Karta kredytowa rozliczana w EURO

Data: 2015-08-22 15:21:40
Autor: Robert Tomasik
Karta kredytowa rozliczana w EURO
Czy kto┼Ť wie, czy w Polskim Banku mo┼╝na uzyska─ç kart─Ö kredytow─ů, albo debetow─ů (ale bez konieczno┼Ťci zak┼éadania rachunku),kt├│ra by┼éaby rozliczana w EURO? Chodzi mi o unikni─Öcie przewalutowania przy zakupach czy wybieraniu pieni─Ödzy w strefie EURO. Mam pod r─Ök─ů S┼éowacj─Ö.

Data: 2015-08-22 16:11:12
Autor: Wojciech Bancer
On 2015-08-22, Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:
Czy kto wie, czy w Polskim Banku mo┐na uzyskaŠ kartŕ kredytow▒, albo debetow▒ (ale bez koniecznoÂci zak│adania rachunku),ktˇra by│aby rozliczana w EURO? Chodzi mi o unikniŕcie przewalutowania przy zakupach czy wybieraniu pieniŕdzy w strefie EURO. Mam pod rŕk▒ S│owacjŕ.

Karty Kantoru Alior Banku?
Rozliczane bezpoÂrednio w EURo, rachunek techniczny, kantorowy jest.

--
Wojciech Ba˝cer
proteus@post.pl

Data: 2015-08-23 09:59:42
Autor: Szymon
[...]

Debetowa bez zak┼éadania rachunku... To chyba b─Ödzie trudne, ale mo┼╝e rozwi─ůzaniem s─ů karty kantor├│w internetowych (np. Cinkciarz czy LiderWalut). To karty przedp┼éacone. Formalnie konta w banku nie masz, a przy okazji kupujesz ca┼ékiem tanio waluty.

Z banków polecam wspomniany już Kantor Aliora. Też niezłe kursy (porównywalne do kantorów internetowych), darmowa karta w EUR z niewielkimi warunkami.

Pozdrawiam
Szymon

Data: 2015-08-24 00:00:38
Autor: Robert Tomasik
W dniu 23-08-15 o 09:59, Szymon pisze:
[...]

Debetowa bez zakładania rachunku... To chyba będzie trudne, ale może
rozwi─ůzaniem s─ů karty kantor├│w internetowych (np. Cinkciarz czy
LiderWalut). To karty przedpłacone. Formalnie konta w banku nie masz, a
przy okazji kupujesz całkiem tanio waluty.

Na cinkciarzu nie widz─Ö ┼╝adnej karty podrzucisz link?

Z banków polecam wspomniany już Kantor Aliora. Też niezłe kursy
(por├│wnywalne do kantor├│w internetowych), darmowa karta w EUR z
niewielkimi warunkami.

Jest to jaki┼Ť pomys┼é, ale nie chce mi si─Ö bez potrzeby lata─ç mi─Ödzy r├│┼╝nymi bankami.

Data: 2015-08-24 00:11:17
Autor: Imka

https://cinkciarz.pl/kantor/narzedzia/karty-walutowe

--
Imka

Data: 2015-08-24 16:14:52
Autor: Robert Tomasik
W dniu 24-08-15 o 00:11, Imka pisze:
[...]

C├│┼╝, nie znalaz┼éem tego wcze┼Ťniej. Czyli jak b─Öd─Ö mia┼é kart─Ö w EURO, to zakup na S┼éowacji (przyk┼éadowo) b─Ödzie w EURO rozliczany.

Data: 2015-08-25 09:36:16
Autor: 666
Karta kredytowa rozliczana w EURO
Lata─ç w jakim sensie?
Czy do Aliora można wpłacać waluty w kasie w marmurku?

-- -- -