Karta dźwiękowa, która dorówna ALC1150

Data: 2014-11-11 17:07:44
Autor: Pajonk
Karta dźwiękowa, która dorówna ALC1150
Witam,

Ostatnio kupiłem płytę główną z ALC889 - byłem zdziwiony, bo integra ta zastąpiła mi sound blastera x-fi i dorównała mu dźwiękiem. Byłem przekonany że samodzielna karta zawsze będzie lepsza nawet od najlepszych zintegrowanych, ale brat ostatnio kupił płytę gaming 7 z układem ALC1150 i jestem w lekkim szoku, bo gra o wiele lepiej od mojego od ALC889 na Gigabyte. Widzę że całkiem fajnie cenowo wypada Xonar DX, ale pytanie czy dorówna dźwiękowi z ALC1150?

Dzięki za odpowiedzi

Data: 2014-11-11 17:21:12
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Tue, 11 Nov 2014 17:07:44 +0100, Pajonk napisał(a):

[...]

My tu żuczki cienkie, nam każda karta co ma wsp. nieliniowych ponizej 0,1%
gra jednakowo dobrze :) A tak nawiasem to jakie kryterium jakości dźwięku
stosowałeś do porównań?
--
Jacek

Data: 2014-11-11 20:52:42
Autor: Irokez
[...]

Diabli wiedzą co tam właściwie podłączył, ale tak samo byłem w szoku jak przesiadłem się na płytę Gigabajta z ALC892 i stwierdziłem że już nie mam co żałować SB Live Gold'a że nie działa na Win7 x64.
Podłączam głośniki Wharfedale Modus lub słuchawki Sennheiser HD555 i kryterium dla mnie to czy mi się dźwięk podoba. I jakoś nie ciśnie mnie do zmiany na coś "lepszego" bo po prostu nie potrzebuję.
:)

Irokez

Data: 2014-11-12 09:53:07
Autor: Piotr Rezmer
[...]

Ja zawsze brałem pod uwagę poziom pisków, brzęczeń,itd które przenikały do toru audio z pobliskich układów cyfrowych. Yo była zawsze największa bolączka dźwięku w PC.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-11-12 19:14:59
Autor: Pajonk
Użytkownik "Jacek Maciejewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1jcbrhevtcjvx$.49f467ndd5vo$.dlg@40tude.net...
[...]

Najzwyklejszy odsłuch - różnicę czuć w każdym utworze z flac czy youtuve, bez różnicy. 1150 gra czyściej, lepiej separuje dźwięki. Końcówka toru audio to integra denona optical class a(jedna z lepszych) + Tonsil Maestro II.

Pozdrawiam

Data: 2014-11-12 19:54:05
Autor: Jacek Maciejewski
Karta dźwiękowa, która dorówna ALC1150
Dnia Wed, 12 Nov 2014 19:14:59 +0100, Pajonk napisał(a):

Najzwyklejszy odsłuch

Hmmm...
--
Jacek