Karta kredytowa Eurobanku -Visa

Data: 2011-02-09 01:29:44
Autor: animka
Karta kredytowa Eurobanku -Visa
Czy taka kartą można płacić przez internet?

--
animka

Data: 2011-02-08 23:56:00
Autor: Tomasz [Bubon]
On 9 Lut, 01:29, animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:
Karta kredytowa Eurobanku -Visa
Czy taka kart± można płacić przez internet?

--
animka

Jaki¶ czas temu było na grupie, że płacić można o ile jest to Visa
Gold.
Płask±, kredytow± Vis± Electron podobno się nie da.

Data: 2011-02-09 09:44:20
Autor: Zyga
W dniu 2011-02-09 08:56, Tomasz [Bubon] pisze:
[...]

Ja mam kk eb płask± visę. Płaciłem ni± za bilety ryanaira przez net.

Data: 2011-02-09 17:58:49
Autor: animka
[...]

Jakiś czas temu było na grupie, że płacić można o ile jest to Visa
Gold.
PĹ‚askÄ…, kredytowÄ… VisÄ… Electron podobno siÄ™ nie da.

Zadzwonilam na infolinię i powiedziano mi, że można, ale niektóre portale mogą nieakceptować. Narazie nie próbowałam. Wczoraj chciałam tą karta zapłacić na Allegro, ale jednak zapłacilam przelewem. Teraz żałuję, że nie sprawdziłam czy ta karta przejdzie.

--
animka

Karta kredytowa Eurobanku -Visa