Karta graf. na AGP x8

Data: 2011-09-07 17:11:53
Autor: Artur
Karta graf. na AGP x8

"Bugatti" <spamerzy@maklerzy.pl> wrote in message news:j47k0e$3bk$1mx1.internetia.pl...
Witam

Mam na oku grafikę Asus Radeon HD3450 512MB DDR2/64b AGP LowProfile.

http://www.sonigate.com/uploads/product_images/1000276_Placa-Grafica-AGP-Asus-AH3450-512MB_2..jpg

Jednakże wygląda dość duża - jest długa i będzie wystawać z tyłu śledziem
(mam obudowe midi tower)
Ponadto nie wiem do końca co oznacza "LowProfile" - googlarka wypluła że to
karty nisko-wydajnościowe (prawda to ? ) i na innych forach piszą żeby jej
nie kupować bo jest nie warta nawet tych ok. 170 zł

Moge sie mylic, ale low profile w tym kontekscie oznacza, ze karta montowana jest do krotkiego 'śledzia' (czy jak sie nazywa ta blacha montazowa).

Karta graf. na AGP x8