Karta kredytowa - ale tylko do zakupow

Data: 2009-05-03 11:00:08
Autor: krzysztofsf
Karta kredytowa - ale tylko do zakupow
Darek pisze:
Hej,

potrzebuję taką kartę chociażby po to, żeby
sobie bilety Lufthansy kupić.
Do tej pory korzystałem grzecznościowo od kolegi,
ale teraz karta jest wymagana przy sobie, do identyfikacji.

Stąd moje pytanie: gdzie taką sobie wyrobić,
jeśli nie zamierzam się ani trochę zadłużyć,
a chcę tylko płacić w internecie.

Czy taka e-karta z mBanku byłaby OK?

Mam konta w Aliorze, mBanku i Polbanku, jest w którymś
z tych coś dla mnie?

pozdrawiam,
Darek

Ze wzgledu na dobry podglad i blokade na transakcje internetowe wymagajace autoryzacji to chyba KK z mBanku - powinna wystarczyc juz ta za 18 zl, przy zakupach trzaba ja najpierw podac jako visa electron, a jak nie przyjmie to jako zwykla visa. Powinien sie wypowiedziec ktos kto z niej korzysta kupujac bilety.
Mozesz sprobowac rowniez zaplacic zwykla debetowka mBanku, uaktywniwszy jej opcje internetowe.

Najlepsze kursy to ma Polbank, ale brak podgladu no i jesli nie kupujesz w realu, to nie wyrobisz limitu ilosciowego na zwolnienie z oplat.

Aliora nie znam.

e-karty dosyc czesto sa odrzucane - nie wszystkie sklepy int. itp je akceptuja.

Karta kredytowa - ale tylko do zakupow