Karta d¼wiêkowa - tania i dobra :)

Data: 2013-08-11 08:14:05
Autor: Czarek
Karta d¼wiêkowa - tania i dobra :)

W dniu 2013-08-10 23:53, GAD ZombiE napisa³/a:
Mam now± p³ytê g³ówn±. Nie przysz³o mi wcze¶niej do g³owy jej siê
przyjrzeæ i teraz widzê, ¿e mam jak±¶ szajsowat± kartê d¼wiêkow±
zintegrowan± na niej (AMD High Definition Audio Device). Do grania mo¿e
starczyæ, go muzyki ujdzie. Ale nie ma wa¿nej dla mnie funkcji, któr±
mia³em w poprzedniej p³ycie/karcie. Chodzi o urz±dzenie do nagrywania o
nazwie 'stereo mix', które system powinien pokazaæ jako osobne
urz±dzenie do nagrywania i pozwoliæ je wybraæ.

A mo¿e masz ale o tym nie wiesz?

PPM na ikonce w trayu - > Urz±dzenia do nagrywania -> PPM na urz±dzeniach i za³±cz od³±czone i/lub wy³±czone urz±dzenia

A mo¿e problem le¿y w sterownikach, które mam? Nie mam ¿adnej p³yty ze
sterownikami do tego. P³yta by³a u¿ywana i nic takiego nie posiadam.
Jadê na domy¶lnych sterownikach z Win8, ale ten sobie nie¼le poradzi³ z
obs³ug± tego sprzêtu...

Mo¿e podasz symbol tej p³yty g³ównej? Chyba, ¿e to wielka tajemnica?

--
Czarek

Karta d¼wiêkowa - tania i dobra :)