Karta kredytowa rozliczana w EURO

Data: 2015-08-23 09:59:42
Autor: Szymon
Karta kredytowa rozliczana w EURO
Czy kto艣 wie, czy w Polskim Banku mo偶na uzyska膰 kart臋 kredytow膮, albo
debetow膮 (ale bez konieczno艣ci zak艂adania rachunku),kt贸ra by艂aby
rozliczana w EURO? Chodzi mi o unikni臋cie przewalutowania przy zakupach
czy wybieraniu pieni臋dzy w strefie EURO. Mam pod r臋k膮 S艂owacj臋.

Debetowa bez zak艂adania rachunku... To chyba b臋dzie trudne, ale mo偶e rozwi膮zaniem s膮 karty kantor贸w internetowych (np. Cinkciarz czy LiderWalut). To karty przedp艂acone. Formalnie konta w banku nie masz, a przy okazji kupujesz ca艂kiem tanio waluty.

Z bank贸w polecam wspomniany ju偶 Kantor Aliora. Te偶 niez艂e kursy (por贸wnywalne do kantor贸w internetowych), darmowa karta w EUR z niewielkimi warunkami.

Pozdrawiam
Szymon

Data: 2015-08-24 00:00:38
Autor: Robert Tomasik
W dniu 23-08-15 o 09:59, Szymon pisze:
[...]

Na cinkciarzu nie widz臋 偶adnej karty podrzucisz link?

Z bank贸w polecam wspomniany ju偶 Kantor Aliora. Te偶 niez艂e kursy
(por贸wnywalne do kantor贸w internetowych), darmowa karta w EUR z
niewielkimi warunkami.

Jest to jaki艣 pomys艂, ale nie chce mi si臋 bez potrzeby lata膰 mi臋dzy r贸偶nymi bankami.

Data: 2015-08-24 00:11:17
Autor: Imka
Karta kredytowa rozliczana w EURO
Dnia Mon, 24 Aug 2015 00:00:38 +0200, Robert Tomasik napisa艂(a):

https://cinkciarz.pl/kantor/narzedzia/karty-walutowe

--
Imka

Data: 2015-08-24 16:14:52
Autor: Robert Tomasik
W dniu 24-08-15 o 00:11, Imka pisze:
[...]

C贸偶, nie znalaz艂em tego wcze艣niej. Czyli jak b臋d臋 mia艂 kart臋 w EURO, to zakup na S艂owacji (przyk艂adowo) b臋dzie w EURO rozliczany.

Data: 2015-08-25 09:36:16
Autor: 666
Karta kredytowa rozliczana w EURO
Lata膰 w jakim sensie?
Czy do Aliora mo偶na wp艂aca膰 waluty w kasie w marmurku?

-- -- -