Karta dodatowa KIS

Data: 2010-09-16 16:06:57
Autor: Ryba
Karta dodatowa KIS
Witam

Zamowilem sobie karte KIS w Open razem z karta dodatkowa dla zony.
Moja karta z umowa dotarla tydzien temu. A dzisiaj dostalem informacje
o wyslaniu przesyłki zawierająca dokumenty do wniosku o kartę kredytową
(podalem maila swojego zamiast zony)
Co zona dostanie do podpisania? Rowniez umowe czy tylko karte?
Przeciez to ja bralem karty na siebie.

Ryba

Data: 2010-09-17 09:19:54
Autor: witrak()
Karta dodatowa KIS
Ryba wrote:
[...]

No ale do jakichś przepisów i żona musi się stosować :-)

Dostanie analogiczną umowę (NB. kurier będzie chciał abyś i Ty
podpisał - przeczytaj uważnie, ale w moim przypadku wyszło na to,
że ja nie muszę po raz drugi podpisywać, co po konsultacji z
infolinią okazał się słuszne).

witrak()

Data: 2010-09-17 09:57:54
Autor: Ryba
Karta dodatowa KIS
Użytkownik "witrak()" <witrak@hotmail.com> napisał w wiadomości news:4c931699$0$22803$65785112news.neostrada.pl...
Ryba wrote:
[...]

Ja płacę to ja wyznaczam zasady ;)

[...]

Czyli od papierkowej strony różni się tylko tym, że to ja będę spłacał
karte. W sumie to żona nie potrzebuje karty. Brałem dla siebie to
pomyślałem, że dostanie tak z zaskoczenia, na wszelki wypadek.
A tu tyle stron będzie musiała podpisać :)

Ryba

Data: 2010-09-17 19:56:59
Autor: witrak()
Karta dodatowa KIS
Ryba wrote:
Co zona dostanie do podpisania? Rowniez umowe czy tylko karte?
Przeciez to ja bralem karty na siebie.

No ale do jakichś przepisów i żona musi się stosować :-)

Ja płacę to ja wyznaczam zasady ;)

W stosunkach z żoną - na pewno ;-)

[...]

Ta karta ma wiele zalet - m.in. jest bardzo dobrą "uniwersalną
wirtualną kartą debetową" (był wątek).

witrak()

Karta dodatowa KIS