Karta odblokowująca simlock

Data: 2011-08-07 22:46:19
Autor: Indukti
Karta odblokowująca simlock
Taką kartą bez problemu ominąłem simlock w modemie gsm, który dawała śp Era, jakiś Globetrotter cośtam... Dodatkowo sprawdzone na SE K800i i Nokia E65, działa bez problemu. Jedyny minus, to konieczność obcięcia narożnika w karcie sim, żeby chip z Turbosim się zmieścił, chyba, że ktoś będzie stosował metodę "brute force" przy wkładaniu do telefonu. Poza tym, na Allegro kupiłem to za 1/2 ceny z linku.

Karta odblokowująca simlock