Karta kredytowa

Data: 2017-10-02 10:37:48
Autor: J.F.
Karta kredytowa
Użytkownik "TM"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:59d0cf83$0$647$65785112@news.neostrada.pl...
Nigdy nie korzystałem z karty kredytowej, ale w związku z likwidacją kart prepaidowych, chciałby ją mieć w PeKaO SA do tylko do płatności
na Alegro, e-Bay czy w sklepach internetowych do 1000 zł. Stąd pytania

A moze "wirtualna" karte ?

na które otrzymałem mętne odpowiedzi w banku:
1. Czy po transakcji należność będzie pobierana automatycznie  z mojego stałego konta w tym banku czy będę musiał przelać należność na konto karty.

A masz tam konto ?
Wiekszosc bankow ma automatyczne splaty swoich kart kredytowych.

Z tym, ze to dziala tak, ze wszystkie transacje z okresu miesiaca sa sumowane i splacic trzeba np 20 dni pozniej.
I wtedy ewentulanie sobie pobieraja.

2. Czy rzeczywiście można ustalić limit karty na 1000 zł korzystając
z stałego konta internetowego w zakładce: KARTY.

Jest jeszcze limit transakcji dziennych i miesiecznych - moze im sie mylic z limitem kredytowym.

J.

Karta kredytowa