Karta kredytowa dla studenta bez sta³ych dochod ów

Data: 2009-08-08 10:17:23
Autor: bradley.st
Karta kredytowa dla studenta bez sta³ych dochod ów
On 8 Sie, 12:57, Tomek <nom...@nonono.no> wrote:
Jestem studentem i nie mam sta³ych dochodów. Chcia³bym ubiegaæ siê o
wydanie karty kredytowej - limit, powiedzmy, 3000 z³. Obecnie mam KK
Visa Electron Euro<26 z limitem 1500 z³ z mBank. Jest to maksymalny
limit dla tej karty. Czy znalaz³by siê jaki¶ bank, który wyda³by kartê
bez sta³ych dochodów? Posiadam do¶æ du¿e depozyty w innych bankach,
które w razie potrzeby mogê skierowaæ do banku wydajêcego kartê w celu
"uwiarygodnienia". Mo¿e mo¿na tak± kartê jak powy¿sz± przenie¶æ do
innego banku? Kto¶ ma do¶wiadczenia?

Pod zastaw lokaty - na pewno Nordea. (limit = 80% lokaty)
Multibank chyba tez mial cos takiego w ofercie (lokata = 110% limitu
zdaje sie)

BZ WBK chce 250 zl przychodu zeby z Toba rozmawiac o MasterCard<30 i
daje tylko 1,500 zl

Shitty daje studentom do 2000 zl limitu -- bez dochodow.
https://www.online.citibank.pl/page.do?content=k_student

Data: 2009-08-08 21:56:57
Autor: Tomek
On 2009-08-08 19:17, bradley.st wrote:
[...]

Raczej my¶la³em o ¶rodkach, które móg³bym wycofaæ po otrzymaniu kk. Czy w umowach kart jest zastrze¿enie, ¿e bank mo¿e j± wypowiedzieæ je¿eli ³±czne zaanga¿owanie w banku bêdzie mniejsze ni¿ np. 125% limitu kk (przyk³ad Nordei)?

> BZ WBK chce 250 zl przychodu zeby z Toba rozmawiac o MasterCard<30 i
> daje tylko 1,500 zl
A czy przelewanie ww. kwoty z innego banku bêdzie potraktowane jako przychód w BZ WBK?

> Shitty daje studentom do 2000 zl limitu -- bez dochodow.
> https://www.online.citibank.pl/page.do?content=k_student
Ciekawa propozycja. Szkoda, ¿e jedynie 2000 z³.

Data: 2009-08-08 13:18:01
Autor: bradley.st
On 8 Sie, 15:56, Tomek <nom...@nonono.no> wrote:
[...]

Jezeli dobrze pamietam to dostaje sie karte kredytowa z okresem
waznosci o dwa miesiace krotszym niz okres lokaty, ktora zabezpiecza
limit. Jesli zerwiesz te lokate, to karta moze sluzyc jako skrobaczka
do szyb ewentualnie ozdoba choinkowa.

 > BZ WBK chce 250 zl przychodu zeby z Toba rozmawiac o MasterCard<30 i
 > daje tylko 1,500 zl
A czy przelewanie ww. kwoty z innego banku bêdzie potraktowane jako
przychód w BZ WBK?

Nie wiem.

 > Shitty daje studentom do 2000 zl limitu -- bez dochodow.
 >https://www.online.citibank.pl/page.do?content=k_student
Ciekawa propozycja. Szkoda, ¿e jedynie 2000 z³.

"Jedynie"?
2/3 sredniej krajowej rozdawane za indeks + dowod?
"Jedynie"?? :)

Data: 2009-08-08 22:21:19
Autor: Tomek
On 2009-08-08 22:18, bradley.st wrote:

> [...]
Ciekawa propozycja. Szkoda, ¿e jedynie 2000 z³.

"Jedynie"?
2/3 sredniej krajowej rozdawane za indeks + dowod?
Dok³adnie to za legitymacjê + dowód :). Ale okazuje siê, ¿e do kontaktu wymagaj± te¿ PESEL!?

Data: 2009-08-08 13:28:00
Autor: bradley.st
On 8 Sie, 16:21, Tomek <nom...@nonono.no> wrote:

Dok³adnie to za legitymacjê + dowód :). Ale okazuje siê, ¿e do kontaktu
wymagaj± te¿ PESEL!?

A co? Przeciez w 3 minuty po zlozeniu wniosku wiedza o Tobie CIA i
FBI. Po czterech minutach MI-5 oraz MI-6. Mossad dopiero po
dziesieciu. ;) To jest bank globalny! ;D

Karta kredytowa dla studenta bez sta³ych dochod ów