Karta kredytowa - jaka dla mnie?

Data: 2011-06-09 09:09:56
Autor: turczy
Karta kredytowa - jaka dla mnie?
Witam
Mam kartę gold w Mbanku - wykręcam ni± ok 100K obrotu rocznie.
I w zasadzie nic z tego nie mam.
Pytanie brzmi - gdzie mogę PRZENIE¦Ć tak± kartę bez formalno¶ci, żeby mieć jaki¶ zwrot, albo fajny program partnerski.
Niestety s± dwa problemy:
Działalno¶ć gospodarcza i limit 20K+ (karta ma 21K starcza, ale czasem na styk)
Arek

Data: 2011-06-09 13:19:34
Autor: xbartx
Karta kredytowa - jaka dla mnie?
Dnia Thu, 09 Jun 2011 09:09:56 +0200, turczy napisał(a):

Witam
Mam kartę gold w Mbanku - wykręcam nią ok 100K obrotu rocznie. I w
zasadzie nic z tego nie mam.
Pytanie brzmi - gdzie mogę PRZENIEŚĆ taką kartę bez formalności, żeby
mieć jakiś zwrot, albo fajny program partnerski. Niestety są dwa
problemy:
Działalność gospodarcza i limit 20K+ (karta ma 21K starcza, ale czasem
na styk)

SprawdĹş Impresje z Mille (Millenium), bo przy przenoszeniu dajÄ… +20% do limitu. --
xbartx

Data: 2011-06-09 17:19:44
Autor: Rafał
W dniu 2011-06-09 15:19, xbartx pisze:
SprawdĹş Impresje z Mille (Millenium), bo przy przenoszeniu dajÄ… +20% do
limitu.

A w praktyce często wychodzi -20%

--
Raf

Data: 2011-06-09 14:05:33
Autor: cef
turczy wrote:

[...]

A jak± masz księgowo¶ć w tej działalno¶ci?
Jak zwykła KPiR, to gdzie problem?
W bogatej ofercie?

Data: 2011-06-09 17:54:11
Autor: turczy
Karta kredytowa - jaka dla mnie?
no, byłem w aliorze:
powyżej 10K normalna procedura
+ działalno¶ć gosp normalna procedura
+ za¶wiadczenie o dochodzie, i niezaleganiu z obu urzędów
czyli ble....

Pozatym dochód mam ze 4K miesięcznie z dokumentów bo kupiłem sobie nowe auto i zamortyzowałem jednorazowo, zeby nie płacić za dużo
A.

Data: 2011-06-09 09:07:25
Autor: MK
On 9 Cze, 17:54, "turczy" <turczywywa...@itotezfrazpc.pl> wrote:

Pozatym dochód mam ze 4K miesięcznie z dokumentów bo kupiłem sobie nowe auto
i zamortyzowałem jednorazowo, zeby nie płacić za dużo

A to tak wolno? Rozwazam zakup fajnej fury, wiec moze warto otworzyc
jakas dzialalnosc, kupic fure zamortyzowac i zamknac... 32% to zawsze
cos, szkoda ze VATu nie mozna jeszcze ominac... ;)

MK

Data: 2011-06-09 19:52:37
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-06-09, MK <macka@interia.pl> wrote:
On 9 Cze, 17:54, "turczy" <turczywywa...@itotezfrazpc.pl> wrote:

Pozatym dochód mam ze 4K miesięcznie z dokumentów bo kupiłem sobie nowe auto
i zamortyzowałem jednorazowo, zeby nie płacić za dużo

A to tak wolno?

Zależy od kwoty, jak powyżej 3500 (netto jak VATowiec, brutto jak nie), to niespecjalnie.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-06-09 22:07:02
Autor: cef
Wojciech Bancer wrote:

[...]

Dlaczego niespecjalnie?
Zapewne auto jest ciężarowe i amortyzowane jedorazowo w ramach pomocy de minimis
(art 24k ust 7)

Data: 2011-06-09 20:27:39
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-06-09, cef <cezfar@interia.pl> wrote:
Wojciech Bancer wrote:

[...]

No wła¶nie. Jak ciężarowe. Jak nie, to jak wyżej.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-06-09 13:46:38
Autor: MK
On 2011-06-09, cef <cez...@interia.pl> wrote:

> Dlaczego niespecjalnie?
> Zapewne auto jest ci arowe i amortyzowane jedorazowo w ramach pomocy de
> minimis (art 24k ust 7)

No w a nie. Jak ci arowe. Jak nie, to jak wy ej.

A ciezarowe to ciagle te z kratka? Do widzialem kilka SUVow z
kratkami :).

MK

Data: 2011-06-09 21:18:56
Autor: Wojciech Bancer

[...]

http://www.ifirma.pl/dla-uzytkownikow/vademecum-przedsiebiorcy/2503-definicja-samochodu-ciarowego-w-2011-r.html

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-06-09 22:12:11
Autor: cef
cef wrote:

Zapewne auto jest ciężarowe i amortyzowane jedorazowo w ramach pomocy
de minimis
(art 24k ust 7)

art 22k ust 7
przed chwil± pisałem o różnicach kursowych i numerki mi się
poprzestawiały

Karta kredytowa - jaka dla mnie?