Karta o2 - cudo :) (przepraszam)

Data: 2009-08-26 14:10:55
Autor: szczurwa
Karta o2 - cudo :) (przepraszam)
On 26 Sie, 19:51, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:

Chyba mnie nie zlinczujecie. Wiadomo, że o gustach się nie dyskutuje ale dla
mnie karty są piękne :)

A co to jest na karcie ? Kawałki DNA Obcego ?

Data: 2009-08-26 23:37:23
Autor: games
Karta o2 - cudo :) (przepraszam)
szczurwa pisze:
[...]

Chuj wi wyglada jak sperma obcego.

Data: 2009-08-27 08:12:44
Autor: Valdi.Pavlack
Karta o2 - cudo :) (przepraszam)
"szczurwa"

A co to jest na karcie ? Kawałki DNA Obcego ?

To woda jest :) Albo wizja tlenu (o2) przedstawiona przez artystę ;)

Data: 2009-08-27 08:21:58
Autor: XYZ
Karta o2 - cudo :) (przepraszam)
On 2009-08-27 08:12, Valdi.Pavlack wrote:
"szczurwa"

A co to jest na karcie ? Kawałki DNA Obcego ?

To woda jest :) Albo wizja tlenu (o2) przedstawiona przez artystę ;)

"Wizja tlenu" - hehehe :D

Data: 2009-08-27 23:28:45
Autor: MarekZ
Karta o2 - cudo :) (przepraszam)

Tlen tak nie wygląda. :) __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4374 (20090827) __________

Data: 2009-08-28 18:31:59
Autor: Valdi.Pavlack
Karta o2 - cudo :) (przepraszam)
"MarekZ" news:h76tm5$rdp$1srv.cyf-kr.edu.pl

> Albo wizja tlenu (o2) przedstawiona przez artystę ;)

Tlen tak nie wygląda. :)

Data: 2009-08-28 20:40:18
Autor: MarekZ
Karta o2 - cudo :) (przepraszam)
"Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wrote in message news:h7936u$f7d$1news.interia.pl...

Przecież napisałem, że to wizja artysty :)

Okej.

W realu ta karta może wyglądać kompletnie przeciętnie.

Data: 2009-08-28 21:14:39
Autor: Valdi.Pavlack
Karta o2 - cudo :) (przepraszam)
"MarekZ" news:h79860$5v5$1srv.cyf-kr.edu.pl

W realu ta karta może wyglądać kompletnie przeciętnie.

tzn?

Data: 2009-08-28 23:53:11
Autor: MarekZ
Karta o2 - cudo :) (przepraszam)
"Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wrote in message news:h79agl$ns5$1news.interia.pl...
"MarekZ" news:h79860$5v5$1srv.cyf-kr.edu.pl

W realu ta karta może wyglądać kompletnie przeciętnie.

tzn?

Np. w sieci rewelacyjnie wyglądała pierwsza zbliżeniowa karta BZWBK (z motylem). W realu wyglądała słabo. Zapewne to różnica w percepcji kolorów pomiędzy świecącym monitorem a odbijającym światło plastikiem.

Data: 2009-08-29 09:03:41
Autor: Valdi.Pavlack
Karta o2 - cudo :) (przepraszam)
"MarekZ" news:h79jfk$ivq$1srv.cyf-kr.edu.pl

Np. w sieci rewelacyjnie wyglądała pierwsza zbliżeniowa karta BZWBK (z
motylem). W realu wyglądała słabo. Zapewne to różnica w percepcji kolorów
pomiędzy świecącym monitorem a odbijającym światło plastikiem.

Zgoda. Deseń jednak nawet na monitorze przypomina kolorystykę karty służącej
do zasilania konta w o2 - więc nie będzie tak źle. Oczywiście mogę się
mylić. Za jakiś czas będę miał okazję zobaczyć ją na żywca, więc wtedy się
wypowiem.

Karta o2 - cudo :) (przepraszam)