Karta dźwiękowa i wejście liniowe

Data: 2016-11-16 19:06:36
Autor: z
Karta dźwiękowa i wejście liniowe
Za starych dobrych czasów miałem SB1024.
Karta ta potrafiła zastosować ustawienie barwy dźwięku (basy, soprany) do każdego źródła które dostała również linie in.
Niestety musiałem się z nią rozstać z powodu braku sterowników dla Visty i W7.
Na kilku nowszych komputerach które miałem w rękach wszystkie bajeranckie ustawienia efektów i barwy dźwięku działają pięknie ale nie obejmują wejścia liniowego.
Czy tak już musi być? Nie produkuje się takich kart?
Nie uśmiecha mi się inwestowanie w nowe nagłośnienie z korektorem kiedy wystarcza mi to co ustawiam w komputerze.

PS. A może da się to obejść? Nagrywanie do pliku i w locie odtwarzanie. :-)

Karta dźwiękowa i wejście liniowe