Karta kredytowa, a zakup ponad limit

Data: 2018-08-13 05:03:17
Autor: Dawid Rutkowski
Karta kredytowa, a zakup ponad limit
Jak dla mnie z lekka przekombinowałeś.
Ile Cię będzie kosztować ta KK?
Bo ani w PKO BP ani w Pekao SA ZTCP nie ma darmowych KK.

Po drugie - po co pytasz, zamiast po prostu spróbować kupić?
Towar kupić chcesz, kredytówka spłacona ponad limit - więc spróbuj zapłacić, zobaczymy, czy pójdzie.
Chyba że to jest teoretyczne "chciałbym zakupić".

I właściwie nie ma innej pewnej metody niż sprawdzić - a rzeczywiście sprawdzić da się kartą z niskim limitem, bo jak masz 10 czy 20k to o taki test naprawdę trudno (chyba że ktoś jest utracjuszem i płaci odsetki od kredytu w KK - no, może czasem taki kredyt jest tańszy niż inny, a akurat potrzeba).

Można też powtarzać plotki - czy to z netu od innych klientów czy to z infolinii.
Ja mam info takie:
- db - nie da się, m.in. dlatego, że nie da się ustawić limitu dziennego wyższego niż limit karty, nie próbowałem nadpłacać,
- citi - nie da się - info z infolinii, dziennego limitu nie ma, nie próbowałem nadpłacać,
- wbk - nie da się - info z infolinii, dzienny limit można ustawić większy niż limit karty, po nadpłacie dostępne środki pokazywane są jako limit+nadpłata - ale mimo tego wszystkiego info od banku, że się nie da,
- eurobank - podobno można, nie testowałem,
- mBank - podobno można.

A, i co do przekombinowania - po co KK, i to pewnie płatna, skoro mogłeś założyć sobie bezpłatne konto z bezpłatną debetówką?
Zapewne dlatego, by mieć to narzędzie do płacenia netowego w tym samym banku, co konto - jak dla mnie marny argument.
Bezpłatne konto z bezpłatną debetówką można założyć obecnie w nest, idei (w tym w lion's) oraz chyba w getoucie, oranżada niestety przestała już przyjmować nowych klientów.
Kredytówka to co prawda karta "lepsiejsza" od debetówki, ale w necie nie powinno być różnicy.
Minus ew. taki, że na przelew trzeba czekać aż dojdzie elixir.
Cóż, można jeszcze polecić zmianę konta na wbk - tam są teraz darmowe przelewy ekspresowe.
Albo druga możliwość - wziąć KK właśnie w wbk, same zalety - teraz jest promo z dożywotnim zwolnieniem z opłat (jedynie pozostaje 15zł za wznowienie raz na 4 lata), a do tego każdemu, kto założy sobie "konto jakie chcę", dają zaraz ofertę na klik na KK z limitem do 4k.
Jak chcesz to mogę Cię polecić, będzie jeszcze premia.
Lub KK simpliciti w citku - też darmowa, każdemu z umową o pracę dają, a jeszcze można dostać premię w promocji.
I raczej nie ma co zawracać sobie głowę niskim limitem - nie daje to żadnego bezpieczeństwa, a utrudnia korzystanie. Chyba że nie masz udokumentowanych dochodów, a tą KK z 1k limitu dostałeś w pko/pekao na klik.

Data: 2018-08-13 17:06:27
Autor: Piotr Gałka
Karta kredytowa, a zakup ponad limit
Lub KK simpliciti w citku - też darmowa, każdemu z umową o pracę dają, a jeszcze można dostać premię w promocji.

Właśnie kilka dni temu rzuciła mi się w oczy informacja o 400zł do wydania w Decathlonie - regulaminu jeszcze nie czytałem.
Mamy zamiar przetestować, czy żonie dadzą. Mam jej napisać na co się zgadza a na co nie (w sensie papierzysków, które chcą).
Może nie wyjść, bo to nie maj i czerwiec kiedy PITy są przez nich dość poważane.
P.G.

Data: 2018-08-13 08:50:07
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 13 sierpnia 2018 17:06:31 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:
> [...]

Właśnie kilka dni temu rzuciła mi się w oczy informacja o 400zł do wydania w Decathlonie - regulaminu jeszcze nie czytałem.

Lepiej spójrz na to:
https://www.online.citibank.pl/files/documents/credit-cards/regulamin-oferty-do-400-zl-z-karta-kredytowa.pdf

Warunki i nagrody takie same jak dla kart podarunkowych do decathlonu (300zł za 5 transakcji, dodatkowe 100zł za wydanie 2k w ciągu 2 miesięcy) - a dają uznanie rachunku karty.

Ja się teraz bujam z reklamacją co do telefonu w promocji z polecaniem - myślałem, że będzie LG K8 (2017), czyli M200N - mający NFC - a tu mi przysłali LG K8 Dual (2017) - czyli M200E - mający dual sim, ale przez to pozbawiony NFC :(
I jeszcze upierają się, że taki obiecywali, choć w
https://www.online.citibank.pl/files/documents/credit-cards/regulamin-oferty-mgm-kwiecien-2018.pdf
słowo "dual" nigdzie nie występuje.
Zaraz piszę reklamację do reklamacji - a jak się nadal będą upierać, to zrobię test Rzecznika Finansowego (oczywiście najpierw postraszę nim citka).

Data: 2018-08-13 18:15:43
Autor: Piotr Gałka
[...]

Rzeczywiście - to samo, a lepiej.
Tylko punkt 4.d regulaminu wymaga decyzji - czy z powodu 0k4 chce się nam toczyć batalię (w regulaminie od Decathlonu na pewno jest tak samo) z bankiem.
Się kiedyś zastanowimy to się spróbuje albo nie.
Na razie jeszcze nie wybrałem do końca 0k6 za założenie konta :)
P.G.

Data: 2018-08-13 09:28:23
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 13 sierpnia 2018 18:15:44 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:

Na razie jeszcze nie wybrałem do końca 0k6 za założenie konta :)

To jeszcze zarejestruj sobie KK simplicity w priceless specials - dostaniesz 800 punktów na start.

Karta kredytowa, a zakup ponad limit