Karta muzyczna

Data: 2011-09-06 03:08:54
Autor: Szymon von Ulezalka
Karta muzyczna
ja moge polecic X-fi gamer od creativa.
dziala elegancko pod windowsem /od xp do winserv2008r2; na sterach od
win7/, jak i pod linuksem /tutaj oczywiscie ograniczona- w porownaniu
do windy- funkcjonalnosc/.
co prawda z glosnikow nie slucham /preferuje sluchawki/, ale taki np
crystalizer daje calkiem sporo, tak samo jak dzwiek przestrzenny.
zdecydowanie polecam :)
ah, nie zapomnij zainstalowac zestawu /programu?/ creative alchemy.

pozdrawiam
szymon

Data: 2011-09-06 21:19:12
Autor: LP
Karta muzyczna

Uzytkownik "Szymon von Ulezalka"

[...]

Przepraszam, ale akurat gamer wyjatkowo do sluchania muzyki sie nie nadaje. Jest swietny do gier i filmów, ale do muzy, zwlaszcza do systemów 2 albo 2.1 to lepciejszy jest nawet x fi audio (ofkoz moim skromnym zdaniem - od razu zastrzegam, ze slepych testów nie wykonywalem, ale mam atest od szwagra, potwierdzony wlasnorecznie postawionym krzyzykiem przez kilku kumpli, ze potrafie bezblednie odróznic dzwiek kontrabasu od fujarki;) .

--
LP

Data: 2011-09-06 15:26:02
Autor: Szymon von Ulezalka
Karta muzyczna
Przepraszam, ale akurat gamer wyjatkowo do sluchania muzyki sie nie nadaje.
Jest swietny do gier i film w, ale do muzy, zwlaszcza do system w 2 albo
2.1 to lepciejszy jest nawet x fi audio (ofkoz moim skromnym zdaniem - od
razu zastrzegam, ze slepych test w nie wykonywalem, ale mam atest od
szwagra, potwierdzony wlasnorecznie postawionym krzyzykiem przez kilku
kumpli, ze potrafie bezblednie odr znic dzwiek kontrabasu od fujarki;) .

ale dlaczego? ztcw, toto ma wiecej wspolnego z cala linia x-fi niz
wersja audio /ktora jest de facto przebrandowa audigy se/.
zreszta- nawet owa wesja /gamer/ jest bardzo fajna. naprawde- bez
porownania ze zintegrowana dzwiekowka :)

szymon

Data: 2011-09-07 22:16:14
Autor: LP
Karta muzyczna

Uzytkownik "Szymon von Ulezalka" <sz.gruszczynski@googlemail.com> napisal w
wiadomosci
[...]

Nie czepiaj sie pan panie Szymek. Ot, akurat wszystkie trzy wymienione mam i
sprawdzalem (metoda Toma, ale na swoje usprawiedliwienie mam, ze nie
angazowalem do tego rodziny (jedynie co, to zlecialy sie mokre sasiadki, w
dodatku skapo odziane w reczniki kapielowe, proszac bym wyznal co to za
boski dzwiek co zmusil te ich motyle do lotu - a je same do wyjscia z wanny -
i oddania mi sie bezwarunkowo;). Sprawdzalem to na tanich logitekach 2.1
w pracy, na wiezy aiwa nsx v 900 swoim technicsie su-v2  który mialem  do niedawna jako
zródlo do kompa i ampli sa ax 7 i wszedzie bylo tak samo. Wymienilem
glosniki, wytlumilem kolumny gabka, bawilem sie w ustawienia i sterownik i a
tak bas w gamerze dudnil w stosunku do audio. Zrobilem sobie nawet
audiogram... W koncu pomyslalem, ze to wina karty i kupilem z 5500 aby
odtwarzac z cyfry, ale i tak analog z audio przerasta tego z gamera (zwlaszcza
jesli chodzi o cieply niski bas). Po prostu tansza karta bije drozsza - i jak tu nie Wierzyc w cuda?
Uzywalbym audio, ale ona sie srednio sprawdza w grach (fpp) i dzwieku wielokanalowym a podlaczenie obu wiaze sie potrzeba ciaglego zonglowania w win, wiec dopóki asus nie wyda czegos co wspiera eax, albo creative nowej serii -jestem zdany na gamera. Rozwazalem tez zakup drozszego x-fi, ale one maja tylko duperelkowate dzingielki, wiec sie raczej nie oplaca.

--
LP

Karta muzyczna