Karta kredytowa Deutsche Banku

Data: 2011-05-02 12:45:13
Autor:
Karta kredytowa Deutsche Banku
Witam

Mąż ma kartę kredytową Deutsche Banku Premium Club Ja też chciałabym taką mieć. Mąż może zawnioskować o kartę dodatkową ale czy:

1) jako posiadaczka karty dodatkowej też jestem objęta ubezpieczeniem
Asistance i w czasie podróży za granicą?

jak to jest?

Data: 2011-05-02 15:19:14
Autor: Maruda
W dniu 2011-05-02 14:45, wiesian@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
[...]

Trza poczytać dokładnie umowę/regulamin/OWU. Nie chce Ci się?
(bo generalnie, te wszystkie ubezpieczenia, to czysta ściema, nie należy na nie zwracać uwagi)

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-05-11 02:04:19
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
On May 2, 3:19 pm, Maruda <mar...@null.com> wrote:
W dniu 2011-05-02 14:45, wies...@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:> Witam

> [...]

Trza poczytać dokładnie umowę/regulamin/OWU. Nie chce Ci się?
(bo generalnie, te wszystkie ubezpieczenia, to czysta ściema, nie należy

Nie do końca taka ściema. Wielokrotnie skorzystałem z ubezpieczenia
dołączonego do kart.
Akurat to ubezpieczenie przy kartach kredytowych DB nie jest
najszczęśliwsze co prawda, ale jest.
Jak się nie podróżuje, mieszka u mamy i nie ma samochodu, to
rzeczywiście, ubezpieczenie nie jest potrzebne.

Karta kredytowa Deutsche Banku