Karta kredytowa VISA -> konto bankowe

Data: 2010-11-09 19:09:45
Autor: RobertS
Karta kredytowa VISA -> konto bankowe

Witam
Jak dokonać wpłaty za pomocą KK (Visa) na konto bankowe bez opłaty lub z
minimalną opłatą? KK i konto bankowe jest moje. W mBanku jest taka
możliwość ale pobierają aż 3% wartości transakcji

Pozdrawiam
Marek

kk nie służą do płatności gotówkowych i dlatego (operacje takie) obarczone są stosowną opłatą...

oczywiście są wyjątki np. kk Citi możesz wykonywać przelewy na określone rachunki bez żadnej opłaty

RobertS

Data: 2010-11-09 19:19:22
Autor: at

--
to oczywiście wiem że nie służą do płatności gotówkowych ... ale... jest pewien pomysł i jest potrzeba takiej operacji

Data: 2010-11-09 19:20:24
Autor: RobertS
Karta kredytowa VISA -> konto bankowe

to oczywiście wiem że nie służą do płatności gotówkowych ... ale... jest
pewien pomysł i jest potrzeba takiej operacji

no to za darmo tego nie zrobisz, banki nie są już takie głupie

RobertS

Karta kredytowa VISA -> konto bankowe