Karta kredytowa ......gdzie ?

Data: 2009-06-13 14:12:42
Autor: ...
Karta kredytowa ......gdzie ?
Sorry za lamerię ale nie brałem jeszcze nigdy karty kredytowej i nie bardzo jestem w tym zorientowany jakby ktoś uprzejmy doradził.
..Może się zdarzyć tak ze będę potrzebował nagle powiedzmy 2-3  a może 5 tyś zł

Gdzie najtaniej taka karte wyrobić sobie ?
Czy są opłaty kiedy się nie korzysta z karty ?
W którym Banku najlepiej
mam takie banki :

- mBank
- Inteligo
- Polbank
- GetinBank
- BZWBK ale tylko konta $$ - Euro

dzięi z góry
pozdr

Data: 2009-06-13 06:19:28
Autor: Krzysiek
Karta kredytowa ......gdzie ?
On 13 Cze, 14:12, "..." <i7i@@onet.pl> wrote:

Gdzie najtaniej taka karte wyrobić sobie ?
Czy są opłaty kiedy się nie korzysta z karty ?

Takie opłaty są wszędzie. Najłatwiej zwolnić sie z opłat w Polbanku
(przy najtańszej karcie wystarczy 24 transakcji rocznie czyli 2
miesięcznie na dowolna kwotę.
Ew. kk money.pl (W BZWBK) 5 transakcji miesięcznie na dowolną kwotę.
w obu przypadkach pierwszy rok jest gratis.
Pierwsza nie ma podgladu w necie (mozna tylko dostepne saldo, kwotę do
spłaty i termin spłaty sprawdzić)

Data: 2009-06-13 17:49:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Karta kredytowa ......gdzie ?

"Krzysiek" e76c08c0-0ec1-414d-a898-a5a6086e4765@t16g2000yqi.googlegroups.com

: Takie opłaty są wszędzie.

Imo co bank to inna opłata. ;)

 mBank dał mi 100 złotych na kartę Radosną
    (miał zabierać 30 złotych rocznie, ale
    jak na razie słowa swego nie dotrzymał)
 BZWBK dawał 50 (ale w następnym roku zabierał 58,
    więc jeśli ktoś chciał zachować opłatę, musiał
    wypowiedzieć kartę na czas)
 Citi płacił prenumeratą Elle
    (ale trzeba się chyba było upominać)
 Mille płacił prenumeratą jakiegoś miesięcznika komputerowego rodem z IDG

Jak widać -- co bank, to inna opłata. :) Do tego dochodzą uwspólnione
opłaty takie jak bezpłatne przelewy z karty czy rabaty w sklepach
i zwrot 1% od wydatków...

Jak uniknąć opłaty? Trzeba być głupcem. ;)

Data: 2009-06-17 12:12:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Karta kredytowa ......gdzie ?

"Eneuel Leszek Ciszewski" h12ppq$akq$3@inews.gazeta.pl

mBank dał mi 100 złotych na kartę Radosną
   (miał zabierać 30 złotych rocznie, ale
   jak na razie słowa swego nie dotrzymał)

Właśnie zauważyłem, że dotrzymał -- dzień przed moimi tegorocznymi
imieninami. Rok temu raczej ;) brakowało mi pieniędzy. Teraz mam
ponad 20 tałzenów nadmiaru dzięki oszczędzaniu i tak zwanemu
zaciskaniu pasa. Dziś czas na zaciskanie pasa w bankach?
W ciągu roku ,,wydałem'' tą kartą ponad 10 tysięcy złotych.

Data: 2009-06-13 14:39:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Karta kredytowa ......gdzie ?

"..." h1053t$ocm$1@news.onet.pl

[...]

GetinBank i BNZWBK -- odradzam.

Ja nie mam żadnego banku, ale mam karty. :)

Mille teraz rozdaje kredyty, karty, coś jeszcze...

-=-

Gdzie brać? Tam, gdzie dają -- bez kłopotów, bez opłat, bez łaski...

Data: 2009-06-13 14:57:53
Autor: Valdi.Pavlack
Karta kredytowa ......gdzie ?
"Eneuel Leszek Ciszewski" news:h106l8$aou$1inews.gazeta.pl

GetinBank i BNZWBK -- odradzam.

Ze względu na nierozgarniętą obsługę? Kiepską ofertę?

Data: 2009-06-13 17:21:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Karta kredytowa ......gdzie ?

"Valdi.Pavlack" h10887$njf$1@news.interia.pl

GetinBank i BNZWBK -- odradzam.

Ze względu na nierozgarniętą obsługę? Kiepską ofertę?

Obsługa jest rozgarnięta, ale nie jest uczciwa. :)
(; rozgarnięty jak kupa liści ;)

Data: 2009-06-15 13:47:05
Autor: Criss
Karta kredytowa ......gdzie ?

> Ze względu na nierozgarniętą obsługę? Kiepską ofertę?

Obsługa jest rozgarnięta, ale nie jest uczciwa. :)
(; rozgarnięty jak kupa liści ;)

Chcę wyrobić KK w Getin. Możesz napisać coś więcej o ich obsłudze?
Może ta nieuczciwość dotyczy tylko Odziału w którym byłeś?
Pzdr
Criss

Data: 2009-06-15 17:39:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Karta kredytowa ......gdzie ?

"Criss" h15cbq$aeb$1@pippin.nask.net.pl

Obsługa jest rozgarnięta, ale nie jest uczciwa. :)
(; rozgarnięty jak kupa liści ;)

Chcę wyrobić KK w Getin.

:) Bo?

Możesz napisać coś więcej o ich obsłudze?

Tak.

Może ta nieuczciwość dotyczy tylko Odziału w którym byłeś?

Nie.

-=-

Karta była płatna, ale Getin dawał promocję. I ta promocja
polegała na tym, że bank dawał mnie ileśtam jednorazowo
a ja bankowi ileśtam chyba po 5 złotych miesięcznie, więc
karta wychodziła prawie za free. Prawie, bo trzeba było
spełnić jakieśtam warunki.

No i bank zaczekał z decyzją do czasu, aż promocja skończyła
się, czyli ja miałem płacić Getinowi, ale on mnie nie płacił... :)

I co -- sprawa oddziału czy centrali?

Ale oddział miał swoje poletko uczciwości_odmiennej.

Jak chcesz -- google i moje posty. Opisałem w detalach co i jak było. :)

-=-

Ciągle pada, asfalt ulic był wczoraj i jutro będzie mokry jak brzuch
ryby, więc popełnię samobójstwo ;) i napiszę Ci coś więcej o Gein.
Nie tylko mnie to dotknęło, więc nie jest to odosobniony przypadek.

Getin przymyka oko w trakcie opisywania Twojej sytuacji (w czasie
wypełniania wniosku) po czym zauważa, że powinieneś stulić mordę :) -- albo
sprawa Twojej (bo podpisałeś wniosek) nieuczciwości ujrzy światło dzienne...

Mnie takie numery nie biorą -- jestem weteranem, ale na moich oczach tak
właśnie upupiono dwoje ludzi (parkę -- jednego klienta w dwóch osobach;
tak zwane nieślubne małżeństwo) i ZTCW takie praktyki miały tam miejsce
często... Ludzie ci zostali jakoś okantowani (na moich oczach -- pamiętam
ich twarze) i bali się dopominania o swoje, bo ,,byli nieuczciwi'' wobec
tak zwanego prawa. O tym, że w razie czego prawo stanęłoby po ich stornie
(bo jednak zawyżenie zarobków o 100 złotych nie jest grubym przestępstwem)
chyba nie wiedzieli, a ja raczej nie umiałem im wówczas pomóc...

Mnie też na wniosku o kartę kredytową (bez mojej prośby) zawyżono zarobki :)
i także próbowano tym  mnie zaszantażować, gdy zauważyłem, że karty w takiej
sytuacji (po czasie promocji) nie chcę. :)

Jak to było w piosence?

      Gdym go majorem mym znajomym chciał postraszyć
      On raz mnie w mordę mówiąc -- ja ci dam majora!

Ja w mordę nie dałem (bo za szybko się pocę, a w banku przecież bym
nie kąpał się) ;) ale na mnie ich szantaż wrażenia nie zrobił. :)

-=-

Twój wybór należy nie do mnie. :)
O ile można mówić o nieuczciwości niektórych banków,
o tyle wobec Getin słowo nieuczciwość nie ma już wartości. :)
Pracują tam stare, wyrobione zawodowo kobiety, które stażowały
chyba na ,,Kopernika'' -- u nas na tej ulicy jest więzienie. :)

Sceny jak Vabanku :) -- rozumiem, że trudno w to wierzyć. :)

-=-

Mnie na razie podoba się w Mille. Nie dlatego, że bardzo
szybko uporano się tam z analfabetyzmem, ale jakoś tak. ;)
Poza tym mam kartę Citi (i moja matka tam ma) oraz w mBanku.

Data: 2009-06-16 18:43:38
Autor: Criss
Karta kredytowa ......gdzie ?

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:h15q1a$du5$1inews.gazeta.pl...

[...]

Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź :)
KK Getin chcę wyrobić głównie ze względu na bezpłatne przelewy
z karty. Limit karty chcę trzymac na dobrze oprocentowanym koncie oszczędnościowym.
Pzdr

Data: 2009-06-16 19:31:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Karta kredytowa ......gdzie ?

"Criss" h18i3m$lkl$1@news.task.gda.pl

Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź :)
KK Getin chcę wyrobić głównie ze względu na bezpłatne przelewy
z karty. Limit karty chcę trzymac na dobrze oprocentowanym koncie oszczędnościowym.

Łatwo domyślić się tego, że tak chcesz uczynić.
Ile masz na tym koncie promili?
Powiedzmy, że po obelkowaniu 5%...

  6.06*.81=4,9086

Ile musisz mieć miesięcznie na tym koncie szmalu,
aby odpromile przekroczyły 5 złych?

  x*5%*30.4/365>5[złych]
  x>5*365/(1.5)
  x>(5*365)/1.5=1216,67

Ale 100 złych musisz wydać tą kartą w jakimś sklepie.
Jaki musi więc być limit tej karty? Przy 1500 złych
wychodzisz dopiero na zero złych... Ale za to obcujesz
z dwoma :) złodziejami. Dreszczyk emocji... ;)

Co miesiąc idziesz do Getin, oglądasz twarze innych naciągniętych
przez Getin, zlecasz przelew do EB, stamtąd raz w miesiącu
przelewasz do Getin i co miesiąc płacisz kartą w sklepie
co najmniej 100 złotych i płacisz Getinowi 5 złotych...

Jeśli Ci dadzą limit 50000 złych -- OK, ale jeśli Twój limit wyniesie
2000 złych, to raczej wyprawka nie będzie opłacalna, bo skórka
wyprawiona nie sprzeda się dostatecznie drogo... :)

-===-

Mam prośbę do Ciebie -- napisz, jak Ci poszło. :)

Data: 2009-06-16 20:21:26
Autor: Criss
Karta kredytowa ......gdzie ?
Mam prośbę do Ciebie -- napisz, jak Ci poszło. :)

Postaram się pamiętać, choć przyznaję, troche mnie zniechęciłeś.
Być może szkoda czasu dla tych kilkunastu złotych wykonywać te comiesięczne czynności.
W Getin obiecali limit 3 x dochody netto + 2000 za przeniesienie karty z BZWBK.

Jeszcze to przemyślę. Ograniczę palenie, przestanę grać w totka i wyjdzie na to samo - albo i lepiej :)

Pzdr

Data: 2009-06-16 21:41:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Karta kredytowa ......gdzie ?

"Criss" h18nr1$aqu$1@news.task.gda.pl

W Getin obiecali limit 3 x dochody netto + 2000 za przeniesienie karty z BZWBK.

BZBWK od listopada ubroku nie daje przelewów za free.
Dlaczego więc obudziłeś się tak późno? ;)

Jeszcze to przemyślę. Ograniczę palenie, przestanę grać w totka i wyjdzie na to samo - albo i lepiej :)

W pierwszej chwili pomyślałem, że dużo zarabiasz, ale po chwili uznałem,
że określenie 'ograniczę palenie' nic nie znaczy, więc być może zarabiasz
niewiele. :) Gdybyś ,,rzucił palenie'' -- to co innego! ;) Palacze potrafią
wydać nawet 200 złych miesięcznie na ratowanie przemysłu tytoniowego.
A odpromile dające tak wiele oznaczają spore zarobki netto...

BTW palenia papierosów... Po białostockich parkingach Auchan chadza jegomość
delikatnie (i z gracją) proszący o pieniądze na fajki. :) W ostateczności
poluje on na wózki... Na szczęście mam żetony do wózków, więc niekoniecznie
muszę używać bilonu. :)

Gdy widzieliśmy się przedostatni raz (ja go widuję częściej niż on mnie)
życzył mi, abym już nie jeździł swoim ślicznym samochodem i Bóg go wysłuchał,
bo istotnie przestałem jeździć panną Mercedes. Ciekawe, czy teraz wymienię
Volvo na coś lepszego... Może od razu na helikopter... Skok z ćwierćwiecznej
Mercedes na salonowe Volvo jest spory... Dlaczego tym razem Bóg miałby okazać
się sknerą... ;)

Data: 2009-06-13 16:52:10
Autor: Homzik
Karta kredytowa ......gdzie ?
najlepiej chyba alior, gdzie mozesz pozyczyc kase na 1% wartosci, a
oprocentowanie bedzie doliczane po grace period

albo wspomniany polbank, gdzie wieksze transakcje mozna rozlozyc na
raty.

Data: 2009-06-14 15:23:08
Autor: Rafał
Karta kredytowa ......gdzie ?
Homzik pisze:
najlepiej chyba alior, gdzie mozesz pozyczyc kase na 1% wartosci, a
oprocentowanie bedzie doliczane po grace period

Może i po GP, ale od daty wypłaty.

--
Raf

Data: 2009-06-13 22:10:31
Autor: krzysztofsf
Karta kredytowa ......gdzie ?
.... pisze:
Sorry za lamerię ale nie brałem jeszcze nigdy karty kredytowej i nie bardzo jestem w tym zorientowany jakby ktoś uprzejmy doradził.
.Może się zdarzyć tak ze będę potrzebował nagle powiedzmy 2-3  a może 5 tyś zł

Karta kredytowa, jak sama nazwa wskazuje ( :)  ) sluzy do robienia zakupow a nie wyplat gotowki.

Data: 2009-06-13 22:18:06
Autor: MK
Karta kredytowa ......gdzie ?
"krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> wrote in message news:h11149$i2g$2news.wp.pl...

Karta kredytowa, jak sama nazwa wskazuje ( :)  ) sluzy do robienia zakupow a nie wyplat gotowki.

Dlaczego? Jesli mialbym koniecznosc zaciagniecia kredytu to wykorzystanie niektorych kart byloby korzystniejsze niz overdraft, np. na KK AQ mam oprocentowanie 9,9% a wyplata z dowolnego bankomatu bez prowizji. Gdbybym chcial skorzystac z overdraftu to oprocentowanie byloby wyzsze niz 12%.

MK

Data: 2009-06-13 22:35:58
Autor: krzysztofsf
Karta kredytowa ......gdzie ?
MK pisze:
[...]

Nie mieszaj pytajacemu nielicznymi kosztownymi wyjatkami.

Data: 2009-06-15 13:38:45
Autor: Criss
Karta kredytowa ......gdzie ?

[...]

 Z kart GetinBanku można robić przelewy bezpłatnie w oddziale.
Jest opłata parę zł za ubezpieczenie. Wydatkowanie 100 zł na miesiąc zwalnia
z opłaty za kartę.
pzdr

Data: 2009-06-15 17:44:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Karta kredytowa ......gdzie ?

"Criss" h15bs9$a55$1@pippin.nask.net.pl

Z kart GetinBanku można robić przelewy bezpłatnie w oddziale.

Trzeba uważać, aby oddziału Getinu nie pomylić ze spelnuką. :)

Jest opłata parę zł za ubezpieczenie. Wydatkowanie 100 zł na
miesiąc zwalnia z opłaty za kartę.

Te parę złych -- to chyba tylko ;) 5 miesięcznie. :)

Karta kredytowa ......gdzie ?