Karta gościa / Karta Hosta - Pec pod Śnieżką

Data: 2010-01-30 00:33:26
Autor: TheOne
Karta gościa / Karta Hosta - Pec pod Śnieżką
Witam serdecznie

Na stronie
http://www.pecpodsnezkou.cz/karta-hosta.php?parent=turiste.php
Znalazłem info że można wyrobić sobie kartę gościa która uprawnia do zniżek w różnych miejscach Pecu.

Czy ktoś miał takową albo wie w jaki sposób taką kartę się otrzymuje?

Pozdrawiam

Data: 2010-01-30 11:54:50
Autor: Moper
"TheOne" <plum@bum.pl> wrote in message news:hjvr9m$cf3$1news.onet.pl...
[...]

Ja nie wiem, strzelałbym że w pensjonacie, tak jak jest to czasem w Austrii. Zresztą gdzieś widziałem listę pensjonatów i hoteli i przy większości była ikonka karty gościa. W moim hoteliku w tym roku nic nie wspominali ale też nic nie pytałem, bo podobno na skipas zniżki nie ma, w wypożyczalni też nie więc...

Karta gościa / Karta Hosta - Pec pod Śnieżką