Karta graficzna na USB firmy i-Tec - podsumowanie [długie]

Data: 2011-11-24 12:10:37
Autor: Vituniu
Karta graficzna na USB firmy i-Tec - podsumowanie [długie]
Jako że od pewnego czasu używam takiego sprzętu, a wcześniej szukając
czegoś na jego temat wiele nie znalazłem, więc postanowiłem podzielić
się z Wami doświadczeniami związanymi z w.w.

Podziekowac za ciekawa lekture przy porannej kawie. :)

pozdrawiam,
Vituniu.

Karta graficzna na USB firmy i-Tec - podsumowanie [długie]