Karta graf. na AGP x8

Data: 2011-09-07 21:43:32
Autor: Szyk
Karta graf. na AGP x8
Low profile to znaczy ze karta jest nie wysoka - ok 0,5 wysokosci sledzia - ma to znaczenie w jakihs dziwnyh obudowah.

Jesli hodzi o AGPx8 to ja rok temu kupilem Asus AH4650 1GB i ogolnie jestem zadowolony, hoc ze sterami cienko - o linuhu zapomnij, pod winde 7 sa ale o aktualizacji zapomnij. Poza tym jak masz procka szybszego niz 1,9GHz i nie masz SSE2 (Athlon XP) to trzeba stosowac pacz na stery.

Data: 2011-09-29 14:22:46
Autor: Szyk
Karta graf. na AGP x8
ze sterami cienko - o linuhu zapomnij, pod winde
7 sa ale o aktualizacji zapomnij.

Trochę tu poleciałem w temacie. Jak się zainteresowałem tematem okazało się, że można jednak zaktualizować stery dla Windows 7 używając tego ich zestawu "hotfix". Oto procedura jaką trzeba zrealizować by zaktualizować sterowniki dla kart ATI na AGP:

1. Śćągnąć aktualny sterovńk
2. Jeśli procesor to AMD Athlon XP szybszy ńż 1,9GHz to:
    2.1 Rozpakovać sterovńk do katalogu
    2.2 Spaczovać programem csapatch
3. Uruhomić windows v trybie safe mode i uruhomić DriverSweeper, vybrać AMD na liśće, uruhomić Analyze i kliknąć Clean
4. Uruhomić windows normalnie i zainstalovać normalnie sterovńk

[[[trochę nie po polskiemu ale to moje prywatne notaki]]]

Jeśli chodzi o Linuxa

Data: 2011-09-29 20:26:37
Autor: Mark
Karta graf. na AGP x8
Szyk <szyk100@o2.pl> w wiadomości
news:4e846315$0$3507$65785112news.neostrada.pl napisał(a):
[...]
[ciach]
A po co tak się męczyć?
Wystarczy pobrać sterowniki z tej strony: http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/CatalystAGPHotfix.aspx
i normalnie je zainstalować.

--
Mark
keitaro@pnet.pl

Data: 2011-09-29 20:37:31
Autor: qwerty
Karta graf. na AGP x8
Użytkownik "Mark"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j62d8i$324$1@usenet.news.interia.pl...
A po co tak się męczyć?
Wystarczy pobrać sterowniki z tej strony: http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/CatalystAGPHotfix.aspx
i normalnie je zainstalować.

Niektórzy odkrywają koło na nowo.

Data: 2011-10-01 16:30:10
Autor: Szyk
Karta graf. na AGP x8

A po co tak się męczyć?
Wystarczy pobrać sterowniki z tej strony:
http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/CatalystAGPHotfix.aspx
i normalnie je zainstalować.

Właśnie że "normalne" instalowanie przy wcześniejszych wersjach (nawet odinstalowanych) kończy się zgonem systemu.

Data: 2011-10-01 20:50:48
Autor: Mark
Karta graf. na AGP x8
news:4e872400$0$2459$65785112news.neostrada.pl napisał(a):
[...]
Gdy jeszcze miałwem płytę z AGP to instalowalem te sterowniki normalnie i nie było żadnych problemow na systemie Windows XP.
--
Mark
keitaro@pnet.pl

Data: 2011-10-02 08:20:41
Autor: qwerty
Karta graf. na AGP x8
Użytkownik "Mark"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j67ndl$p4o$1@usenet.news.interia.pl...
Gdy jeszcze miałwem płytę z AGP to instalowalem te sterowniki normalnie i nie było żadnych problemow na systemie Windows XP.

A ja jeszcze mam płytę z agp i nie mam problemów z wgrywaniem tych sterowników pod win 7

Karta graf. na AGP x8