Karta graficzna na USB firmy i-Tec - podsumowanie [długie]

Data: 2011-11-25 00:54:39
Autor: Feromon
Karta graficzna na USB firmy i-Tec - podsumowanie [długie]

Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <adak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jaj9fi$3uq$1news.onet.pl...
Hellou!

Jako że od pewnego czasu używam takiego sprzętu, a wcześniej szukając czegoś na jego temat wiele nie znalazłem, więc postanowiłem podzielić się z Wami doświadczeniami związanymi z w.w.

Pierwsza kwestia jest chyba najważniejsza: po co to komu?
Nie da się ukryć, że grafika z interfacem USB nie posiada zbyt szerokiego zastosowania.

Ja nie widzę nawęt wąskiego. jedynie marginalne, w jakiejś automatyce procesów WOLNOZMIENNYCH....

Feromon

Karta graficzna na USB firmy i-Tec - podsumowanie [długie]