Karta intenetowa BZWBK.

Data: 2011-03-16 16:35:29
Autor: wiatrak
Karta intenetowa BZWBK.
 Kiedy¶ testerzy opisywali na grupie wirtualn± kartę internetow± BZWBK. Postanowiłem sobie tak± uruchomić do jakich¶ drobnych zakupów internetowych.
Przelałem na ni± 101 złotych. Po pobraniu prowizji za kartę w wysoko¶ci 1 złoty, saldo karty wynosiło 100 złotych, dostępne ¶rodki 100 złotych.
Po kilku dniach, w zeszłym tygodniu dokonałem ni± płatno¶ci na kwotę 1 dolara US. Płatno¶ć ta spowodowała zablokowanie dziwnej kwoty 1 złoty polski. Saldo karty 100, dostępne srodki 99 złotych.
Po kilku dniach, po rozliczeniu transakcji na kwotę 3,07 złotego (1 USD) ,pomniejszono o ta kwotę saldo, natomiast nie zdjęto blokady 1 złoty. Obecnie saldo wynosi 96,93, a dostępne ¶rodki 95,93. Dlaczego karta nadal jest obci±żona blokad± 1 złoty po rozliczeniu transakcji?

Ten typ tak ma? czegos nie doczytałem?

wiatrak

Data: 2011-03-16 16:48:10
Autor: neoniusz
Karta intenetowa BZWBK.
W dniu 11-03-16 16:35, wiatrak pisze:
[...]

A minal juz ponad tydzien od zablokowania tego 1 zlotego?

Data: 2011-03-17 15:13:33
Autor: wiatrak
Karta intenetowa BZWBK.

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomo¶ci news:ilqm3q$1kt$1news.onet.pl...

A minal juz ponad tydzien od zablokowania tego 1 zlotego?

Ale została rozliczona transakcja, więc po co dalej wisi ta blokada?
Przy tak małych kwotach nie ma to znaczenia, ale przy większych?

wiatrak

Data: 2011-03-17 15:16:11
Autor: neoniusz
Karta intenetowa BZWBK.
W dniu 11-03-17 15:13, wiatrak pisze:
Ale została rozliczona transakcja, więc po co dalej wisi ta blokada?
Przy tak małych kwotach nie ma to znaczenia, ale przy większych?

Bo to byla blokada, zeby sprawdzic czy karta w ogole dziala. Zniknie po tygodniu od pojawienia sie.

Data: 2011-03-17 15:44:47
Autor: MarekZ
Karta intenetowa BZWBK.
Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ilt4ue$gb1$1@node2.news.atman.pl...

Ale została rozliczona transakcja, więc po co dalej wisi ta blokada?
Przy tak małych kwotach nie ma to znaczenia, ale przy większych?

Kwota blokady była różna od kwoty rozliczenia, więc nie mogła się automatycznie usun±ć.

Data: 2011-03-17 14:35:13
Autor: Jarek Andrzejewski
Karta intenetowa BZWBK.
On Wed, 16 Mar 2011 16:35:29 +0100, "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl>
wrote:

Po kilku dniach, po rozliczeniu transakcji na kwotę 3,07 złotego (1 USD)

NieĽle sobie BZWBK winszuje za "zielone"... Płaciłem MC z Millenium i
było ok. 2,92 (ostatnio kurs USD nie wahał się wiele w ostatnich
dniach).

Data: 2011-03-18 07:48:18
Autor: xbartx
Karta intenetowa BZWBK.
Dnia Thu, 17 Mar 2011 14:35:13 +0100, Jarek Andrzejewski napisał(a):

On Wed, 16 Mar 2011 16:35:29 +0100, "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> wrote:

Po kilku dniach, po rozliczeniu transakcji na kwotę 3,07 złotego (1 USD)

Nieźle sobie BZWBK winszuje za "zielone"... Płaciłem MC z Millenium i
było ok. 2,92 (ostatnio kurs USD nie wahał się wiele w ostatnich
dniach).

No jeżeli to rzeczywiście dokładnie 1 USD był to przelicznik fatalny. Oj jak nam Półbank zamkną, to będzie chyba poważna żałoba na grupie he he.

--
xbartx

Data: 2011-03-18 08:57:53
Autor: wiatrak
Karta intenetowa BZWBK.

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:ilv2o2$7km$3inews.gazeta.pl...
[...]

DokĹ‚adnie 1,00 USD  daĹ‚o 3,07 PLN.

wiatrak

Data: 2011-03-18 08:02:07
Autor: xbartx
Karta intenetowa BZWBK.
Dnia Fri, 18 Mar 2011 08:57:53 +0100, wiatrak napisał(a):

DokĹ‚adnie 1,00 USD  daĹ‚o 3,07 PLN.

A którego dnia to było dokładnie? Bo ogólnie ostatnio dolar balansuje między 2,82 a 2,88 ale miał wyskok kilka dni temu na bodajże 2,95, więc jeżeli wtedy rozliczyli to te 3,07 nie jest jeszcze powiedzmy takie najgorsze, ale jeżeli było poniżej 2,90 to wtedy zdecydowanie jest.

--
xbartx

Data: 2011-03-18 09:07:27
Autor: wiatrak
Karta intenetowa BZWBK.

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:ilv3hv$7km$6inews.gazeta.pl...
[...]

jeĹĽeli wtedy rozliczyli to te 3,07 nie jest jeszcze powiedzmy takie
najgorsze, ale jeżeli było poniżej 2,90 to wtedy zdecydowanie jest.

Data księgowania 16-ty, czyli przedwczoraj.

Data: 2011-03-18 08:19:19
Autor: xbartx
Karta intenetowa BZWBK.
Dnia Fri, 18 Mar 2011 09:07:27 +0100, wiatrak napisał(a):

Data księgowania 16-ty, czyli przedwczoraj.

No i wszystko jasne, bo 16-tego akurat był ten pik na 2,95 - można powiedzieć, że się wstrzeliłeś idealnie he he.

--
xbartx

Data: 2011-03-18 09:20:42
Autor: wiatrak
Karta intenetowa BZWBK.

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:ilv4i7$7km$7inews.gazeta.pl...
Dnia Fri, 18 Mar 2011 09:07:27 +0100, wiatrak napisał(a):

Data księgowania 16-ty, czyli przedwczoraj.

No i wszystko jasne, bo 16-tego akurat był ten pik na 2,95 - można
powiedzieć, że się wstrzeliłeś idealnie he he.

Farciarz jestem :)

Karta intenetowa BZWBK.