Karta kredytowa wypukła a płaska

Data: 2010-11-22 17:16:25
Autor: zaemka
Karta kredytowa wypukła a płaska

Koniec końców musiałem zapłacić za dodatkowe ubezpieczenie które jest
nieobowi±zkowe przy płaceniu kk a obowi±zkowe w przypadku płatno¶ci debetówk±.

to jest nieco inaczej z t± opłat± za wynajem auta - jak masz debetówkę z odpowiednim limitem to blokuj± ci kilka tys. euro w razie gdyby¶ nie oddał auta (np jak ci ukradn± te autko), więc lepiej zapłacić te ubezpieczenie i spać spokojnie

Data: 2010-11-22 14:41:58
Autor: Zyga
On 22 Lis, 17:16, "zaemka" <NOSPAMzae...@wp.pl> wrote:
> [...]

auta (np jak ci ukradn± te autko), więc lepiej zapłacić te ubezpieczenie i

Przecież to zależy od wypożyczalni. W tej z której korzystałem
(goldcar) jest tak jak napisałem. I to od niecałego roku jest tak, bo
rok temu jeszcze dało się debetówk± bez tego ubezpieczenia.

pzdr
Zyga

Data: 2010-11-22 17:43:22
Autor: Krzysztof Halasa
"zaemka" <NOSPAMzaemka@wp.pl> writes:

Koniec końców musiałem zapłacić za dodatkowe ubezpieczenie które jest
nieobowiązkowe przy płaceniu kk a obowiązkowe w przypadku płatności
debetĂłwkÄ….

to jest nieco inaczej z tą opłatą za wynajem auta - jak masz debetówkę
z odpowiednim limitem to blokujÄ… ci kilka tys. euro w razie gdybyĹ› nie
oddał auta (np jak ci ukradną te autko), więc lepiej zapłacić te
ubezpieczenie i spać spokojnie

Taaak, a jak ktos ma KK i mu ukradna samochod, to placi te kilka keuro.
Albo kilkadziesiat. Bardzo smieszne.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2010-11-22 11:54:43
Autor: witek
On 11/22/2010 10:43 AM, Krzysztof Halasa wrote:
[...]

większość wystawców kart kredytowych w ramach pakietu dorzuca ubezpieczenie wynajętego samochodu.
dlatego jak płacisz kartą kredytową to w razie czego ma kto zapłacić.

debetowÄ… nie, dlatego ich nie lubiÄ….

Data: 2010-11-22 22:26:07
Autor: Krzysztof Halasa
witek <witek7205@gazeta.pl> writes:

większość wystawców kart kredytowych w ramach pakietu dorzuca
ubezpieczenie wynajętego samochodu.
dlatego jak płacisz kartą kredytową to w razie czego ma kto zapłacić.

Wiekszosc tych z USA, tak? :-)
Aczkolwiek tam takze nalezaloby zrobic jakas statystyke. Moze zlote,
albo raczej platynowe?
--
Krzysztof Halasa

Data: 2010-11-22 16:11:00
Autor: witek
On 11/22/2010 3:26 PM, Krzysztof Halasa wrote:
[...]

teĹĽ

Aczkolwiek tam takze nalezaloby zrobic jakas statystyke. Moze zlote,
albo raczej platynowe?

a na to nie patrzylem, ale raczej nie.

Data: 2010-11-22 23:11:58
Autor: zaemka
Karta kredytowa wypukła a płaska

większość wystawców kart kredytowych w ramach pakietu dorzuca
ubezpieczenie wynajętego samochodu.
dlatego jak płacisz kartą kredytową to w razie czego ma kto zapłacić.

akurat - jaki polski bank daje takie ubezpieczenie ?

Data: 2010-11-22 19:28:41
Autor: witek
On 11/22/2010 4:11 PM, zaemka wrote:

[...]

chyba zaden.
na polsce świat się nie kończy i nie Polska ustanawia standardy.

Data: 2010-11-23 20:20:33
Autor: zaemka
[...]

tematem dyskusji jest podróż Polaka po Europie i wynajem auta,
więć istotne jest jakie bezpieczeństwo finansowe ma ten Polak

Karta kredytowa wypukła a płaska