Karta kredytowa Open Finance

Data: 2009-09-02 12:48:00
Autor:
Karta kredytowa Open Finance
Witam

Nie słychać nic na grupie a wydaje się że to darmowa karta kredytowa z
darmowymi wypłatami z bankomatu

dla mnie super a dla was??????????

Data: 2009-09-02 06:01:01
Autor: BK
On Sep 2, 2:48 pm, " " <wiesian.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Witam

Nie słychać nic na grupie a wydaje się że to darmowa karta kredytowa z
darmowymi wypłatami z bankomatu

dla mnie super a dla was??????????

Darmowymi w jakim sensie?

Bo AFIR to faktycznie za wyplate nie ma oplaty ale nie lapiesz sie w
bezodsetkowy okres. To ja juz wole jakas karte z przelewami za 1%.

Data: 2009-09-02 15:15:49
Autor: ~|_ukasz
W dniu 2009-09-02 15:01, BK pisze:
[...]

Zależy kto czego potrzebuje (na ile dni chce pożyczyć).

IMO karta dobra zamiast debetu w rachunku - działa identycznie
(z dokładno¶ci± do sposobu wybrania pieniędzy - przelew<->bankomat),
a ma niespotykan± dzisiaj na rynku debetów w rach.
rzecz - 0% prowizji za przyznanie :)

Procedura przyznania na razie wygl±da przystępnie
(sami się do mnie zgłosili i póki co pod względem obsługi
/ braku formalno¶ci wszystko wygl±da dobrze).

Data: 2009-09-02 06:22:51
Autor: BK
Karta kredytowa Open Finance
On Sep 2, 3:15 pm, ~|_ukasz <lukasz_niespam...@atraNiespamic.pl>
wrote:

> [...]

> bezodsetkowy okres. To ja juz wole jakas karte z przelewami za 1%.

Zależy kto czego potrzebuje (na ile dni chce pożyczyć).

Jak ktos potrzebuje karty kredytowej do pozyczania pieniedzy i wyplat
z bankomatow to znaczy, ze karta kredytowa niekoniecznie jest dla
niego. To juz lepiej przyatakowac faktycznie jakis limit/kredyt
odnawialny, ktory z zasady jest nizej oprocentowany niz KK. Tu na KK
masz oprocentowanie ile? 20%? Gotowke mozna w bankach wykombinowac na
duzo nizszy %.

Data: 2009-09-02 16:08:34
Autor: ~|_ukasz
wrote:
[...]

Truizm.
Ta karta jest zreszt± nietypowa.

[...]

No na ile niższy, na ile %? Realnie, a nie w reklamach "oprocentowanie
już od ...". Gdzie?

Nigdy nie twierdziłem, że OF KIS jest dobra jako karta,
twierdziłem, że jest dobra _dla_niektórych_ jako rachunek debetowy
(w cytatach zostało, przeczytaj).
Do "niektórych" np. ja się zaliczam - nie potrzebuję żyć na kredyt,
ale może mi się zdarzyć potrzeba pożyczenia niewielkich sum
na parę dni. Sugerujesz, że r-ek z prowizj± rzędu 2% limitu
z klauzulami typu "nie mniej niż..." będzie lepszy?
Co więcej takiej karty można dodatkowo użyć jako krótkoterminowego
(rzędu miesi±ca) kredytu na większ± sumę - cały czas będzie się opłacać
(jednorazowo)!
Jakby tego było mało taka karta może się dobrze uzupełniać
przy większej sumie z kart± wspomnian± przez Ciebie z przelewami za
1%...

Jasne?
Nie wierzysz? Kalkulator w rękę...

Data: 2009-09-02 07:48:55
Autor: BK
Karta kredytowa Open Finance
On Sep 2, 4:08 pm, ~|_ukasz <lukasz_niespam...@atraNiespamic.pl>
wrote:
> [...]

> Jak ktos potrzebuje karty kredytowej do pozyczania pieniedzy i wyplat
> z bankomatow to znaczy, ze karta kredytowa niekoniecznie jest dla

A co w niej nietypowego? Sredni okres bezodsetkowy, wysokie
oprocentowanie, zadnych bonusow w stylu cashback czy program rabatowy/
partnerski. Jedyny "bonus" to wyplaty z bankomatow bez oplaty.

> [...]
> duzo nizszy %.

No na ile niższy, na ile %? Realnie, a nie w reklamach "oprocentowanie

W kazdym banku dostaniesz limit w ROR nizej oprocentowany niz ta KK,
zwlaszcza w takim, do ktorego wplywa wynagrodzenie.

Oprocentowanie tej KK to 20%, oprocentowanie limitów jest srednio o
1/4 nizsze.

Nigdy nie twierdziłem, że OF KIS jest dobra jako karta,
twierdziłem, że jest dobra _dla_niektórych_ jako rachunek debetowy
(w cytatach zostało, przeczytaj).

Dalej nie widze przewagi tej KK nad limitem ROR. Limity ROR sa nizej
oprocentowane i dostepnopsc srodkow jest wieksza - mozesz sobie placic
za rachunki przelewami, oplacac zlecenia stale, wyplacac z bankomatu
lub w kasie banku.

[...]

Sugeruje, ze sa tansze sposoby zalatwienia kasy niz wyplata z
bankomatu z KK. Wiele bankow daje takie mozliwosci posiadaczom ROR.

Wyplata gotowkowa z KK to najdrozszy pieniadz na rynku.

Co więcej takiej karty można dodatkowo użyć jako krótkoterminowego
(rzędu miesi±ca) kredytu na większ± sumę - cały czas będzie się opłacać
(jednorazowo)!

Jak mam brac kredyt na miesiac to sie to zupelnie nie oplaca.
Oprocentowanie 20% na miesiac to daje jakies 1,6% przez miesiac. Za 1%
mozesz miec przelew z KK Aliora czy BZ WBK.

W getinie mozna miec przelewy za free jak sie skoczy do oddzialu.

Serio uwazasz, ze kredyt 20% jest "dobra oferta"? :) :) :)

[...]

Zastanow sie kto tu powinien zaczac liczyc.

Data: 2009-09-03 09:34:44
Autor: ~|_ukasz

wrote:
[...]

Ale ja nie o bonusach tylko o tych nietypowych wypłatach wła¶nie!

[...]

Ci±gle zapominasz o prowizji na starcie!

[...]

I pewnie nigdy nie zobaczysz.

Jaki jest najlepszy program komputerowy?

[...]

Potrzebuję 200 zł na dwa 3 dni raz na pół roku.
Możliwe, że będę potrzebował szybko kilku tysięcy na kilka dni.
ZnajdĽ mi tańsz± ofertę, z góry dziękuję.
(Załóżmy nawet, że mogę/chcę w tym celu założyć rachunek w banku X i przelewać tam wynagrodzenie, niech Ci będzie)

Wyplata gotowkowa z KK to najdrozszy pieniadz na rynku.
[ciach]
Serio uwazasz, ze kredyt 20% jest "dobra oferta"? :) :) :)

Nie czytasz i/lub nie rozumiesz co przedpi¶ca napisał.
Dla mnie EOT.

pozdr
~|_.

Data: 2009-09-02 18:03:21
Autor: MK
Karta kredytowa Open Finance
Użytkownik "BK" <bkapuscinski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:28f56f5d-4946-45d3-8c4a-104f0d296247g19g2000yqo.googlegroups.com...

[...]

A ja tam mam karte kredytowa, ktora sluzy tylko do wyplat bankomatowych. Wszystkie bankomaty bez prowizji, a oprocentowanie 9,9%. Pokaz mi overdraft o lepszych parametrach :).

MK

Data: 2009-09-02 09:10:48
Autor: BK
On 2 Wrz, 18:03, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:
Użytkownik "BK" <bkapuscin...@gmail.com> napisał w wiadomo¶cinews:28f56f5d-4946-45d3-8c4a-104f0d296247g19g2000yqo.googlegroups.com...

[...]

Nie no cool jak wyrwiesz karte na takich warunkach to zupelnie inna
sprawa. To jest wlasnie jakas nietypowa oferta, z ktorej warto
skorzystac.

A nie kredyt w karcie Open, ktory ma orocentowanie w wysokosci 20%. To
zaden "bonus" :)

Data: 2009-09-02 18:23:35
Autor: MarekZ
"BK" <bkapuscinski@gmail.com> wrote in message news:77938c3d-1e77-45ad-9fef-350711e49f6ey36g2000yqh.googlegroups.com...

Nie no cool jak wyrwiesz karte na takich warunkach to zupelnie inna
sprawa. To jest wlasnie jakas nietypowa oferta, z ktorej warto
skorzystac.

A nie kredyt w karcie Open, ktory ma oprocentowanie w wysokosci 20%. To
zaden "bonus" :)

Nie jest to jednak zła oferta, bo jest bezprowizyjna. I jest przeciętnie rzecz bior±c lepsza niż prowizja 1% i oprocentowanie 12%.

Data: 2009-09-02 09:59:55
Autor: BK
On 2 Wrz, 18:23, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:
"BK" <bkapuscin...@gmail.com> wrote in message

> [...]

Nie jest to jednak zła oferta, bo jest bezprowizyjna. I jest przeciętnie
rzecz bior±c lepsza niż prowizja 1% i oprocentowanie 12%.

"Zla" nie jest ale ciezko ja uznac za oferte "super" - od 20% lepiej
wyjdzie praktycznie kazdy debet czy limit w ror. ;-)

Data: 2009-09-02 12:58:59
Autor: xbartx
Karta kredytowa Open Finance
Dnia Wed, 02 Sep 2009 12:48:00 +0000,   napisaĹ‚(a):

Witam

Nie słychać nic na grupie a wydaje się że to darmowa karta kredytowa z
darmowymi wypłatami z bankomatu

dla mnie super a dla was??????????

MarekZ chyba złożył wniosek o różową i kontakt się urwał z tego co wiem.

Data: 2009-09-02 17:57:35
Autor: MarekZ
"xbartx" <bart@hashzero.net> wrote in message news:h7lq6j$2u8$13inews.gazeta.pl...

MarekZ chyba złożył wniosek o różową i kontakt się urwał z tego co wiem.

Tak - zostałem kompletnie zignorowany - zero kontaktu.

Może powinienem ponowić wniosek na jakąś niższą sumę, wysłałem na 80k, bo nigdzie nie znalazłem górnej granicy limitu w materiałach.. Ale tak czy inaczej widać, że raczej nie będę pierwszym posiadaczem tego dziwa na grupie. :)

Data: 2009-09-04 04:38:33
Autor: 7zark7
Karta kredytowa Open Finance

Nie słychać nic na grupie a wydaje się że to darmowa karta kredytowa z
darmowymi wypłatami z bankomatu

Skad taka oferta? Dzwoniłem do Open Finance i powiedzieli, ze nie maja zadnej oferty na KK, i ze moze beda miec KK za ok 2 miesiace. O warunkach nic nie mowili w zwiazku z tym.

Pzdr

Data: 2009-09-04 08:47:07
Autor: ~|_ukasz
W dniu 2009-09-04 04:38, 7zark7 pisze:
[...]

  Było na grupie, był link, poszukaj.

  Nie chwal± się oficjalnie, ale niektórym klientom
  proponuj±. Do mnie np. zadzwonili...

Data: 2009-09-04 07:10:25
Autor: Mariusz
  <wiesian.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Witam

Nie słychać nic na grupie a wydaje się że to darmowa karta kredytowa z
darmowymi wypłatami z bankomatu

dla mnie super a dla was??????????

Tyle ze jak przy kazdej kk odsetki od wyplaty z bankomatu sa zapewne naliczane
od momentu operacji - jak to przy kk bywa, chocby nazywano je "bezprowizyjnymi".  Ale tak poza bankomatami - wyglada calkiem calkiem, mnie interesuje wariant
"family" :) - i jak juz nowosc OF przejdzie okres dzieciecy to bede powaznie
nad tym sie zastanawial.
 --

Karta kredytowa Open Finance