Karta d¼wiêkowa

Data: 2011-10-18 21:49:05
Autor: Grumens
Karta d¼wiêkowa
Witam,
Mam p³ytê asusa ze zintegrowan± kart± 8-kana³ow± na chipsecie VIA.
Zastanawiam siê czy dobrym pomys³em bêdzie kupienie jakiej¶
niezintegrowanej? Przede wszystkim zale¿y mi na jako¶ci d¼wiêku i wyj¶ciu
cyfrowym s/pdif ale nie optycznym, bo brakuje mi gniazda w amplitunerze. Czy mo¿ecie co¶ doradziæ w cenie do 150z³?
Grumens                      http://www.archivemusic.pl

Data: 2011-10-18 22:26:35
Autor: Grumens
Karta d¼wiêkowa
Dnia Tue, 18 Oct 2011 21:59:26 +0200, Jerzy Dombczak napisa³(a):

W dniu 2011-10-18 21:49, Grumens pisze:
zale¿y mi na jako¶ci d¼wiêku i wyj¶ciu

A sluchasz pewnie marnej jakosci MP3

:):):):):)

glupek

ty z tym g³upkiem to do mnie, czy podpisa³e¶ siê?
Grumens                      http://www.archivemusic.pl

Data: 2011-10-18 22:32:56
Autor: M1SLQ
Karta d¼wiêkowa
Przede wszystkim zale¿y mi na jako¶ci d¼wiêku i wyj¶ciu
cyfrowym s/pdif ale nie optycznym, bo brakuje mi gniazda w amplitunerze.
Czy mo¿ecie co¶ doradziæ w cenie do 150z³?

100% za³o¿eñ spe³nia Asus Xonar DG i tak± kartê polecam.

Pozdrawiam

Data: 2011-10-19 16:50:49
Autor: Grumens
Karta d¼wiêkowa
Dnia Tue, 18 Oct 2011 22:32:56 +0200, M1SLQ napisa³(a):

100% za³o¿eñ spe³nia Asus Xonar DG i tak± kartê polecam.

Dziêkujê, popatrzê co to za karta.

Grumens                      http://www.archivemusic.pl

Data: 2011-10-19 08:59:47
Autor: Mariusz Kruk
Karta dźwiękowa
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Grumens"
[...]

Ale po co ci zewnêtrzny DAC, skoro i tak chcesz wychodziæ z kompa
S/PDIF-em? (chyba ¿e masz inn± wizjê tylko j± co¶ niejasno opisa³e¶)
Je¶li obecnie nie masz S/PDIF-a, to kup cokolwiek, co go ma.
I wystarczy.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /
|  Kruk@epsilon.eu.org   | http://www.nieruchomosci.pl/mieszkanie,14137471
| http://epsilon.eu.org/ |
/-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2011-10-19 16:45:21
Autor: Grumens
Karta dźwiękowa
Dnia Wed, 19 Oct 2011 08:59:47 +0200, Mariusz Kruk napisa³(a):

[...]

Chcê wyj¶æ na amplituner. Wcze¶niej mia³em kartê graficzn± na envy24, by³a
bardzo dobra, zast±pi³a jakiego¶ starego creative'a. Chcia³em j± wepchn±æ
do mojej nowej p³yty ale zanim to zrobi³em postanowi³em sprawdziæ jak gra
zintegrowana karta i jako¶æ d¼wiêku bardzo mile mnie zaskoczy³a. Envy
posz³a w k±t a teraz s³ucham ze zintegrowanej, ale zastanawiam siê czy nie
bêdzie jeszcze lepiej z jak±¶ niezintegrowan± kart±.
Grumens                      http://www.archivemusic.pl

Data: 2011-10-19 09:53:33
Autor: RemeK
Karta d¼wiêkowa
Dnia Tue, 18 Oct 2011 21:49:05 +0200, Grumens napisał(a):

Mam płytę asusa ze zintegrowaną kartą 8-kanałową na chipsecie VIA.
Zastanawiam się czy dobrym pomysłem będzie kupienie jakiejś
niezintegrowanej? Przede wszystkim zależy mi na jakości dźwięku i wyjściu
cyfrowym s/pdif ale nie optycznym, bo brakuje mi gniazda w amplitunerze.

A co masz za plyte? Bo wiekszosc jednak ma cyfrowe wyjscie po cinchu, sam
mam plyte asusa i z takowego korzystam.

--
pozdro
RemeK

Data: 2011-10-19 16:41:41
Autor: Grumens
Karta d¼wiêkowa
Dnia Wed, 19 Oct 2011 09:53:33 +0200, RemeK napisa³(a):

A co masz za plyte? Bo wiekszosc jednak ma cyfrowe wyjscie po cinchu, sam
mam plyte asusa i z takowego korzystam.

P7H55/USB3 - nie ma na cinchu, tylko ma³y jack.
Grumens                      http://www.archivemusic.pl

Data: 2011-10-19 18:15:02
Autor: jerzu
Karta d¼wiêkowa
On Wed, 19 Oct 2011 18:08:21 +0200, jerzu
<to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> wrote:

To kup co¶ takiego ->
http://allegro.pl/konwerter-s-pdif-coaxial-na-optical-toslink-nowy-i1874691041.html

A nie, ty chcesz na odwrót ->
http://allegro.pl/konwerter-s-pdif-optical-na-coaxial-toslink-nowy-i1877447464.html

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-10-19 18:21:47
Autor: jerzu
Karta d¼wiêkowa
On Wed, 19 Oct 2011 16:41:41 +0200, Grumens <tehzraf@hjz.rqh.cyROT13>
wrote:

P7H55/USB3 - nie ma na cinchu, tylko ma³y jack.

Na stronie 23 instrukcji do p³yty jest napisane, ¿e na p³ycie jest
wyj¶cie s/pdif. Teraz poszukaj asusowego sledzia z wyj¶cie coaxial i
masz problem rozwi±zany.