Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony

Data: 2011-06-03 09:19:20
Autor: Mariusz Kruk
Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
["Followup-To:" header set to pl.comp.pecet.]
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "gomader"
Witam,
Poszukuje karty dzwiekowej stereo na USB, ktora generuje czyste wysokie tony ... zadnych 5.1 tylko zwykle stereo, nie chce zadnych creativa poniewaz ktos na komputroniku w opiniach dodal ze powyzej 400Mhz juz sie pojawiaja schodki

Kurczę, niezły słuch koleś ma, jak słyszy powyżej 400MHz.

w tej chwili mam wbudowanego realtek'a oraz C-Media na USB, dzwiek z

http://epsilon.eu.org/epsilon/index.php/pol/Varia/Odloz-ten-apostrof!

realteka jest OK dla mnie, natomiast C-Media generuje fatalne wysokie tony

szukam czegos na USB co posiada chipset realteka albo lepszy, niestety producenci nie podaja, na jakich chipsetach sa zbudowane, dlatego pytam tutaj

Rozwiązań jest kilka:
1) Kup kierunkowe kable zasilające i podstawki pod kolumny. Będziesz
mieć wówczas krystalicznie czysty dźwięk, doskonałą głębię sceny
i pierdyliard innych audiofallicznych kretynizmów
2) Wyjdź z komputera cyfrowo (S/PDIF?)
3) Kup coś pokroju E-MU 0404 USB.
4) Masaj.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /
|  Kruk@epsilon.eu.org   | http://www.nieruchomosci.pl/mieszkanie,10161961
| http://epsilon.eu.org/ |
/-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2011-06-03 09:35:41
Autor: gomader
On 06/03/2011 09:19 AM, Mariusz Kruk wrote:
[...]

nie potrzebuje zadnych udziwnien

Data: 2011-06-03 09:50:28
Autor: Mateusz
Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
Użytkownik Mariusz Kruk napisał:

4) Masaj.

:)

Data: 2011-06-03 11:15:03
Autor: RoMan Mandziejewicz
Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
Hello Mariusz,

Friday, June 3, 2011, 9:19:20 AM, you wrote:

[...]

http://epsilon.eu.org/epsilon/index.php/pol/Varia/Odloz-ten-apostrof!

Apostrof, apostrofem. Skoro już się poucza w sprawach językowych,
wypadałoby odróżniać samogłoskę (a ą e ę i o u y) od głoski
bezdźwięcznej (c ch cz f h k p s ś sz t x).

W nazwisku Morse ostatnią głoską (w piśmie) jest jak najbardziej
dźwięczna samogłoska - stąd w odmianie Morse'a.
W nazwisku Dubois (w wymowie!) jest również dźwięczna samogłoska -
stąd Dubois'a - paradoksalnie wymowa dopełniacza nie różni się od
mianownika.

Gdyby rzeczywiście chodziło o bezdźwięczne, to "linuxa" należałoby
pisać jako "linux'a" a na stronie jak wój mamy jednak "linuxa" lub
"linuksa". Podobnie ze "Slackware" - nie ma tu głoski bezdźwięczenej a
jednak w odmianie używamy apostrofu.

Ufff..

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-06-03 11:28:03
Autor: Mariusz Kruk
Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
["Followup-To:" header set to pl.comp.pecet.]
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "RoMan Mandziejewicz"
[...]

Tfu. Oczywiście, masz rację. Z rozpędu napisałem bezdźwięczności,
zamiast o znaku niemym.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /

Data: 2011-06-03 12:28:58
Autor: RoMan Mandziejewicz

Friday, June 3, 2011, 11:28:03 AM, you wrote:

[...]

SAMOGŁOSCE! Znaków niemych w języku polskim nie ma.

--
Best regards,

Data: 2011-06-03 10:30:45
Autor: januszek
Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
RoMan Mandziejewicz napisa?(a):

SAMOGŁOSCE! Znaków niemych w języku polskim nie ma.

Eeeeeeee? ;)

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2011-06-03 12:35:03
Autor: Mariusz Kruk
[...]

W zapisie nie ma głosek, nieprawdaż?

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /

Data: 2011-06-03 12:43:35
Autor: RoMan Mandziejewicz

Friday, June 3, 2011, 12:35:03 PM, you wrote:

[...]

Chodzi o samogłoskę w wymowie lub w piśmie. Nie o nieistniejący w
języku polskim znak niemy. A już na pewno nie o głoski bezdźwięczne.

Nie rozmydlaj sprawy, proszę.

--
Best regards,

Data: 2011-06-03 13:00:49
Autor: Mariusz Kruk
Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
["Followup-To:" header set to pl.comp.pecet.]

Mógłbyś nie ignorować FUT-ów?

[...]

Jezusmariajózefieśfienty. W piśmie nie ma głosek!

Nie o nieistniejący w
języku polskim znak niemy.

Zacznijmy od tego może, że mówiliśmy o słowach niepolskich.

A już na pewno nie o głoski bezdźwięczne.

Zostaw te głoski w spokoju. Pisałem już, że bezdźwięczność pojawiła mi
się tam przez pomyłkę.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /

Data: 2011-06-03 13:05:05
Autor: RoMan Mandziejewicz

Friday, June 3, 2011, 1:00:49 PM, you wrote:

["Followup-To:" header set to pl.comp.pecet.]
Mógłbyś nie ignorować FUT-ów?

Nie - mój czytnik ich nie rozumie.

[...]

Chodzi o samogłoskę w wymowie lub w piśmie.
Jezusmariajózefieśfienty. W piśmie nie ma głosek!

Jasne. Zastępuje się je znakami alfabetu morsa.

MYDLISZ!

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-06-03 13:11:13
Autor: Mariusz Kruk
[...]

To naprawdę nie moja wina, że używasz kalekich narzędzi.

Chodzi o samogłoskę w wymowie lub w piśmie.
Jezusmariajózefieśfienty. W piśmie nie ma głosek!
Jasne. Zastępuje się je znakami alfabetu morsa.

Owszem, można.

MYDLISZ!

Bredzisz.

I miłego życia.
--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /

Data: 2011-06-03 13:17:00
Autor: RoMan Mandziejewicz

Friday, June 3, 2011, 1:11:13 PM, you wrote:

Mógłbyś nie ignorować FUT-ów?
Nie - mój czytnik ich nie rozumie.
To naprawdę nie moja wina, że używasz kalekich narzędzi.

Wygodnych dla mnie. FUT jest ostatnią funkcjonalnością, jakiej
potrzebuję.

[...]

Nie pojmuję, po co posuwasz się do obrazy.

--
Best regards,

Data: 2011-06-04 01:38:30
Autor: animka
[...]

A co to za czytnik ten My gate?

--
animka

Data: 2011-06-04 11:44:15
Autor: Jawi
Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
W dniu 2011-06-04 01:38, animka pisze:
A co to za czytnik ten My gate?

Tak z ciekawości zaglądasz w nagłówki? :))
p.s. masz bana na googla?

Data: 2011-06-04 11:46:26
Autor: Przemek
Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
RoMan Mandziejewicz nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
Jasne. Zastępuje się je znakami alfabetu morsa.

Morse'a :P
O ile mnie nie myli to te fajne zwierzątka:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Mors
swojego alfabetu nie mają :P
Przem

Data: 2011-06-04 12:31:38
Autor: RoMan Mandziejewicz
Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
Hello Przemek,

Saturday, June 4, 2011, 11:46:26 AM, you wrote:

RoMan Mandziejewicz nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
Jasne. Zastępuje się je znakami alfabetu morsa.
Morse'a :P

Przecież wiem. Czy naprawdę ironia musi gryżć w gołą dupę (czytaj:
trzeba dodać smiley'a), żeby być rozpoznaną?

Jeśli uważasz, że nie wiem, jak się to pisze, to sprawdź pierwszy mój
post w tym wątku.

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-06-04 12:54:58
Autor: J.F.
Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
On Sat, 4 Jun 2011 12:31:38 +0200,  RoMan Mandziejewicz wrote:
Hello Przemek,
[...]

A gdyby ten amerykanski wynalazca nazywal sie Mors, to wszystko byloby
w porzadku ? Pop* ten nasz jezyk, tak jak obywatele :-)

J.

Data: 2011-06-04 13:29:12
Autor: Przemek
[...]

Dokładnie tak, po to są. To nie język mówiony i subtelności nie słychać.
Szczególnie gdy w reszcie wątku zachowujesz się tak serio, jakbyś pojęcie "ironia" znał tylko ze słownika.
NOSPANC, po prostu czasem wyluzuj, nie każdy musi mysleć tak jak Ty i nie zawsze, nawet jak się ma rację, należy do niej przekonywać innych na siłę.
Przem

Data: 2011-06-03 22:31:43
Autor: Tomasz Wójtowicz
[...]

Oczywiście, że są. A konkretnie jeden - nieme c stojące przed h.

Np. słowo chuj wymawia się jak huj a nie jak c-huj.

Kiedyś, kiedy istniało rozróżnienie fonetyczne między h a ch, to wówczas ch było dwuznakiem. Ale odkąd każde h i ch wymawiamy tak samo, to możemy powiedzieć, że c jest znakiem niemym.

Data: 2011-06-03 14:15:06
Autor: J.F.
Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisał w
Hello Mariusz,
[...]
[...]

A tak pomijajac podrecznikowe zasady, ustalane nierzadko przez wieki i nie zawsze pasujace do codziennych realiow - nie nalezaloby przyjac zasady ze odmieniajac wyraz obcojezyczny zawsze go piszemy oryginalnie i z apostrofem ?

Czyli linux'a lub linuksa. I w sumie na potrzeby googli - popieramy linux'a.

J.

Data: 2011-06-03 14:23:50
Autor: Mariusz Kruk
Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
["Followup-To:" header set to pl.comp.pecet.]
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "J.F."
[...]

A fuj. Nie przesadz'aj.

Czyli linux'a lub linuksa. I w sumie na potrzeby googli - popieramy linux'a.

Nie. Jesteśmy bardzo dalecy od popierania. Przecież aż zęby bolą jak
się na to patrzy.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /

Data: 2011-06-03 14:29:11
Autor: RoMan Mandziejewicz
Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
Hello J.F.,

Friday, June 3, 2011, 2:15:06 PM, you wrote:

[...]

Czyli linux'a lub linuksa. I w sumie na potrzeby googli - popieramy linux'a.

Ale kto to są ci "my"?

Google od dawna radzi sobie z polską odmianą.
http://www.google.com/search?q=linuxa&hl=pl
i apostrof potrzebny nie jest.

Pisanie "linuxa" jest dopuszczone na równi z "linuksa". Puryści
popierają "linuksa", ja popieram "linuxa".

--
Best regards,

Data: 2011-06-05 07:37:18
Autor: Martin Lukasik
On Jun 3, 1:29 pm, RoMan Mandziejewicz <ro...@pik-net.pl> wrote:

Pisanie "linuxa" jest dopuszczone na równi z "linuksa". Puryści
popierają "linuksa", ja popieram "linuxa".

Jeśli chcecie zmieniać świat, to polecam zmienić branżę i zostać
nauczycielem języka polskiego.
Chyba, że jest tu jakaś ukryta zależność między Waszymi linuxami i
slackwareami a DAC.

m.

Data: 2011-06-05 17:02:52
Autor: RoMan Mandziejewicz
Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
Hello Martin,

Sunday, June 5, 2011, 4:37:18 PM, you wrote:

[...]

Po co sam wyciągasz wygasłą dwa dni temu gałąź wątku?

--
Best regards,

Data: 2011-06-03 14:16:01
Autor: gomader
Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
On 06/03/2011 09:19 AM, Mariusz Kruk wrote:

Kurczę, niezły słuch koleś ma, jak słyszy powyżej 400MHz.

http://www.agito.pl/karty-dzwiekowe/creative-sound-blaster-play.0.345605.html?attr=234-41731

"Karta jest beznadziejna. Wysokie tony gryzą po uszach są chropowate jak kiepska mp3-ka. Na dowód tego sprawdziłem przebieg sinusoidalny na oscyloskopie od kilkuset Herców zaczyna schodkować. Po tej firmie takiego śmiecia się nie spodziewałem. Jeżeli ktoś będzie jej używał niech się nie zdziwi jak będzie palił głośniki wysokotonowe.
Wyrzucone pieniądze.
Na dowód zrobiłem porównanie i zamieściłem je tu"

http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=8534015#8534015

Data: 2011-06-03 14:31:54
Autor: Mariusz Kruk
[...]

Faktycznie "dowód".
Koleś odkrył Amerykę w konserwach. Ot, ktoś stwierdził, że do wyjścia
będą bezpośrednio podłączane słuchawki i one wystarczą za filtr.
Pewnie to "schodkowanie" daje mu nietoperze piski w paśmie 200kHz-3MHz.
Kolejny złotouchy.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /

Data: 2011-06-03 16:55:15
Autor: Nathan
W dniu 2011-06-03 09:19, Mariusz Kruk pisze:
[...]

Pomijając 400 MHz, to pisano tu o schodkach. Schodków się nie słyszy. Schodki obserwuje się np. na oscyloskopie.

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,  na które nie wchodzili" Charles Lindbergh

Data: 2011-06-04 11:14:55
Autor: Mariusz Kruk
Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Nathan"

Tylko po co?

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /

Data: 2011-06-07 14:48:01
Autor: Nathan
W dniu 2011-06-04 11:14, Mariusz Kruk pisze:

Kurczę, niezły słuch koleś ma, jak słyszy powyżej 400MHz.
Pomijając 400 MHz, to pisano tu o schodkach. Schodków się nie słyszy.
Schodki obserwuje się np. na oscyloskopie.

Tylko po co?

Czasem sie przydaje;). Np w eksperymentach behawioralnych, warunkowaniach i takich tam (przynajmniej ja się tym trochę bawiłem)
Choć przyznam, ze to dosyć wąskie zastosowanie. Z drugiej strony szczury nie przcują na zakrescie krótkofalarskim ;)
--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, ktĂłrzy schodzą z drzew,  na ktĂłre nie wchodzili" Charles Lindbergh