Karta kredytowa POLBANK

Data: 2009-05-29 22:07:30
Autor: Anna R.
Karta kredytowa POLBANK
Witam niedługo kończy się roczny okres mojej karty kredytowej Polbank, z której de facto nie korzystałam lub b. mało korzystałam. Nie usmiecha mi sie więc płacić teraz za ta karte 49 zł (nie wyrobiłam limitu zwolnienia). Mam teraz więc pare pytań

1) jak w polbanku zrezygnować z karty. Czy infolinia wchodzi w grę czy niestety konieczna wizyta w oddziale?
2)  czy polbank stosuje zwolnienie z opłaty w przypadku telefonu... tzn. czy usilnie namawia do pozostania w zamian za zwolnienie z opłaty czy za przeproszeniem "wali ich to po cycach"
3) kiedy muszę zrezygnować z karty jeśli w poprzednim roku opłatę pobrali 2 lipca a na karcie termin ważności to lipiec 2010

dzięki pozdrawiam __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 3997 (20090409) __________

Data: 2009-05-30 00:57:08
Autor: krzysztofsf
Karta kredytowa POLBANK
Anna R. pisze:
[...]

Jesli brakuje ci kilkunastu transakcji, to mozesz bez problemu to nadrobic w jeden miesiac - ja bym sie jeszcze nad tym zastanowil, bo jak mam dobry dzien to potrafie zrobic i 10 transakcji na drobne kwoty, kupujac w centrum handlowym gazety, jakas pizze na stoisku, pare innych drobiazgow.. Polbank nie narzuca limitu kwotowego na limity ilosciowe zwalniajace z oplat (w twoim przypadku chba 36 transakcji rocznie).

Data: 2009-05-30 10:53:08
Autor: wspolna-flaszka.pl
Karta kredytowa POLBANK

Użytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisał w wiadomości news:gvpp8e$7hd$1news.wp.pl...
Anna R. pisze:
[...]

wystarczy w allegroi zaplacic zadluzenie , splacajac porcjami po 1 zlotowce :)
Majac 30 zl zadluzenia mozna wyrobic 30 transkacji w ciagu kilkunastu minut

P.

--
DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych z magazynem za 29,99 zł. !

Data: 2009-05-31 08:08:47
Autor: xbartx
Karta kredytowa POLBANK
On Sat, 30 May 2009 10:53:08 +0200
"wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> wrote:

wystarczy w allegroi zaplacic zadluzenie , splacajac porcjami po 1
zlotowce :)
Majac 30 zl zadluzenia mozna wyrobic 30 transkacji w ciagu kilkunastu
minut

Rozumiem jakby tych transakcji w Polbanku trzeba było wykonać 360
rocznie, ale przy 36 taki masochizm jaki proponujesz jest zwyczajnie
zbędny.

Xenocide

Karta kredytowa POLBANK