Karta kredytowa dla studenta bez stałych dochodó w

Data: 2009-08-08 18:57:34
Autor: Tomek
Karta kredytowa dla studenta bez stałych dochodó w
Jestem studentem i nie mam stałych dochodów. Chciałbym ubiegać się o wydanie karty kredytowej - limit, powiedzmy, 3000 zł. Obecnie mam KK Visa Electron Euro<26 z limitem 1500 zł z mBank. Jest to maksymalny limit dla tej karty. Czy znalazłby się jakiś bank, który wydałby kartę bez stałych dochodów? Posiadam dość duże depozyty w innych bankach, które w razie potrzeby mogę skierować do banku wydajęcego kartę w celu "uwiarygodnienia". Może można taką kartę jak powyższą przenieść do innego banku? Ktoś ma doświadczenia?

Tomek

Data: 2009-08-08 10:17:23
Autor: bradley.st
On 8 Sie, 12:57, Tomek <nom...@nonono.no> wrote:
Jestem studentem i nie mam stałych dochodów. Chciałbym ubiegać się o
wydanie karty kredytowej - limit, powiedzmy, 3000 zł. Obecnie mam KK
Visa Electron Euro<26 z limitem 1500 zł z mBank. Jest to maksymalny
limit dla tej karty. Czy znalazłby się jaki¶ bank, który wydałby kartę
bez stałych dochodów? Posiadam do¶ć duże depozyty w innych bankach,
które w razie potrzeby mogę skierować do banku wydajęcego kartę w celu
"uwiarygodnienia". Może można tak± kartę jak powyższ± przenie¶ć do
innego banku? Kto¶ ma do¶wiadczenia?

Pod zastaw lokaty - na pewno Nordea. (limit = 80% lokaty)
Multibank chyba tez mial cos takiego w ofercie (lokata = 110% limitu
zdaje sie)

BZ WBK chce 250 zl przychodu zeby z Toba rozmawiac o MasterCard<30 i
daje tylko 1,500 zl

Shitty daje studentom do 2000 zl limitu -- bez dochodow.
https://www.online.citibank.pl/page.do?content=k_student

Data: 2009-08-08 21:56:57
Autor: Tomek
On 2009-08-08 19:17, bradley.st wrote:
[...]

Raczej my¶lałem o ¶rodkach, które mógłbym wycofać po otrzymaniu kk. Czy w umowach kart jest zastrzeżenie, że bank może j± wypowiedzieć jeżeli ł±czne zaangażowanie w banku będzie mniejsze niż np. 125% limitu kk (przykład Nordei)?

> BZ WBK chce 250 zl przychodu zeby z Toba rozmawiac o MasterCard<30 i
> daje tylko 1,500 zl
A czy przelewanie ww. kwoty z innego banku będzie potraktowane jako przychód w BZ WBK?

> Shitty daje studentom do 2000 zl limitu -- bez dochodow.
> https://www.online.citibank.pl/page.do?content=k_student
Ciekawa propozycja. Szkoda, że jedynie 2000 zł.

Data: 2009-08-08 13:18:01
Autor: bradley.st
On 8 Sie, 15:56, Tomek <nom...@nonono.no> wrote:
[...]

Jezeli dobrze pamietam to dostaje sie karte kredytowa z okresem
waznosci o dwa miesiace krotszym niz okres lokaty, ktora zabezpiecza
limit. Jesli zerwiesz te lokate, to karta moze sluzyc jako skrobaczka
do szyb ewentualnie ozdoba choinkowa.

 > BZ WBK chce 250 zl przychodu zeby z Toba rozmawiac o MasterCard<30 i
 > daje tylko 1,500 zl
A czy przelewanie ww. kwoty z innego banku będzie potraktowane jako
przychód w BZ WBK?

Nie wiem.

 > Shitty daje studentom do 2000 zl limitu -- bez dochodow.
 >https://www.online.citibank.pl/page.do?content=k_student
Ciekawa propozycja. Szkoda, że jedynie 2000 zł.

"Jedynie"?
2/3 sredniej krajowej rozdawane za indeks + dowod?
"Jedynie"?? :)

Data: 2009-08-08 22:21:19
Autor: Tomek
On 2009-08-08 22:18, bradley.st wrote:

> [...]
Ciekawa propozycja. Szkoda, że jedynie 2000 zł.

"Jedynie"?
2/3 sredniej krajowej rozdawane za indeks + dowod?
Dokładnie to za legitymację + dowód :). Ale okazuje się, że do kontaktu wymagaj± też PESEL!?

Data: 2009-08-08 13:28:00
Autor: bradley.st
On 8 Sie, 16:21, Tomek <nom...@nonono.no> wrote:

Dokładnie to za legitymację + dowód :). Ale okazuje się, że do kontaktu
wymagaj± też PESEL!?

A co? Przeciez w 3 minuty po zlozeniu wniosku wiedza o Tobie CIA i
FBI. Po czterech minutach MI-5 oraz MI-6. Mossad dopiero po
dziesieciu. ;) To jest bank globalny! ;D

Data: 2009-08-08 20:13:12
Autor: bartekk
Tomek pisze:
Jestem studentem i nie mam stałych dochodów.

Potrzymaj chwile wieksza sume (ok. 10tys zl.) na koncie w mBanku. Skoro piszesz, ze masz depozyty to nie problem. Po jakims czasie dostaniesz propozycje karty - w moim przypadku byla to karta z limitem 10tys. zl. Pozniej "przenioslem" ja do Mille (Amex Gold) i dzieki temu bez stalych dochodow mam 2 kart po 10tys. zl w tym jedna zlota :) Aha, ta smieszna karte z limitem 1500zl z BZWBK tez mam - tylko dla przelewow z rachunku karty.

Data: 2009-08-08 21:58:02
Autor: Tomek
On 2009-08-08 20:13, bartekk wrote:
Tomek pisze:
Jestem studentem i nie mam stałych dochodów.

Potrzymaj chwile wieksza sume (ok. 10tys zl.) na koncie w mBanku. Skoro
Mógłbyś sprecyzować, jaki przedział czasu masz na myśli? Miesiąc, rok? Może być na tamtejszej lokacie, czy lepiej na eMaksie+?

piszesz, ze masz depozyty to nie problem. Po jakims czasie dostaniesz
propozycje karty - w moim przypadku byla to karta z limitem 10tys. zl.
Był długi okres czasu (ok. 2 lata temu) w którym miałem w mBanku dużo więcej a mimo to nie dostałem nic takiego. Co ciekawe mojej mamie, która również trzymała tam niewielkie oszczędności przysłali propozycję wydania karty.

Mimo wszystko spróbuję. Jak dawno coś takiego robiłeś?

Pozniej "przenioslem" ja do Mille (Amex Gold) i dzieki temu bez stalych
dochodow mam 2 kart po 10tys. zl w tym jedna zlota :) Aha, ta smieszna
Nie wymagali żadnych potwierdzeń, zaświadczeń, itp.?

Data: 2009-08-08 22:23:31
Autor: Tomek
Karta kredytowa dla studenta bez stałych doch odów
piszesz, ze masz depozyty to nie problem. Po jakims czasie dostaniesz
propozycje karty - w moim przypadku byla to karta z limitem 10tys. zl.

Chciałbym jeszcze wiedzieć, czy to była promocja "karta za podpis"?

Data: 2009-08-09 10:47:11
Autor: Marcin Lubojański
bartekk wrote:
Tomek pisze:
[...]

Ja tam mam od dłuższego czasu znacznie powyżej 10k PLN i jakoś KK dać mi nie chcą za free.

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2009-08-09 11:07:16
Autor: MK
"Marcin Lubojański" <konto_tylko_do_usenetu@op.pl> wrote in message news:h5m2e7$9v1$1news.onet.pl...

Ja tam mam od dłuższego czasu znacznie powyżej 10k PLN i jakoś KK dać mi nie chcą za free.

A zgoda na przetwarzanie danych osobowychw celach marketingowych?

MK

Data: 2009-08-09 03:09:10
Autor: Łukasz
Karta kredytowa dla studenta bez stałych dochod ów
Witam,
gdzie student bez stałych dochodów może przenie¶ć karę kredytow± z
Banku Millennium? Limit na karcie wynosi obecnie 2200 i taki by mi
wystarczył :) Z karty chcę zrezygnować aby nie płacić opłaty rocznej,
ponieważ nie wyrabiam limitu uprawniaj±cego do zwolnienia z tej
opłaty. Sam± kartę spłacam w 100% w GP.
Z góry dziękuję za pomoc :)

Data: 2009-08-09 12:23:32
Autor: MarekZ
Karta kredytowa dla studenta bez stałych dochodów
Użytkownik "Łukasz" <lukasz.kow@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:8a432dda-f00b-4957-a0d6-9d568f9324edk26g2000vbp.googlegroups.com...

Ale używasz w ogóle tej karty? Jest na niej jakikolwiek obrót? Zadzwoń na infolinię w jaki¶ dzień roboczy i powiedz, że zamierzasz j± zamkn±ć z powodu opłaty. Prawdopodobnie zostaniesz przeł±czony do kolejnego konsultanta, któremu wytłumaczysz co i jak i on prawdopodobnie zaproponuje ci zwolnienie z opłaty rocznej.

Data: 2009-08-09 05:02:22
Autor: Łukasz
On 9 Sie, 12:23, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:
Użytkownik "Łukasz" <lukasz....@gmail.com> napisał w wiadomo¶cinews:8a432dda-f00b-4957-a0d6-9d568f9324edk26g2000vbp.googlegroups.com...

[...]

Na karcie jest zrobiony obrót na 2 000 zł. Dzwoniłem już na infolinię,
przedstawiłem sprawę i Konsultant twierdził tylko, że abym nie ponosił
opłaty rocznej za używanie karty, to muszę złożyć rezygnację z karty w
dowolnej placówce na 45 dni przed upływem roku. Nic nie wspomniał  o
zwolnieniu z opłaty :/

Data: 2009-08-10 15:18:50
Autor: RK
Karta kredytowa dla studenta bez stałych dochodów

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h5m809$ja3$1srv.cyf-kr.edu.pl...

[...]
Przy rocznym obrocie trochę ponad 8 tys., gdy chciałem rozwi±zać umowę, zaproponowano mi jedynie obniżenie opłaty o 50% za drugi rok. Żeby dostać zwolnienie z opłaty rocznej musiałbym zrobić 12 tys. obrotu. Ale ciekawostk± jest, że w drugim roku użytkowania przestali na wyci±gach drukować ile jeszcze muszę wydać aby nie płacić za kolejny rok użytkowania karty.

Data: 2009-08-09 17:08:44
Autor: Marcin Lubojański
MK wrote:
[...]

Jest. Ostatnio zaproponowali mi kartę za podpis jakieś 5 czy 6 lat temu. Wziąłem i po roku przeniosłem. Od tego czasu już się nie odezwali...

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2009-08-08 21:46:29
Autor: Mithos
Tomek pisze:
[...]

Ja swojego czasu dostałem KK w Multibanku za średnią. Było to 1500 PLN jakieś 5 lat temu. Wiem, że liczyła się jeszcze uczelnia i kierunek studiów. Jeśli ktoś wybrał jakąś gównianą uczelnię albo jedzie na samych dst to pewnie nic nie dostanie (kuzyn z jednej z politechnik, co jest raczej na końcu rankingu nie dostał).

--
Mithos

Data: 2009-08-08 21:55:20
Autor: Tomek
On 2009-08-08 21:46, Mithos wrote:
Tomek pisze:
[...]

Tak samo jest w mBanku. Ale raczej nie chciałbym zwiększać ilości kart a limity na nich :).

Data: 2009-08-09 08:31:39
Autor: business2peopledotpl
Karta kredytowa dla studenta bez stałych dochodó

Jakby¶ był zainteresowany kart± kredytow± to zapraszam www.business2people.pl. Mam całkiem spory wybór kart.

Wiadomo¶ć wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://msp.money.pl

Karta kredytowa dla studenta bez stałych dochodó w