Karta kredytowa

Data: 2017-10-01 10:07:39
Autor: Dawid Rutkowski
Karta kredytowa
A jakie to mętne odpowiedzi dostałeś z banku?
Ciekawy jestem, co można odpowiedzieć na takie pytania...
A możliwość nadpłacenia KK wcale nie jest pewna - z moich dotychczasowych trzech tylko eurobankowa na to pozwalała - czyli by przelać sumę ponad zadłużenie i móc zapłacić kwotę ponad limit. DB i citi nie pozwalają - tzn. jak chcesz to możesz przelać, ale nie zapłacisz jednorazowo ponad limit.

Data: 2017-10-01 20:44:29
Autor: cef
Karta kredytowa
A jakie to mętne odpowiedzi dostałeś z banku?
Ciekawy jestem, co można odpowiedzieć na takie pytania...

Ja się też zastanawiałem, ale jak pytać ochroniarza,
to różnie mogło być :-)
Pytający chyba nie do końca rozumie mechanizm rozliczania karty,
porównuje ją do zwykłej rozliczanej na bieżaco z dostępnego salda i
stąd takie pytania - może ktoś nie rozumiał o co on pyta.

Karta kredytowa