Karta kredytowa Open Finance

Data: 2009-09-02 12:58:59
Autor: xbartx
Karta kredytowa Open Finance
Dnia Wed, 02 Sep 2009 12:48:00 +0000,   napisaÅ‚(a):

Witam

Nie słychać nic na grupie a wydaje się że to darmowa karta kredytowa z
darmowymi wypłatami z bankomatu

dla mnie super a dla was??????????

MarekZ chyba złożył wniosek o różową i kontakt się urwał z tego co wiem.

Data: 2009-09-02 17:57:35
Autor: MarekZ
"xbartx" <bart@hashzero.net> wrote in message news:h7lq6j$2u8$13inews.gazeta.pl...

MarekZ chyba złożył wniosek o różową i kontakt się urwał z tego co wiem.

Tak - zostałem kompletnie zignorowany - zero kontaktu.

Może powinienem ponowić wniosek na jakąś niższą sumę, wysłałem na 80k, bo nigdzie nie znalazłem górnej granicy limitu w materiałach.. Ale tak czy inaczej widać, że raczej nie będę pierwszym posiadaczem tego dziwa na grupie. :)

Karta kredytowa Open Finance