Karta o2 - cudo :) (przepraszam)

Data: 2009-08-26 19:51:49
Autor: Valdi.Pavlack
Karta o2 - cudo :) (przepraszam)
http://money.o2.co.uk/

Przepraszam za spam. Przepraszam za OT. Ale po prostu jestem zachwycony
wzornictwem a i jako były klient o2.uk i obecny ale w DE musiałem wkleić ten
link. :)

Chyba mnie nie zlinczujecie. Wiadomo, że o gustach się nie dyskutuje ale dla
mnie karty są piękne :)

PS.
Czekam na podobnie rozwiązania (wzornictwo) u polskich opów i w o2 w innych
krajach :)

Data: 2009-08-26 14:10:55
Autor: szczurwa
Karta o2 - cudo :) (przepraszam)
On 26 Sie, 19:51, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:

Chyba mnie nie zlinczujecie. Wiadomo, że o gustach się nie dyskutuje ale dla
mnie karty są piękne :)

A co to jest na karcie ? Kawałki DNA Obcego ?

Data: 2009-08-26 23:37:23
Autor: games
Karta o2 - cudo :) (przepraszam)
szczurwa pisze:
[...]

Chuj wi wyglada jak sperma obcego.

Data: 2009-08-27 08:12:44
Autor: Valdi.Pavlack
Karta o2 - cudo :) (przepraszam)
"szczurwa"

A co to jest na karcie ? Kawałki DNA Obcego ?

To woda jest :) Albo wizja tlenu (o2) przedstawiona przez artystę ;)

Data: 2009-08-27 08:21:58
Autor: XYZ
Karta o2 - cudo :) (przepraszam)
On 2009-08-27 08:12, Valdi.Pavlack wrote:
"szczurwa"

A co to jest na karcie ? Kawałki DNA Obcego ?

To woda jest :) Albo wizja tlenu (o2) przedstawiona przez artystę ;)

"Wizja tlenu" - hehehe :D

Data: 2009-08-27 23:28:45
Autor: MarekZ
Karta o2 - cudo :) (przepraszam)

Tlen tak nie wygląda. :) __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4374 (20090827) __________

Data: 2009-08-28 18:31:59
Autor: Valdi.Pavlack
Karta o2 - cudo :) (przepraszam)
"MarekZ" news:h76tm5$rdp$1srv.cyf-kr.edu.pl

> Albo wizja tlenu (o2) przedstawiona przez artystę ;)

Tlen tak nie wygląda. :)

Data: 2009-08-28 20:40:18
Autor: MarekZ
Karta o2 - cudo :) (przepraszam)
"Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wrote in message news:h7936u$f7d$1news.interia.pl...

Przecież napisałem, że to wizja artysty :)

Okej.

W realu ta karta może wyglądać kompletnie przeciętnie.

Data: 2009-08-28 21:14:39
Autor: Valdi.Pavlack
Karta o2 - cudo :) (przepraszam)
"MarekZ" news:h79860$5v5$1srv.cyf-kr.edu.pl

W realu ta karta może wyglądać kompletnie przeciętnie.

tzn?

Data: 2009-08-28 23:53:11
Autor: MarekZ
Karta o2 - cudo :) (przepraszam)
"Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wrote in message news:h79agl$ns5$1news.interia.pl...
"MarekZ" news:h79860$5v5$1srv.cyf-kr.edu.pl

W realu ta karta może wyglądać kompletnie przeciętnie.

tzn?

Np. w sieci rewelacyjnie wyglądała pierwsza zbliżeniowa karta BZWBK (z motylem). W realu wyglądała słabo. Zapewne to różnica w percepcji kolorów pomiędzy świecącym monitorem a odbijającym światło plastikiem.

Data: 2009-08-29 09:03:41
Autor: Valdi.Pavlack
Karta o2 - cudo :) (przepraszam)
"MarekZ" news:h79jfk$ivq$1srv.cyf-kr.edu.pl

Np. w sieci rewelacyjnie wyglądała pierwsza zbliżeniowa karta BZWBK (z
motylem). W realu wyglądała słabo. Zapewne to różnica w percepcji kolorów
pomiędzy świecącym monitorem a odbijającym światło plastikiem.

Zgoda. Deseń jednak nawet na monitorze przypomina kolorystykę karty służącej
do zasilania konta w o2 - więc nie będzie tak źle. Oczywiście mogę się
mylić. Za jakiś czas będę miał okazję zobaczyć ją na żywca, więc wtedy się
wypowiem.

Data: 2009-08-26 21:00:13
Autor: games
Karta o2 - cudo :) (przepraszam)
Valdi.Pavlack pisze:
[...]

Bedziesz sie trzepal do tych kart odmiencu ?

Data: 2009-08-26 21:22:19
Autor: Valdi.Pavlack
Karta o2 - cudo :) (przepraszam)
"games" news:4a958649news.home.net.pl

Bedziesz sie trzepal do tych kart odmiencu ?

PLONK.

Data: 2009-08-27 08:56:54
Autor: Mithos
Karta o2 - cudo :) (przepraszam)
Valdi.Pavlack pisze:
http://money.o2.co.uk/

Mi sie nie podoba :)

--
Mithos

Data: 2009-08-27 10:23:43
Autor: RobertS
Karta o2 - cudo :) (przepraszam)

http://money.o2.co.uk/

Mi sie nie podoba :)

dla mnie najładniejszą kartę jaką do tej pory miałem była czarna KK AQ - nie podobają mi się te wszystkie pstrokate wizualizacje, ale to oczywiscie kwestia gustu

RobertS

Data: 2009-08-27 17:39:21
Autor: Mithos
Karta o2 - cudo :) (przepraszam)
RobertS pisze:
dla mnie najładniejszą kartę jaką do tej pory miałem była czarna KK AQ - nie podobają mi się te wszystkie pstrokate wizualizacje, ale to oczywiscie kwestia gustu

Tylko jej jakość wykonania była żałosna.

--
Mithos

Data: 2009-08-27 18:11:19
Autor: Valdi.Pavlack
Karta o2 - cudo :) (przepraszam)
"Mithos" news:h769bi$689$3news.onet.pl

Tylko jej jakość wykonania była żałosna.

Jak wszystkie plastiki z BRE.

Data: 2009-08-27 18:36:55
Autor: Mithos
Karta o2 - cudo :) (przepraszam)
Valdi.Pavlack pisze:
Jak wszystkie plastiki z BRE.

No nie całkiem. Gold w Multi miał super jakość wykonania i wytrzymałość.

--
Mithos

Data: 2009-08-27 19:07:59
Autor: Valdi.Pavlack
Karta o2 - cudo :) (przepraszam)
"Mithos" news:h76cng$fpe$2news.onet.pl

No nie całkiem. Gold w Multi miał super jakość wykonania i wytrzymałość.

Kiedy to było?

Data: 2009-08-27 19:47:42
Autor: Mithos
Karta o2 - cudo :) (przepraszam)
Valdi.Pavlack pisze:
Kiedy to było?

Jak zmienili wydawcę kart. 2 lata temu (chyba). Nie wiem jak jest w mBanku.

W każdym razie moja KK Gold Multi wytrzymała 300 transakcji (była to karta z paskiem, więc każdy nią jeździł) i wyglądała jeszcze całkiem nieźle (skończył się termin ważności). KK AQ po tygodniu nie miała już nadruku na literach/cyfrach, a po kilku płatnościach byłą cała porysowana. "Prestiż" elitarnego klubu AQ jest wielki.

--
Mithos

Data: 2009-08-27 21:15:09
Autor: Valdi.Pavlack
Karta o2 - cudo :) (przepraszam)
"Mithos" news:h76gs8$qku$2news.onet.pl

W każdym razie moja KK Gold Multi wytrzymała 300 transakcji (była to
karta z paskiem, więc każdy nią jeździł)

Tyle wykręcałem niekiedy w 6 - 7 miesięcy. Po tym okresie karta wyglądało
już tak, że aż żal komentować :) Teraz już tak nie świruję :)

Data: 2009-08-27 12:51:59
Autor: wspolna-flaszka.pl
Karta o2 - cudo :) (przepraszam)

Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:h73rhd$tvh$1news.interia.pl...
[...]

lukas bank firmowa debetowa i inteligo firmowa są w tym klimacie

--
http://dumpingowiec.pl - faktury / paragony /rachunki, księga przychodów i rozchodów,
ewidencja ryczałt, rejestry vat, moduł allegro i wiele innych - UWAGA -  za 29,99 brutto

Karta o2 - cudo :) (przepraszam)