Karta kredytowa z Cash back

Data: 2011-08-23 13:46:30
Autor: Włodziu
Karta kredytowa z Cash back
Witam
Posiadam aktualnie KK Polbank Era ze zwrotem 1% wydatków.

Wiem, że jeszcze KK Aliora ma podobnie ale tam jest obecnie 0,7% (po uwzględnieniu płatnych ubezpieczeń)

Czy jakiś jeszcze inny bank daje kartę z podobnym bonusem. Najczęściej kupuję paliwo i spożywkę.

Pozdrawiam

Data: 2011-08-23 15:31:05
Autor: marcin
Karta kredytowa z Cash back
Użytkownik "Włodziu" <wlodek.wichura@wp.pl> napisał w wiadomości news:1314099850.320000d1.icnet...

Czy jakiś jeszcze inny bank daje kartę z podobnym bonusem. Najczęściej kupuję paliwo i spożywkę.

Koniecznie KK ? Debetówka z milleniumowego dobrego konta (3% zwrotu do 50 PLN miesięcznie) odpada ?

pozdr

Data: 2011-08-24 06:50:14
Autor: Włodziu
Karta kredytowa z Cash back

Użytkownik "marcin" <marSPAMcin1977@mail.ru> napisał w wiadomości news:4e53aba2$0$2488$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Debetówka odpada, bo po co płacić swoimi pieniędzmi :)
Mnie się bardzo podoba taka sytuacja, że wypłata leży sobie na miesięcznej lokacie a płacę sobie kasą banku

Data: 2011-08-24 03:04:32
Autor: ls
Karta kredytowa z Cash back
On 24 Sie, 06:50, "W odziu" <wlodek.wich...@wp.pl> wrote:
Debet wka odpada, bo po co p aci swoimi pieni dzmi :)
Mnie si bardzo podoba taka sytuacja, e wyp ata le y sobie na miesi cznej
lokacie a p ac sobie kas banku

Przelicz sobie najpierw, czy placac KK i trzymajac kaske na splate na
KO bedziesz 3% miesiecznie do przodu.
Ja przeliczylem i za spozywke oraz za benzyne w Tesco/Auchan/Carrefour
place karta do Dobrego Konta, bo 1% zwrotu KK PB Era, ktora mam, do
tego mi sie nie oplaca ;)
Normalnie do benzyny na zwyklych stacjach mam KK GE Money też z 3%
zwrotu (na razie wciaz darmowa).
Do samej benzyny dobra jest tez debetowka Meritum Banku: 4% zwrotu.
Idea placenia pieniedzmi banku nie zawsze sie oplaca ;)
--
pozdr.
ls

Data: 2011-08-24 08:06:23
Autor: mvoicem
Karta kredytowa z Cash back
(24.08.2011 06:50), Włodziu wrote:
[...]

I tak w naszych realiach do tego się sprowadza.

Mnie się bardzo podoba taka sytuacja, że wypłata leży sobie na miesięcznej
lokacie a płacę sobie kasą banku

Masz z lokaty więcej odsetek niż 3% od tego co wydasz (zakładam że znacząca część pensji, jeżeli nie cała) ?

p. m.

Data: 2011-08-24 09:01:23
Autor: Włodziu
Karta kredytowa z Cash back

Użytkownik "mvoicem" <mvoicem@gmail.com> napisał w wiadomości news:4e5494df$0$3504$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A co w tym złego ??

[...]

Nie rozumiem o co chodzi w pytaniu?

Jeżeli chodzi o to że podobno kartą jest drożej to narazie tylko raz spotkałem się z sytuacją że sprzedawca widząc że chce zapłacić kartą zaproponował rabat za płatność gotówką.

Płacę kartą najczęściej w marketach i stacjach benzynowych. Tam najpierw podają cenę a dopiero potem wyciągam więc płacę tyle samo karta co gotówką.

Data: 2011-08-24 03:15:02
Autor: ls
Karta kredytowa z Cash back
On 24 Sie, 09:01, "Włodziu" <wlodek.wich...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "mvoicem" <mvoi...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:4e5494df$0$3504$65785112news.neostrada.pl...

> Masz z lokaty więcej odsetek niż 3% od tego co wydasz (zakładam że
> znacząca część pensji, jeżeli nie cała) ?

Nie rozumiem o co chodzi w pytaniu?

Chodzi o to, ze wyplata lezaca na tej miesiecznej lokacie, nie
przynosi 3% zysku miesiecznie (musialbys miec 12% rocznie, a takich
lokat teraz nie ma).
A tyle masz zwrotu placac za spozywke i benzyne karta do Dobrego
Konta.
Wplacasz tam tyle, ile miesiecznie wydajesz na zywnosc i transport i
po wydaniu, w nastepnym miesiacu otrzymujesz 3% zwrotu.
Reszte wyplaty mozesz dac sobie na ta lokate, co napisales i za inne
rzeczy placic KK PB Era.
Sam sobie policz, na czym wyjdziesz lepiej.
--
pozdr.
ls

Data: 2011-08-27 11:18:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Karta kredytowa z Cash back

"ls" 3525cbd9-915a-40c0-a023-b369e09b2b87@y4g2000vbx.googlegroups.com

Nie rozumiem o co chodzi w pytaniu?

: Chodzi o to, ze wyplata lezaca na tej miesiecznej lokacie,
: nie przynosi 3% zysku miesiecznie (musialbys miec 12% rocznie,
: a takich lokat teraz nie ma).

3 razy 12 to 12? ;) Ciekawe liczenie. :)

: A tyle masz zwrotu placac za spozywke i benzyne karta do Dobrego Konta.

Na tym koncie pieniądze leża nieoprocentowane
i tylko cześć z nich będzie wydana z keszbekiem.

: Wplacasz tam tyle, ile miesiecznie wydajesz na zywnosc i transport

Transport?! Meritum jest od transportu!!!

: i po wydaniu, w nastepnym miesiacu otrzymujesz 3% zwrotu.

O ile wlejesz na to konto co najmniej łan tałzen.

: Reszte wyplaty mozesz dac sobie na ta lokate, co napisales
: i za inne rzeczy placic KK PB Era.

: Sam sobie policz, na czym wyjdziesz lepiej.

Na mydle? Jak Zabłocki? ;)

Data: 2011-08-24 13:17:13
Autor: mvoicem
Karta kredytowa z Cash back
(24.08.2011 09:01), Włodziu wrote:
[...]

Nic złego. Ale jeże uznajesz ten argument (a pewnie tak jest skoro z nim nie polemizujesz), to twój argument że debetówka jest zła bo płacisz swoimi pieniędzmi - nie ma sensu.

[...]

Ty tak jakbyś nie czytał własnych postów na które odpowiedziałem :).

Nie chcesz płacić debetówką, bo a)twoje pieniądze, b)wolisz pensję na dać na lokatę.

Ja Ci zwracam delikatnie uwagę, że z tych 3% zwrotu z debetówki będziesz miał więcej zysku, niż z odsetek z lokaty.

p. m.

Data: 2011-08-24 13:27:37
Autor: Maruda
Karta kredytowa z Cash back
W dniu 2011-08-24 09:01, Włodziu pisze:
Masz z lokaty więcej odsetek niż 3% od tego co wydasz (zakładam że
znacząca część pensji, jeżeli nie cała) ?

Nie rozumiem o co chodzi w pytaniu?

Policzmy...

A) Masz debetówkę z CB 3%, przepuszczasz przez nią tauzena miesięcznie. Zyskuejsz 30zł CO MIESIĄC
Rocznie = 360zł

B) Masz kredytówkę z CB 1% i GP, trza liczyć średnią za GP, więc przy tym samym omłocie zyskujesz 10zł plus odsetki na lokacie od tauzena, ale to już rocznie, powiedzmy 6%, czyli 60zł
Rocznie = 180zł.

Przy przemłóceniu 3 tałzenów (to już trzeba trochę poszaleć) 600 (limit!) na KD i 540 na KK

Wariant C) - masz konto premium w BGŻ , dostajesz 1% od wpływów do garści, a MCD jest bezprowizyjna we wszystkich bankomatach. Łączysz to z 1% CB na KK...

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-08-24 08:09:34
Autor: Waldek
Karta kredytowa z Cash back

Użytkownik "Włodziu" <wlodek.wichura@wp.pl> napisał w wiadomości news:1314161273.62030d1.icnet...

Debetówka odpada, bo po co płacić swoimi pieniędzmi :)
Mnie się bardzo podoba taka sytuacja, że wypłata leży sobie na miesięcznej lokacie a płacę sobie kasą banku
Dosc ze nie placisz swoimi to jeszcze chcesz CB ?
jak to Sthur mowil ... "popowiększali się i w dupach im się poprzewracało!

LOL

Data: 2011-08-24 13:26:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Karta kredytowa z Cash back

"Waldek" j324jg$rab$1@news.onet.pl

Dosc ze nie placisz swoimi to jeszcze chcesz CB ?

Nie marnuje makulatury, drzewa oszczędza, cuchnących farb
nie zużywa i nie daje pracy drukarniom... Dlaczego my,
operujący ;) złoconym plastykiem najwyższej próby mamy
dopłacać do papierowych? To raczej Kaczyńskiemu pomieszało
się w pewnej części jego ciała, nie palstykowcom. ;)

Data: 2011-08-24 23:02:49
Autor: Waldek
Karta kredytowa z Cash back

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:j32n79$3rs$2inews.gazeta.pl...

Nie marnuje makulatury, drzewa oszczędza, cuchnących farb
nie zużywa i nie daje pracy drukarniom...

nie daje tez pracy panienkom z okienka
nie daje konwojentom, itd

Dlaczego my,
operujący ;) złoconym plastykiem najwyższej próby mamy
dopłacać do papierowych? To raczej Kaczyńskiemu pomieszało
się w pewnej części jego ciała, nie palstykowcom. ;)

-  bo my nalezymy do "polococtowcow" ;)

Data: 2011-08-24 23:49:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Karta kredytowa z Cash back

"Waldek" j33otp$i2g$1@news.onet.pl

Nie marnuje makulatury, drzewa oszczędza, cuchnących
farb nie zużywa i nie daje pracy drukarniom...

nie daje tez pracy panienkom z okienka
nie daje konwojentom, itd

Dokładnie!!! Konwojentom, ,,elementowi'' z marginesu,
panienkom, budowniczym liczydełek... Całej masie ludzi!!!
Dzięki kartom -- mniej pomyłek, mniej niepotrzebnych łez,
łatwiej o kontrolę siebie, pracowników, dzieci...

[Mam przygotowane testy zarówno anty-Kaczyńskie, jak i anty-Tuskowe,
ale skoro doszło do agresji, :( do utrudniającego zastawienia wjazdu
do mego garażu... Na Tuska mam taki biczyk, że aż miło -- opublikuję
po wyborach, skoro bez żadnej przyczyny mam zastawiony wjazd. Podróż
dzisiejsza poniekąd pójdzie (?pojedzie?) na marne. Czy zatem napiszę
o BKomorowskim? -- dlaczego ma swą posiadłość w Ruskiej Budzie? M...
No -- ten wjazd nie jest zastawiony aż tak mocno, abym miał wybielać
naszego prezydenta... Po co aż taka eskalacja?...]

Dlaczego my, operujący ;) złoconym plastykiem najwyższej próby mamy
dopłacać do papierowych? To raczej Kaczyńskiemu pomieszało
się w pewnej części jego ciała, nie palstykowcom. ;)

-  bo my nalezymy do "polococtowcow" ;)

Bo my jesteśmy normalnymi ludźmi, idącymi z tak zwanym duchem
(?po łacinie -- ze spirytusem, czyli wódą?) czasu. :)

-=-

Polecam film http://www.iplex.pl/filmy/7-krasnoludkow-las-to-za-malo,1727
jako dobry zlepek baśni braci Grimm. Jeżeli ktoś tych baśni nie zna -- ma
drobny kłopot, ale i tak film fajny. ;) Śnieżkę chyba zna każdy... Resztę
też można poznać. :)

Data: 2011-08-25 06:37:40
Autor: Maruda
Karta kredytowa z Cash back
W dniu 2011-08-24 23:02, Waldek pisze:

[...]

No i najważniejszy zysk -
'Wielki Brat' po jednym kliknięciu wie o użytkowniku i jego rodzinie niemal-wszystko, zna jego upodobania, weekendowe trasy, ciągoty (np do alkoholu), sposób i miejsca spędzania czasu itd.
I o to chodzi!

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-08-25 14:37:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Karta kredytowa z Cash back

"Maruda" j34jij$f3$1@news.onet.pl

[...]

Wielki brat (PeKaO) i bez kart poznał moje upodobania -- każdy pracownik (poza
sprzątaczkami?) miał dostęp do kont szanownych klientów. O tym, że ja wlewałem
co miesiąc fajf tałzen, a czasami dwa razy po fajf tałzen (pod koniec XX wieku
to całkiem sporo jak na regularne wpłaty, nie zaś sporadyczne) do PeKaO -- ten
brat dowiedział się i uznał, że jednak za mało mu daję. :)

Być może stąd bierze się niechęć JKaczyńskiego do konta w banku -- wie ów
człowiek o tym, że obrót na koncie bankowym jest monitorowany przez Kościół...

-=-

Wiesz, dlaczego ja nie kryję się? Dlaczego piszę o tym, dokąd jeżdżę i kiedy?
Bo dzięki temu nie jestem inwigilowany, :) a jeśli zechcę coś ukryć -- po
prostu o tym nie napiszę. :) Plotkarze i tak wszystko wiedzą, donoszą,
wyciągają wnioski... Niech więc wiedzą o mnie to, co ja :) chcę, aby
o mnie wiedzieli. :) [po zmianie samochodu, musiałem jakoś się odznaczać
od innych -- wyjąłem więc zagłówek z tyłu, aby mi nie pokiereszowano :)
samochodu znacznikami ;) typu pognieciony błotnik; znajomy nie zamykał
samochodu, aby mu szyb nie tłukli; łatwiej samochód zamknąć raz na jakiś
czas niż wstawiać szyby i łatwiej wstawić zagłówek niż reperować błotnik...]

Kto Ci broni pobrania szmalu w jednym miejscu i wydania w innym, zakazanym ;)
czy jakoś chronionym? Na co dzień płacisz kartami, raz na jakiś czas, gdy
się kryjesz -- wydajesz gotówką pobraną w miejscu jawnym. ;)

[początkujący... toż jadąc gdzieś, człowiek powinien zapobiegać wypływowi
pieniędzy!!! po co wzbogacać ludność tambylczą, obcą?!?! -- która później
dniami i nocami modli się, prosząc Boga o powrót nieszczęśnika... każdy
mądry podróżnik ;) wie o tym, że nie wolno nigdzie poza ,,domem'' niczego
kupować, a jeśli już -- tylko na stacjach benzynowych i w hipergaleriach
handlowych... wspierać trzeba ,,swoich'', nie obcych... no.. chyba, że ci
obcy mają korzystne, niskie ceny; Francuzi jadąc (co rok!) w lipcu do
Augustowa, nie płacą (poza nielicznymi wyjątkami) na miejscu ani za
hotele, ani za jedzenie, ani nawet za paliwo do swoich ślizgaczy!!!
zostawiają smród, brud i niesmak w mieście produkującym papierosy...]

Data: 2011-08-23 18:01:08
Autor: Michał
Karta kredytowa z Cash back
Osoba nazywajaca sie Włodziu w liscie z dnia  2011-08-23 13:46 napisala nastepujace slowa:

[...]

BGZ:

http://www.bgz.pl/dla_ciebie/karty/Karty_kredytowe/kredytowa_mastrecard.html#tabs=2

- zwrot 1% (tylko z wybranego pakietu)
- wyciagi papierowe (chyba ze konto zalozysz)
- wyplata bonusu po uzbieraniu 25 zl
- zwrot rocznej oplaty za uzytkowanie po wypracowaniu 7200 zl

--
michal

Data: 2011-08-24 08:19:33
Autor: Darek
Karta kredytowa z Cash back
Czy jakiś jeszcze inny bank daje kartę z podobnym bonusem. Najczęściej
kupuję paliwo i spożywkę.

Do transakcji na stacjach paliw karta kierowcy z Meritum

http://www.meritumbank.pl/indywidualni/karty/karta-kierowcy#r,main,selectedTab=44527

Darek

Data: 2011-08-24 13:11:44
Autor: MarcinK
Karta kredytowa z Cash back

Czy jakiś jeszcze inny bank daje kartę z podobnym bonusem. Najczęściej kupuję paliwo i spożywkę.

KK BPH 1,5% max 25zł miesiecznie

Data: 2011-08-24 13:23:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Karta kredytowa z Cash back

"Włodziu" 1314099850.320000@d1.icnet

Czy jakiś jeszcze inny bank daje kartę z podobnym bonusem. Najczęściej kupuję paliwo i spożywkę.

Ponoć Meritum daje 4% keszbeku za napełnianie baku -- czy jakoś tak. ;)
Ale ponoć tylko na dwa miesiące kredytówką. Debetówką -- do odwołania.

Data: 2011-08-24 22:55:14
Autor: Waldek
Karta kredytowa z Cash back

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:j32n79$3rs$1inews.gazeta.pl...

[...]

Karta kredytowa Meritum Banku, oprócz funkcji płatniczej i kredytowej, pozwala tankować auto taniej w Polsce i za granicą. Płacąc za paliwo oraz inne artykuły zakupione na stacji benzynowej użytkownik karty otrzymuje od banku premię nawet do 20 zł miesięcznie. Przez pierwsze trzy miesiące posiadacz karty otrzymuje 5 %, a w kolejnych 2 % rabatu na paliwo. Ponadto klient ma dostęp do nieprocentowanego kredytu przez 54 dni, a bank nie nalicza opłaty za  posiadanie karty, jeśli operacje wykonane za jej pomocą, w jednym miesiącu przekroczą 500 zł.

Karta kredytowa z Cash back