Karta kibica - jak to jest?

Data: 2010-09-13 22:27:13
Autor: castrol
Karta kibica - jak to jest?
Hej,

rozumiem, że teraz karta kibica jest obowiązkiem i bez niej nie da się zakupić biletu na mecz i wejść na stadion?

Ok, postanowiłem, ze sobie taką kartę nawet wyrobię i tutaj jest problem.
Jako, że nie mam w zasadzie żadnej przynależności klubowej, to gdzie mam się udać? Iść do Legii i u nich wyrobić taką kartę?

Trochę mnie to zastanawia. Co w przypadku kiedy będę chciał udać się na mecz np w Krakowie, albo w Poznaniu? Czy wteyd taka karta kibica wydana przez Legię, będzie działać i w Krakowie i w Poznaniu? Czy u nich także należy wyrobić nową kartę, bo karta działa tylko na jednym konkretnym stadionie? A jeśli nie Pozńań czy Kraków to np interesowałby mnie mecz Polonii.

Jacek Kustra

Data: 2010-09-13 22:29:37
Autor: castrol
Karta kibica - jak to jest?
W dniu 2010-09-13 22:27, castrol pisze:
bo karta działa tylko na jednym konkretnym
stadionie? A jeśli nie Pozńań czy Kraków to np interesowałby mnie mecz
Polonii.

Jeszcze kolejna kwestia. Czy mając np kartę wydaną przez Legię, gdy pójdę na mecz Polonii to nie chciałbym się tłumaczyć, że z Legii mam tylko kartę ;) Po prostu nie chciałbym aby ktoś mi dał po ryju za jakąś przynależność klubową.

Chciałbym móc wyrobić neutralną kartę kibica dzięki której będe mógł kupić bilet na dowolny mecz polskiej ektraklasy. Czy jest taka możliwość w tym durnym systemie?

Jacek Kustra

Data: 2010-09-13 22:35:29
Autor: Cavallino
Karta kibica - jak to jest?
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:

Chciałbym móc wyrobić neutralną kartę kibica dzięki której będe mógł kupić bilet na dowolny mecz polskiej ektraklasy. Czy jest taka możliwość w tym durnym systemie?

Nie.
Każdy klub ma swój system.
Polonia zeznawała, że umożliwi zakup biletu kibicom z kartami innych klubów.

Na Lecha nie musisz mieć karty, żeby kupić bilet.

Data: 2010-09-13 22:37:11
Autor: castrol
Karta kibica - jak to jest?
W dniu 2010-09-13 22:35, Cavallino pisze:

Nie.
Każdy klub ma swój system.

Troche idiotyczne, że niby mają być te karty kibica a i tak każdy klub sobie rzepkę skrobie.

Polonia zeznawała, że umożliwi zakup biletu kibicom z kartami innych klubów.

Tylko pytanie, czy karta kibica jest potrzebna tylko do zakupu biletu, czy także okazuje się ją na wejściu? Mówiłem już, że nie chciałbym aby ktoś mi po ryju naprał za to że posługuję się kartą Legii czy Poloni bo innego wyjścia nie mam.

Na Lecha nie musisz mieć karty, żeby kupić bilet.

To po co te karty?

Jacek Kustra

Data: 2010-09-13 22:44:52
Autor: Cavallino
Karta kibica - jak to jest?
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4c8e8beb$1news.home.net.pl...
W dniu 2010-09-13 22:35, Cavallino pisze:

Nie.
Każdy klub ma swój system.

Troche idiotyczne, że niby mają być te karty kibica a i tak każdy klub sobie rzepkę skrobie.

Bo pomysł z kartami pochodzi od kogoś, kto nie miał jak inaczej uzasadnić swojego istnienia.

Polonia zeznawała, że umożliwi zakup biletu kibicom z kartami innych klubów.

Tylko pytanie, czy karta kibica jest potrzebna tylko do zakupu biletu, czy także okazuje się ją na wejściu?

Ale gdzie w Polonii?
Pojęcia nie mam.

Na Lecha nie musisz mieć karty, żeby kupić bilet.

To po co te karty?

Obstawiam że taka zabawa rodem z PZPN.

Data: 2010-09-14 11:24:32
Autor: Mane
Karta kibica - jak to jest?
W dniu 2010-09-13 22:44, Cavallino pisze:

To po co te karty?

Obstawiam e taka zabawa rodem z PZPN.

Pewnie jak te karty dla kadego zawodnika zgoszonego do PZPN, ktos kase zgran i cisza, ktos widzia te karty na oczy?

Data: 2010-09-14 14:11:58
Autor: Cavallino
Karta kibica - jak to jest?
Uytkownik "TheBest" <colbyco@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:5t14m7-gs7.ln1alfa.polanka.net.pl...
[...]

Ja te widziaem.
Pytanie co z tych kawakw plastiku oprcz opat wynikno.

Data: 2010-09-14 13:57:28
Autor: Jan Strybyszewski
Karta kibica - jak to jest?
Cavallino pisze:
[...]

ZNowu pierdolisz ?   System MUSI umozliwiac wymiane danych w ramach Ekstraklasy. Idz na Polonie to sie dowiesz ze karty nie dostaniesz bo juz MASZ jedna gdzie indziej

Data: 2010-09-14 14:00:32
Autor: Mane
Karta kibica - jak to jest?
W dniu 2010-09-14 13:57, Jan Strybyszewski pisze:

ZNowu pierdolisz ? System MUSI umozliwiac wymiane danych w ramach
Ekstraklasy. Idz na Polonie to sie dowiesz ze karty nie dostaniesz bo
juz MASZ jedna gdzie indziej

Systemy s rne, a moliwo wymiany danych midzy systemami to inna para kaloszy.

Data: 2010-09-13 22:34:47
Autor: CGC
Karta kibica - jak to jest?
Dnia Mon, 13 Sep 2010 22:27:13 +0200, castrol napisa(a):

rozumiem, e teraz karta kibica jest obowizkiem i bez niej nie da si zakupi biletu na mecz i wej na stadion?

Nie. Moesz kupi bilet na dowd osobisty. Ustawa wymaga identyfikacji
kibicw, a nie kart. --
CGC

Data: 2010-09-13 22:38:40
Autor: castrol
Karta kibica - jak to jest?
W dniu 2010-09-13 22:34, CGC pisze:

Nie. Możesz kupić bilet na dowód osobisty. Ustawa wymaga identyfikacji
kibiców, a nie kart.

Gdzie? Bo na Legii i Polonii wymagają kart kibica. Bez tego nie nabędziesz biletu. Mało tego, taka karta jest płatna. 10 zł za kartę kibica, co dodatkowo wydaje mi się absurdem.

Też nie rozumiem, w jakim celu wyrabia się kolejny dokument potrzebny do indentyfikacji, jęsli po drodze jest np DO który doskonale mógłby się sprawdzić w tej roli.

Jacek Kustra

Data: 2010-09-13 22:44:31
Autor: smiglostopy
Karta kibica - jak to jest?
castrol <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisa(a):
Też nie rozumiem, w jakim celu wyrabia się kolejny dokument potrzebny do indentyfikacji, jęsli po drodze jest np DO który doskonale mógłby się sprawdzić w tej roli.

Zeby na przyklad nie szarpac sobie nerwow przy wejsciu na stadion Lecha. To nie moje slowa. Przeczytaj sobie na ich stronie;)

W twoim przypadku problem jest. Podobno Polonia Warszawa wprowadzila system ktory pozwala na wejscie na ich stadion z karta innego klubu, ale to nie rozwiazuje twojego problemu. Wydaje mi sie, ze posiadajac jakakolwiek karte, moglbys napisac do klubu odpowiednio wczesniej wyjasnic sytuacje i pewnie pozwoliliby ci wejsc. Jesli karty nie masz, a chcesz obejzec mecz Legii to wyrobisz ja przed meczem. O wejscie na inne stadiony bedziesz sie pozniej martwil;) Na Polonie z nia wejdziesz. Na Lecha nie potrzebujesz wogole. Aha pamietaj, ze przy skanowaniu karty kibica na telebimie pojawia sie twoje zdjecie, numer miejsca i klub do ktorego jest przypisana karta:)

Data: 2010-09-13 22:45:35
Autor: Cavallino
Karta kibica - jak to jest?
[...]

Przecież tłumaczyłem to w ten sposób miesiąc temu.
Warszawiacy się obrazili. ;-)

Data: 2010-09-13 22:35:37
Autor: smiglostopy
Karta kibica - jak to jest?
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisa(a):
> [...]

Przecież tłumaczyłem to w ten sposób miesiąc temu.

Nie obrazili tylko wyrazili ubolewanie nad stylem argumentacji.

Data: 2010-09-14 00:38:19
Autor: Cavallino
Karta kibica - jak to jest?
Uytkownik "smiglostopy " <smiglostopy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa w wiadomoci news:

Nie obrazili tylko wyrazili ubolewanie nad stylem argumentacji.

To jest prosta sprawa i adne argumenty nie s potrzebne.
A jak kto ma mzg zatwardziay, bo jak na Legii zrobili, to musi to by dobre, to adne argumenty mu nie pomog.
Nawet jeli na oczy adnych kart nie widzia, a po drugiej stronie ma kogo kto na codzie tym si para.

Data: 2010-09-13 22:50:22
Autor: smiglostopy
Karta kibica - jak to jest?
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisa(a):
To jest prosta sprawa i adne argumenty nie s potrzebne.

ok.

A jak kto ma mzg zatwardziay, bo jak na Legii zrobili, to musi to by dobre, to adne argumenty mu nie pomog.

Z tego co pamietam dyskusja byla bardziej o "komplikacjach" przy wprowadzeniu karty na Legii. Nijak potrafiles takie utrudnienia udowodnic. Ba, na stronie Lecha napisano wprost. Karta to ulatwienie.

Nawet jeli na oczy adnych kart nie widzia,

Nawet kilka mam. Wlaczajac piekna karte kibica Legii Warszawa.

a po drugiej stronie ma kogo kto na codzie tym si para.

Super. Zamiast powtarzac to w kolko wystarczylo napisac jakie utrudnienia karta wprowadzila. Jej wage w porownaniu do papierowego biletu juz przerabialismy.

Data: 2010-09-14 00:54:35
Autor: Cavallino
Karta kibica - jak to jest?
[...]

Bzdura.
To Ty nie potrafie zrozumie co czytasz.

Ba, na stronie
Lecha napisano wprost. Karta to ulatwienie.

Nie doczytae tylko jaka karta.
T z SGB sam chtnie wezm.

Nawet jeli na oczy adnych kart nie widzia,

Nawet kilka mam. Wlaczajac piekna karte kibica Legii Warszawa.

I znowu nie skumae.
Nie bierz kadego zdania tak dosownie.

a po drugiej stronie ma kogo
kto na codzie tym si para.

Super. Zamiast powtarzac to w kolko wystarczylo napisac jakie utrudnienia
karta wprowadzila.

To nie karta wprowadza utrudnienia, tylko obowizek jej posiadania.
I jak kto tego nie chwyta, to szkoda klawiatury.
Tak jak moesz pisa pisiorowi e faszyzm propaguje - i tak nie pojmie co od niego chcesz.

Data: 2010-09-13 23:13:05
Autor: smiglostopy
Karta kibica - jak to jest?
[...]

Ale ja to rozumiem. Teraz nie dosc ze jest czarno na bialym to jeszcze w internecie. To musi byc prawda. Przeciez nikt nie neguje faktu, ze latwiej wchodzic na stadion bez karty, dowodu, czy jakiejkolwiek innej identyfikacji. Z wiadomych powodow wymog identyfikacji jednak jest i poki co nie da sie z nim nic zrobic. Jak na razie nie mozna skanowac dowodow na bramkach, ani nabijac na nie biletow. Jak bedzie mozna to chetnie powroce do dyskusji i nawet sie wtedy z toba zgodze;) Poki co pozostaje przy swoim stanowisku, ze karta (czy tez wymog jej posiadania - jakby to nie bylo to samo) nie jest uciazliwoscia porownujac do identyfikacji przez dowod i dodatkowo, skan biletu.

Data: 2010-09-14 09:44:01
Autor: Cavallino
Karta kibica - jak to jest?
Uytkownik "smiglostopy " <smiglostopy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa w wiadomoci news:i6mb61$nb1$1inews.gazeta.pl...
[...]

No i jak mwiem, totalnie nie apiesz o co idzie, bo nawijasz cay czas obok tematu.

Jak na razie nie mozna skanowac dowodow na bramkach, ani nabijac na nie
biletow.

Nie mona dlatego, e kto wola narzuci wygodniejsze dla siebie rozwizanie.
A ju nabijanie gdzie biletw - marketingu si nasuchae i tyle.
Nie ma dokadnie adnego znaczenia jak si fizycznie odbywa zapis danych, kada bramka jest poczona z sieci, wic niie ma adnego powodu, aby nie "nabija" czego na konto klienta, sposb jego identyfikacji jest totalnie wtrny.
Karta chipowa to tylko jeden ze sposobw, ani lepszy, ani gorszy, zwaszcza jeli ma dziaa tylko w obrbie klubu.

Jak bedzie mozna to chetnie powroce do dyskusji i nawet sie wtedy z
toba zgodze;) Poki co pozostaje przy swoim stanowisku, ze karta (czy tez
wymog jej posiadania - jakby to nie bylo to samo) nie jest uciazliwoscia

A ktra Twoja karta stanie si uciliwoci?
Dziesita, setna czy tysiczna?

Dla mnie staje si ju pierwsza, jeli kto mnie do tego zmusza.

Data: 2010-09-14 13:59:02
Autor: Jan Strybyszewski
Karta kibica - jak to jest?
Cavallino pisze:

Nie doczytae tylko jaka karta.
T z SGB sam chtnie wezm.

I znowu wyszedles na kretyna jak zawsze.  A teraz idz poczytaj o karcie Polonii. Ja tu lubie takich cymbaow

Data: 2010-09-14 12:43:52
Autor: Red Hiney
Karta kibica - jak to jest?
Dnia 13.09.2010 castrol <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał/a:
[...]

Na Polonii kupisz bilet na dane z dowodu. Podajesz imię, nazwisko oraz
pesel. Imię i nazwisko jest później drukowane na bilecie a to
weryfikowane przy wejściu z dowodem. Tak właśnie wszedłem na mecz z
Koroną.
Pozdrowienia,
RH

--
Tot el camp, es un clam, Som la gent blaugrana, tant se val d'on venim,
si del sud o del nord, ara estem d'acord, ara estem d'acord; una bandera

Data: 2010-09-14 12:50:32
Autor: Cavallino
Karta kibica - jak to jest?
Użytkownik "Red Hiney" <redhiney@redhiney.net> napisał w wiadomości news:8804m7-pha.ln1redhiney.net...
[...]

I tak właśnie powinno to wyglądać.
Na Lechu jest identycznie.
Jak ktoś lubi się bawić kartami, to się bawi, a jak nie to nikt go nie zmusza.

Data: 2010-09-14 13:23:28
Autor: Michal Jankowski
Karta kibica - jak to jest?
Red Hiney <redhiney@redhiney.net> writes:

Gdzie? Bo na Legii i Polonii wymagaj kart kibica. Bez tego nie nabdziesz biletu.

Na Polonii kupisz bilet na dane z dowodu. Podajesz imi, nazwisko oraz
pesel. Imi i nazwisko jest pniej drukowane na bilecie a to
weryfikowane przy wejciu z dowodem. Tak wanie wszedem na mecz z
Koron.

Podobno na "mecze podwyzszonego ryzyka" Polonia _nie sprzeda_ biletu
posiadaczowi karty kibica Legii.

  MJ

Data: 2010-09-14 17:47:13
Autor: CGC
Karta kibica - jak to jest?
Dnia Mon, 13 Sep 2010 22:38:40 +0200, castrol napisa(a):

Nie. Moesz kupi bilet na dowd osobisty. Ustawa wymaga identyfikacji
kibicw, a nie kart.

Gdzie? Bo na Legii i Polonii wymagaj kart kibica. Bez tego nie

Na pewno na lsku W. i Zagbiu L. I tak powinno by w kadym banku. --
CGC

Data: 2010-09-15 12:20:27
Autor: Sklavin
Karta kibica - jak to jest?

Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c8e8c45$1@news.home.net.pl...
[...]

Normalne bilety papierowe przestały istnieć. KK jest biletem i zarazem (w przyszłości) środkiem płatniczym obowiązującym na terenie stadionu. Na karcie masz zakodowane "uprawnienia" (po staremu bilet) na dany mecz. Najważniejszą ideą KK jest zebranie danych biometrycznych twarzy kibiców aby potem łatwo dało ich się identyfikować za pomocą monitoringu. Oczywiście to, że nie ma centralnego systemu na całą ligę a każdy klub sobie rzepkę skrobie to oczywiście lipa ale zrobić cokolwiek w Polsce "centralnie" to niemalże jak wybudowanie tunelu pod oceanem.
Aha, jeśli jesteś kolekcjonerem zbierającym papierowe bilety to rzeczywiście masz poważny problem.

Data: 2010-09-15 12:54:32
Autor: Cavallino
Karta kibica - jak to jest?
Użytkownik "Sklavin" <sklawin.w@_gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i6q6li$sgr$1inews.gazeta.pl...

[...]

Radzę pamiętać, że istnieje jeszcze świat poza Warszawą i Łazienkowską w szczególności.
A w tym świecie papierowe bilety istnieją i mają się dobrze, więc jak piszesz takie kategoryczne stwierdzenia, to zaznaczaj że dotyczy wyłącznie Twojego legijnego matrixa.

Data: 2010-09-15 13:58:29
Autor: Sklavin
Karta kibica - jak to jest?

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i6q8l4$lhh$1@news.onet.pl...

[...]

Szczerze powiedziawszy nie wiem o co Ci chodzi. Pisałem o braku papierowych biletów w wyraźnym kontekście tylko i wyłącznie Legii. Odstaw to zielsko, skup się nieco na czytaniu albo nie wiem co.

Data: 2010-09-15 14:13:28
Autor: Cavallino
Karta kibica - jak to jest?
[...]

Widać jednak za mało wyraźnie, albo odpowiedziałeś na zły post, bo ani w nim, ani w Twoim poście takiego zastrzeżenia nie było.
Nawet pytanie dotyczyły i Legii i Polonii.
A Polonia ma papierowe bilety.

Data: 2010-09-13 23:14:29
Autor: yamma
Karta kibica - jak to jest?
castrol wrote:
Hej,

rozumiem, że teraz karta kibica jest obowiązkiem i bez niej nie da się
zakupić biletu na mecz i wejść na stadion?

Było.
yamma

Data: 2010-09-13 23:41:11
Autor: AJK
Karta kibica - jak to jest?
13-09-2010  o godz. 22:27 castrol napisa:

rozumiem, e teraz karta kibica jest obowizkiem i bez niej nie da si zakupi biletu na mecz i wej na stadion?

Ok, postanowiem, ze sobie tak kart nawet wyrobi i tutaj jest problem.
Jako, e nie mam w zasadzie adnej przynalenoci klubowej, to gdzie mam si uda? I do Legii i u nich wyrobi tak kart?

Troch mnie to zastanawia. Co w przypadku kiedy bd chcia uda si na mecz np w Krakowie, albo w Poznaniu? Czy wteyd taka karta kibica wydana przez Legi, bdzie dziaa i w Krakowie i w Poznaniu?

Na krakowskich i poznaskich kibicw zadziaa na pewno i natychmiast po
wyjciu z portfela  :-)

--
AJK

Data: 2010-09-14 16:55:51
Autor: Danpe
Karta kibica - jak to jest?
On Mon, 13 Sep 2010 22:27:13 +0200, castrol <jacek_01@wywalto.wp.pl>
wrote:

Hej,

rozumiem, e teraz karta kibica jest obowizkiem i bez niej nie da si zakupi biletu na mecz i wej na stadion?

Na Wisle sie da.
Kupilem dzis przez znajomego podajac telefonicznie pesel, imie i
nazwisko :)

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748