Karta kredytowa ......gdzie ?

Data: 2009-06-13 14:39:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Karta kredytowa ......gdzie ?

"..." h1053t$ocm$1@news.onet.pl

Gdzie najtaniej taka karte wyrobić sobie ?
Czy są opłaty kiedy się nie korzysta z karty ?
W którym Banku najlepiej
mam takie banki :

- mBank
- Inteligo
- Polbank
- GetinBank
- BZWBK ale tylko konta $$ - Euro

GetinBank i BNZWBK -- odradzam.

Ja nie mam żadnego banku, ale mam karty. :)

Mille teraz rozdaje kredyty, karty, coś jeszcze...

-=-

Gdzie brać? Tam, gdzie dają -- bez kłopotów, bez opłat, bez łaski...

Data: 2009-06-13 14:57:53
Autor: Valdi.Pavlack
Karta kredytowa ......gdzie ?
"Eneuel Leszek Ciszewski" news:h106l8$aou$1inews.gazeta.pl

GetinBank i BNZWBK -- odradzam.

Ze względu na nierozgarniętą obsługę? Kiepską ofertę?

Data: 2009-06-13 17:21:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Karta kredytowa ......gdzie ?

"Valdi.Pavlack" h10887$njf$1@news.interia.pl

GetinBank i BNZWBK -- odradzam.

Ze względu na nierozgarniętą obsługę? Kiepską ofertę?

Obsługa jest rozgarnięta, ale nie jest uczciwa. :)
(; rozgarnięty jak kupa liści ;)

Data: 2009-06-15 13:47:05
Autor: Criss
Karta kredytowa ......gdzie ?

> Ze względu na nierozgarniętą obsługę? Kiepską ofertę?

Obsługa jest rozgarnięta, ale nie jest uczciwa. :)
(; rozgarnięty jak kupa liści ;)

Chcę wyrobić KK w Getin. Możesz napisać coś więcej o ich obsłudze?
Może ta nieuczciwość dotyczy tylko Odziału w którym byłeś?
Pzdr
Criss

Data: 2009-06-15 17:39:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Karta kredytowa ......gdzie ?

"Criss" h15cbq$aeb$1@pippin.nask.net.pl

Obsługa jest rozgarnięta, ale nie jest uczciwa. :)
(; rozgarnięty jak kupa liści ;)

Chcę wyrobić KK w Getin.

:) Bo?

Możesz napisać coś więcej o ich obsłudze?

Tak.

Może ta nieuczciwość dotyczy tylko Odziału w którym byłeś?

Nie.

-=-

Karta była płatna, ale Getin dawał promocję. I ta promocja
polegała na tym, że bank dawał mnie ileśtam jednorazowo
a ja bankowi ileśtam chyba po 5 złotych miesięcznie, więc
karta wychodziła prawie za free. Prawie, bo trzeba było
spełnić jakieśtam warunki.

No i bank zaczekał z decyzją do czasu, aż promocja skończyła
się, czyli ja miałem płacić Getinowi, ale on mnie nie płacił... :)

I co -- sprawa oddziału czy centrali?

Ale oddział miał swoje poletko uczciwości_odmiennej.

Jak chcesz -- google i moje posty. Opisałem w detalach co i jak było. :)

-=-

Ciągle pada, asfalt ulic był wczoraj i jutro będzie mokry jak brzuch
ryby, więc popełnię samobójstwo ;) i napiszę Ci coś więcej o Gein.
Nie tylko mnie to dotknęło, więc nie jest to odosobniony przypadek.

Getin przymyka oko w trakcie opisywania Twojej sytuacji (w czasie
wypełniania wniosku) po czym zauważa, że powinieneś stulić mordę :) -- albo
sprawa Twojej (bo podpisałeś wniosek) nieuczciwości ujrzy światło dzienne...

Mnie takie numery nie biorą -- jestem weteranem, ale na moich oczach tak
właśnie upupiono dwoje ludzi (parkę -- jednego klienta w dwóch osobach;
tak zwane nieślubne małżeństwo) i ZTCW takie praktyki miały tam miejsce
często... Ludzie ci zostali jakoś okantowani (na moich oczach -- pamiętam
ich twarze) i bali się dopominania o swoje, bo ,,byli nieuczciwi'' wobec
tak zwanego prawa. O tym, że w razie czego prawo stanęłoby po ich stornie
(bo jednak zawyżenie zarobków o 100 złotych nie jest grubym przestępstwem)
chyba nie wiedzieli, a ja raczej nie umiałem im wówczas pomóc...

Mnie też na wniosku o kartę kredytową (bez mojej prośby) zawyżono zarobki :)
i także próbowano tym  mnie zaszantażować, gdy zauważyłem, że karty w takiej
sytuacji (po czasie promocji) nie chcę. :)

Jak to było w piosence?

      Gdym go majorem mym znajomym chciał postraszyć
      On raz mnie w mordę mówiąc -- ja ci dam majora!

Ja w mordę nie dałem (bo za szybko się pocę, a w banku przecież bym
nie kąpał się) ;) ale na mnie ich szantaż wrażenia nie zrobił. :)

-=-

Twój wybór należy nie do mnie. :)
O ile można mówić o nieuczciwości niektórych banków,
o tyle wobec Getin słowo nieuczciwość nie ma już wartości. :)
Pracują tam stare, wyrobione zawodowo kobiety, które stażowały
chyba na ,,Kopernika'' -- u nas na tej ulicy jest więzienie. :)

Sceny jak Vabanku :) -- rozumiem, że trudno w to wierzyć. :)

-=-

Mnie na razie podoba się w Mille. Nie dlatego, że bardzo
szybko uporano się tam z analfabetyzmem, ale jakoś tak. ;)
Poza tym mam kartę Citi (i moja matka tam ma) oraz w mBanku.

Data: 2009-06-16 18:43:38
Autor: Criss
Karta kredytowa ......gdzie ?

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:h15q1a$du5$1inews.gazeta.pl...

[...]

Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź :)
KK Getin chcę wyrobić głównie ze względu na bezpłatne przelewy
z karty. Limit karty chcę trzymac na dobrze oprocentowanym koncie oszczędnościowym.
Pzdr

Data: 2009-06-16 19:31:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Karta kredytowa ......gdzie ?

"Criss" h18i3m$lkl$1@news.task.gda.pl

Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź :)
KK Getin chcę wyrobić głównie ze względu na bezpłatne przelewy
z karty. Limit karty chcę trzymac na dobrze oprocentowanym koncie oszczędnościowym.

Łatwo domyślić się tego, że tak chcesz uczynić.
Ile masz na tym koncie promili?
Powiedzmy, że po obelkowaniu 5%...

  6.06*.81=4,9086

Ile musisz mieć miesięcznie na tym koncie szmalu,
aby odpromile przekroczyły 5 złych?

  x*5%*30.4/365>5[złych]
  x>5*365/(1.5)
  x>(5*365)/1.5=1216,67

Ale 100 złych musisz wydać tą kartą w jakimś sklepie.
Jaki musi więc być limit tej karty? Przy 1500 złych
wychodzisz dopiero na zero złych... Ale za to obcujesz
z dwoma :) złodziejami. Dreszczyk emocji... ;)

Co miesiąc idziesz do Getin, oglądasz twarze innych naciągniętych
przez Getin, zlecasz przelew do EB, stamtąd raz w miesiącu
przelewasz do Getin i co miesiąc płacisz kartą w sklepie
co najmniej 100 złotych i płacisz Getinowi 5 złotych...

Jeśli Ci dadzą limit 50000 złych -- OK, ale jeśli Twój limit wyniesie
2000 złych, to raczej wyprawka nie będzie opłacalna, bo skórka
wyprawiona nie sprzeda się dostatecznie drogo... :)

-===-

Mam prośbę do Ciebie -- napisz, jak Ci poszło. :)

Data: 2009-06-16 20:21:26
Autor: Criss
Karta kredytowa ......gdzie ?
Mam prośbę do Ciebie -- napisz, jak Ci poszło. :)

Postaram się pamiętać, choć przyznaję, troche mnie zniechęciłeś.
Być może szkoda czasu dla tych kilkunastu złotych wykonywać te comiesięczne czynności.
W Getin obiecali limit 3 x dochody netto + 2000 za przeniesienie karty z BZWBK.

Jeszcze to przemyślę. Ograniczę palenie, przestanę grać w totka i wyjdzie na to samo - albo i lepiej :)

Pzdr

Data: 2009-06-16 21:41:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Karta kredytowa ......gdzie ?

"Criss" h18nr1$aqu$1@news.task.gda.pl

W Getin obiecali limit 3 x dochody netto + 2000 za przeniesienie karty z BZWBK.

BZBWK od listopada ubroku nie daje przelewów za free.
Dlaczego więc obudziłeś się tak późno? ;)

Jeszcze to przemyślę. Ograniczę palenie, przestanę grać w totka i wyjdzie na to samo - albo i lepiej :)

W pierwszej chwili pomyślałem, że dużo zarabiasz, ale po chwili uznałem,
że określenie 'ograniczę palenie' nic nie znaczy, więc być może zarabiasz
niewiele. :) Gdybyś ,,rzucił palenie'' -- to co innego! ;) Palacze potrafią
wydać nawet 200 złych miesięcznie na ratowanie przemysłu tytoniowego.
A odpromile dające tak wiele oznaczają spore zarobki netto...

BTW palenia papierosów... Po białostockich parkingach Auchan chadza jegomość
delikatnie (i z gracją) proszący o pieniądze na fajki. :) W ostateczności
poluje on na wózki... Na szczęście mam żetony do wózków, więc niekoniecznie
muszę używać bilonu. :)

Gdy widzieliśmy się przedostatni raz (ja go widuję częściej niż on mnie)
życzył mi, abym już nie jeździł swoim ślicznym samochodem i Bóg go wysłuchał,
bo istotnie przestałem jeździć panną Mercedes. Ciekawe, czy teraz wymienię
Volvo na coś lepszego... Może od razu na helikopter... Skok z ćwierćwiecznej
Mercedes na salonowe Volvo jest spory... Dlaczego tym razem Bóg miałby okazać
się sknerą... ;)

Karta kredytowa ......gdzie ?