Karta graficzna 400-500zł

Data: 2010-06-23 13:39:49
Autor: Yakhub
Karta graficzna 400-500zł
Witam.

Mam do wydania na ~400-500zł na kartę graficzną. Co najsensowniejszego mógłbym za te pieniądze kupić? Oczywiście do grania :).

Czy przy takim budżecie jest sens wymieniać GF 9600GT ? Czy jestem w stanie kupić coś wyraźnie szybszego?

--
Yakhub

Data: 2010-06-23 13:47:38
Autor: Santana
Karta graficzna 400-500zł

Użytkownik "Yakhub" <y.a.k.h.u.b@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hvsrq7$lto$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak możesz dorzucić jeszcze ze dwie trzy dychy to HD5750

Data: 2010-06-23 13:59:54
Autor: =Marcos=
Karta graficzna 400-500zł
[...]

Taki np. Gigabyte HD5670 za 420zł będzie o jakieś 20-50% szybszy w grach.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Karta graficzna 400-500zł