Karta kredytowa Millennium Impresja - jak z oplatami?

Data: 2013-12-27 20:27:24
Autor: RobertS
Karta kredytowa Millennium Impresja - jak z oplatami?

Jak wyglada sprawa oplat?
Widze, ze jest 75zl/rok i kolejne, a mozna odnowienie miec za 40zl (obroty min. 8000zl) oraz za 0zl (obroty min. 12000zl), ale w taryfie oplat i prowizji pisza ze dot. to kart zawartych przed 1.10.2013 wiec pewnie nici dla nowych.

Interesuje sie ta karta, bo jest 5% za zakupy u niektorych partnerow.

Czy sa jakies oferty specjalne czy mozliwosci jak w Citi, aby uniknac tych 75zl na start i/lub przy odnowieniu?

Jakie macie doswiadczenia z KK w Millennium? Czy nadaja sie do platnosci zagranicznych moze? I ostatnie: czy ten moneyback 5% nie bedzie w najblizszym czasie skonczony?

zrobiłem obrót na >12kzł rocznie i mam KK gratis w kolejnym roku

RobertS

Karta kredytowa Millennium Impresja - jak z oplatami?