Karta graficzna „gubi” monitory

Data: 2011-10-26 14:12:18
Autor: Rafał Łukawski
Karta graficzna „gubi” monitory
On 2011-10-26 13:34, vcore wrote:
Witam,

Od pewnego czasu mam taki problem, w zasadzie to dwa - niemniej skutek
jest identyczny. Komputer jest włączony często przez całą noc, z rana
gdy „budzę” monitory ruszając myszką następuje jego zawieszenie,
kompletnie zero reakcji - dysk co chwilę chrobocze ale nic poza tym,

To wstepnie wyglada na jakas kwestie z oprogramowaniem danego systemu (nie sprzetem). Czy komputer w nocy 'usypia sie' lub 'hibernuje'?

Data: 2011-10-26 18:16:34
Autor: vcore
W dniu 2011-10-26 14:12, Rafał Łukawski pisze:
To wstepnie wyglada na jakas kwestie z oprogramowaniem danego systemu (nie sprzetem). Czy komputer w
nocy 'usypia sie' lub 'hibernuje'?

Też sądziłem że to kwestia systemu lub sterowników, ale monitory nie działają nawet po odłączeniu dysku - podczas gdy pojawia się (a raczej powinien) pierwszy ekran z informacjami o komputerze, biosie itd.

Komputer w nocy się nie usypia ani nie hibernuje, jedynie po 25minutach nieaktywności automatycznie wygasza ekrany

--
Sigmeo Sp. z o.o. - Agencja interaktywna

www.sigmeo.pl / kontakt@sigmeo.pl
NIP 622-276-68-17   REGON 301772480   KRS 0000389386

Karta graficzna „gubi” monitory