Karta pamięci...

Data: 2012-06-08 06:55:16
Autor: Pszemol
Karta pamięci...
Dziś kolega zapełnił swój telefon z Androidem... Ja zdziwiony na to, że
"przecież ma kartę pamięci SDmicro, jak mógł telefon zapełnić.."
Mając iPhone bez SD nie wiedziałem jak kłopotliwe i niezgrabnie jest
mieć taką kartę w telefonie... A co najmniej jak niezgrabnie jest ona
obsługiwana w Androidzie: niby masz w ciul miejsce na karcie ale
jak Ci ktoś wyśle e-mail z dużym załącznikiem to zapełni Ci telefon
tak, że nie wyślesz ani e-maila, ani SMSa i będziesz miał kłopoty aby
go w ogóle używać... :-) A na karcie 2G wolnego miejsca...
To po co ta karta skoro system operacyjny jej tak kulawo używa?

Jestem pewny, że gdyby iPhone udostępniał kartę pamięci to system iOS
obsługiwałby ją w bardziej logiczny, przemyślany i wygodny sposób...

Może nadejdą takie czasy że Apple pokaże im jak się karty SD w fonie używa :-)

Data: 2012-06-08 14:07:39
Autor: Chris
Karta pamięci...
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

To nie wina systemu tylko producenta telefonu który nie ustawił żeby karta była traktowana jak pamięć ...

To po co ta karta skoro system operacyjny jej tak kulawo używa?
Jestem pewny, że gdyby iPhone udostępniał kartę pamięci to system iOS
obsługiwałby ją w bardziej logiczny, przemyślany i wygodny sposób...

Gdyby babcia .... nie ma więc nie ma co gdybać :)

Może nadejdą takie czasy że Apple pokaże im jak się karty SD w fonie
używa  :-)

Wystarczy 95% marek tel. z androidem i też wszystko działa sprawnie :)

Ty mi powiedz czemu mając dwa tel Nokia N95 i nowego iPhona po tym jak mi się skończyła bateria nie mogłem wyjąc karty SIM przepiąć do iPhona i dalej korzystać z telefonu ??

Data: 2012-06-08 07:25:45
Autor: Pszemol
Karta pamięci...
"Chris" <spam@spam.net> wrote in message news:jqspv8$399$1inews.gazeta.pl...
Wystarczy 95% marek tel. z androidem i też wszystko działa sprawnie :)

Chciałbym to zobaczyć... jakoś nie wierzę.

Ty mi powiedz czemu mając dwa tel Nokia N95 i nowego iPhona po tym jak mi się skończyła bateria nie mogłem wyjąc karty SIM przepiąć do iPhona i dalej korzystać z telefonu ??

Gdybyś miał Nokię Lumia 900 to byś przełożył, bo też używa mikro SIM.
Do czego zmierzasz? Za chwilę zapytasz że do nowego peceta nie
przełożysz dysku twardego z IBM XT bo nowy pecet ma tylko SATA?

Data: 2012-06-08 14:51:13
Autor: Chris
Karta pamięci...
Pszemol nabazgrał(a):

"Chris" <spam@spam.net> wrote in message news:jqspv8$399$1inews.gazeta.pl...
Wystarczy 95% marek tel. z androidem i też wszystko działa sprawnie :)
Chciałbym to zobaczyć... jakoś nie wierzę.

A co ma do tego wiara ?

[...]

To było tylko pytanie .. czemu taki super telefon jest kompatybilny tylko z jednym typem pamięci SIM której właściwie sam tylko używa ? + jedna Nokia .... super ./..

Data: 2012-06-08 12:18:05
Autor: Pszemol
Karta pamięci...
"Chris" <spam@spam.net> wrote in message news:jqssii$9dv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie wiem z pod jakiego kamienia wylazłeś ale pewnie spałeś tam parę lat.
Większość nowoczesnych smartfonów ma taką właśnie kartę bo oszczędza
to miejsca w ciasnej obudowie.

Data: 2012-06-09 21:43:46
Autor: Chris
Karta pamięci...
W dniu 2012-06-08 19:18, Pszemol pisze:
[...]

Pokaż tą większość bo ja jakoś tego nie widzę ...

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

Data: 2012-06-10 00:11:12
Autor: atm
Karta pamięci...

[...]

Moze nawet nie chodzi o wiekszosc (jeszcze) ale o trend.
Niestety, ostatnio HTC z nowymi modelami dolaczyl do tego trendu.
Masz zatem iP, nowe Nokie oraz nowe HTC. Co wiecej trend ten przewiduje
likwidacje kart pamieci i wymienne baterie.
Na placu boju pozostal Samsung i Motorola ale czy na dlugo, jesli na modelu 32GB mozna zarobic znacznie wiecej niz na modelu 8GB plus mSD,
przy okazji tnac koszty gniazda kart pamieci?

Data: 2012-06-09 17:31:33
Autor: Pszemol
Karta pamięci...
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:jr0hm2$h0m$1node2.news.atman.pl...
[...]

A Samsungowe Galaxy mają duże SIMy?

Co wiecej trend ten przewiduje likwidacje kart pamieci i wymienne baterie.

E... te wymienne karty pamięci chyba się utrzymają trochę jeszcze.

Na placu boju pozostal Samsung i Motorola ale czy na dlugo, jesli na modelu 32GB mozna zarobic znacznie wiecej niz na modelu 8GB plus mSD,
przy okazji tnac koszty gniazda kart pamieci?

Ale klienci marudzą że kart nie mogą wyjąć... :-)

Data: 2012-06-10 12:19:35
Autor: atm
Karta pamięci...
On 2012-06-10 00:31, Pszemol wrote:
[...]

Dziendobry:
Behind the back battery cover we have the microSIM slot and microSD expansion bay.
http://pocketnow.com/wp-content/uploads/2012/06/backopen.jpg
Czyli juz nawet Samsung pekl. MOze to i dobrze. W sumie nie chcialbym miec w telefonie typowego slotu SD zamiast mSD. Jesli ze zmiana wielkosci karty sim pojdzie cos korzystnego to wlasciwie czemu nie.

Co wiecej trend ten przewiduje likwidacje kart pamieci i wymienne
baterie.

E... te wymienne karty pamięci chyba się utrzymają trochę jeszcze.

Cos mi sie wydaje, ze bedzie inaczej, spojrz chocby na tablety - najnowsze wersje kastrowane ze wszystkiego co mozna jak chocby nowy Transformer czy tablety Samsunga. Jak wspomnialem wczesniej podobnie wyglada sprawa w przypadku smartfonow Nokii, Appla czy HTC.
Mysle, ze mozna za to podziekowac firmie Apple...

[...]

Chyba tylko ci bardziej swiadomi ;] Dla przecietnego konsumenta karta moze stanowic dodatkowe utrudnienie jak chocby wspomniany przez Ciebie programista.
Dla mnie idealnym ukladem jest 8-16GB wlutowanej plus slot mSD.

Data: 2012-06-11 14:42:37
Autor: cpt. Nemo
Karta pamięci...

Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:jr0hm2$h0m$1node2.news.atman.pl...

Na placu boju pozostal Samsung i Motorola ale czy na dlugo, jesli na modelu 32GB mozna zarobic znacznie wiecej niz na modelu 8GB plus mSD,
przy okazji tnac koszty gniazda kart pamieci?

A po co komu taki telefon z ktorego nie moze wyjac paamieci i tym samym natychmiast 32 Gb a teraz to juz i 64Gb, danych przeniesc chocby do tabletu a po dokonaniu stosownych czynnosci w kazdej chwili miec je spowrotem w telefonie ?
To ze ktos tam sie nauczy wreszcie dawac szanse na wymiane baterii to i tak juz az za duze osiagniecie :)

Data: 2012-06-08 18:26:30
Autor: m4rkiz
Karta pamięci...

http://allegro.pl/listing.php/search?string=adapter+micro+sim&category=439&sg=0

Data: 2012-06-09 21:44:25
Autor: Chris
Karta pamięci...
W dniu 2012-06-08 19:26, m4rkiz pisze:
[...]

I mam nosić przy sobie wycinarkę + przejściówkę dla 10 modeli telefonów ... żart ...

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

Data: 2012-06-09 16:42:03
Autor: Pszemol
Karta pamięci...
"Chris" <spam@spam.de> wrote in message news:jr092u$e5$3inews.gazeta.pl...
[...]

To Ty masz problem. On Ci zaproponował praktyczne rozwiązanie:
wyciąć wszystkie SIMy jakie masz i mieć tyle przejściówek ile SIMów.

Data: 2012-06-10 00:09:22
Autor: Chris
Karta pamięci...
W dniu 2012-06-09 23:42, Pszemol pisze:
[...]

Do tego worek baterii (a sorry w iphonie nie da się zmienić), kilka ładowarek a może jakaś się przyda ....

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

Data: 2012-06-09 17:50:04
Autor: Pszemol
Karta pamięci...
"Chris" <spam@spam.de> wrote in message news:jr0hin$28s$1inews.gazeta.pl...
[...]

Histeryzujesz... mówiłeś o SIMach, teraz płaczesz o bateriach?

Data: 2012-06-12 01:19:24
Autor: Chris
Karta pamięci...
W dniu 2012-06-10 00:50, Pszemol pisze:
[...]

http://twojepc.pl/news_wiecej.php?id=27028

A co powiesz na to ?? parę modeli przestawia się na micro sim (czy jak to się nazywa) a apple swoje i chce wprowadzić kolejny model karty sim.

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

Data: 2012-06-12 19:44:35
Autor: Pszemol
Karta pamięci...
"Chris" <spam@spam.de> wrote in message news:jr5ue3$olb$1inews.gazeta.pl...
[...]

Co Ty odgrzewasz jakieś stare niusy?? Ale jeśli nawet, to - cytuję:

"To jst projekt appla, ale oparty o rozwiazania
(autor: RusH | data: 12/06/12 | godz.: 03:20)
opatentowane przez Nokie.
Nokia jest zla bo chciala wymusic na calym rynku Nowa konstrukcje
z Nowymi patentami ktore kazdy by musial od nowa licencjonowac.

Apple przeforsowalo projekt oparty o stare patenty = nie bedzie nowej kasy dla Nokii."

Jeśli to prawda, to podziękuj Applowi, bo zapłacisz mniej licencji
w nowym telefonie z mikro Sim.

Data: 2012-06-13 08:46:36
Autor: Chris
Karta pamięci...
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

To był świeży news, nie musze znać każdej nowinki appla :)

[...]

To tylko komentarz a nie informacja ... a jeśli nawet to nier zmioenia to faktu że to apple obecnie chce wprowadzić nowy standard karty.

Jeśli to prawda, to podziękuj Applowi, bo zapłacisz mniej licencji
w nowym telefonie z mikro Sim.

To fanboje appla patrzą na ceny :)

Data: 2012-06-13 07:34:38
Autor: Pszemol
Karta pamięci...
"Chris" <spam@spam.net> wrote in message news:jr9d0e$m59$1inews.gazeta.pl...
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

Pokaz mi informację na ten temat... bo na razie pokazałeś coś o mikro SIM
który już jest w iPhone.

Jeśli to prawda, to podziękuj Applowi, bo zapłacisz mniej licencji
w nowym telefonie z mikro Sim.

To fanboje appla patrzą na ceny :)

A skąd ja mogę wiedzieć?

Data: 2012-06-13 15:20:40
Autor: Chris
Karta pamięci...
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

Ty tylko obrazki oglądasz ?? pokazałem nowy standard kart dla telefonów który chce zoastosować apple ...

UICC

WHAT IS A UICC AND HOW IS IT DIFFERENT FROM A SIM CARD?

UICC stands for Universal Integrated Circuit Card. It is a new generation SIM (Subscriber Identification Module) included in cell phones or laptops used in some high speed wireless 3G networks. The UICC identifies you to your wireless operator so they know your plan and services. It can store your contacts and enables a secure and reliable voice and multi-media data connection, global roaming and remotely adds new applications and services. The UICC is the best and only universal application delivery platform that works with any 3G or 4G device. For example, subscribers are able to easily transfer their phonebook and preferences from one handset to another.

Technically, the UICC works in all mobile telecom networks. It is a type of smart card technology. Smaller in size than a full card, it contains a computer, or microprocessor, its own data storage and software. It is an evolution of the SIM used to identify subscribers in GSM networks. GSM, or Global System for Mobile Communications, is the most popular standard for wireless technology in the world with 3 billion users (41 percent of the population).

Like the SIM, the UICC has an application that stores your contacts and another that can help you optimize your call costs when roaming globally by maintaining a list of preferred networks in the UICC.

A big advantage of the UICC over the SIM, however, is it can have multiple applications on it. One of these, the USIM application, is what identifies you and your phone plan to your wireless service provider using one of these standards: Universal Mobile Telecommunications System (UMTS), High Speed Packet Access (HSPA) or Long Term Evolution (LTE). Another application, the CDMA SIM (CSIM), enables access to CDMA networks, which are different from GSM or UMTS networks. Other possible applications include ISIM, to secure mobile access to multimedia services, and non-telecom applications such as payment. For example, many subscribers have a UICC with USIM and ISIM applications for phone service and multimedia respectively.

Another advancement is that the UICC can communicate using Internet Protocol (IP), the same standard used in the Internet and the new generation of wireless networks. It also can support multiple PIN codes, which can better protect your digital life by preventing anyone from misusing personal information.

Jeśli to prawda, to podziękuj Applowi, bo zapłacisz mniej licencji
w nowym telefonie z mikro Sim.
To fanboje appla patrzą na ceny :)
A skąd ja mogę wiedzieć?

Jako fanboy powinieneś najlepiej wiedzieć :)

Data: 2012-06-13 22:28:44
Autor: Pszemol
Karta pamięci...
"Chris" <spam@spam.net> wrote in message news:jra43a$599$1inews.gazeta.pl...
Ty tylko obrazki oglądasz ?? pokazałem nowy standard kart dla telefonów który chce zoastosować apple ...

Niczego nie pokazałeś... Apple od starego, ponad dwuletniego iPhone4
używa standardu mikroSIM - nie ma tu nic nowego.

UICC

WHAT IS A UICC AND HOW IS IT DIFFERENT FROM A SIM CARD?

http://en.wikipedia.org/wiki/UICC

Zerknij na obrazki - duży format typowego SIMa.
Coś Ci się chyba pomyliło :-)

To fanboje appla patrzą na ceny :)
A skąd ja mogę wiedzieć?

Jako fanboy powinieneś najlepiej wiedzieć :)

Na razie wygląda że Ty wiesz o nich więcej niż ja. Daje Ci to do myślenia?

Data: 2012-06-08 19:00:37
Autor: neoniusz
Karta pamięci...
W dniu 08.06.2012 14:51, Chris pisze:
To było tylko pytanie .. czemu taki super telefon jest kompatybilny
tylko z jednym typem pamięci SIM której właściwie sam tylko używa ? +
jedna Nokia ... super ./..

Tylko sam uzywa? Zatrzymales sie kilka lat wstecz? Popatrz sobie na nowe HTC.

"HTC joins Motorola, Apple and Nokia, who already offer micro SIM handsets. "

"HTC is the latest smartphone manufacturer to start using micro SIM for its phones, the company has confirmed.

The format - first used by Apple with the iPad in 2010 - will feature on the company's new HTC One X and HTC One S smartphones, announced at Mobile World Congress in Barcelona on Sunday night."

Data: 2012-06-09 21:43:15
Autor: Chris
Karta pamięci...
W dniu 2012-06-08 19:00, neoniusz pisze:
[...]

10 modeli kontra reszta świata ... hahaha

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

Data: 2012-06-08 16:20:12
Autor: Krystek
Karta pamięci...
W dniu 2012-06-08 13:55, Pszemol pisze:
Jestem pewny, że gdyby iPhone udostępniał kartę pamięci to system iOS
obsługiwałby ją w bardziej logiczny, przemyślany i wygodny sposób...

Litości...

Może nadejdą takie czasy że Apple pokaże im jak się karty SD w fonie
używa :-)

Prędzej wykastrują "smartfona" z innych funkcjonalności i dorobią w zamian jakieś "Apple compatibile only" protezy.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-06-08 17:52:03
Autor: atm
Karta pamięci...

Jestem pewny, że gdyby iPhone udostępniał kartę pamięci to system iOS
obsługiwałby ją w bardziej logiczny, przemyślany i wygodny sposób...

Tak, zapewne w sposob zblizony do mass storage w iP: udostepnia wszystko ale tylko zdjecia ;]

Data: 2012-06-08 20:29:10
Autor: m4rkiz
Karta pamięci...
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:jqs7kk.c3c.0poczta.onet.pl...
[ciach]
[...]

karty (i telefonu) uzywa uzytkownik nie system
jezeli uzytkownik nie zadaje sobie trudu przeczytania instrukcji
i zastanowienia sie co robi to nie ma o czym dyskutowac

http://www.loleg.com/blog/wp-content/uploads/2008/04/mac-vs-pc.jpg

wiem ze preferujesz telefony 'dla debili' ktorych funkcjonalnosc
jest taka sobie, user jest prowadzony za raczke i 'chciec to se moze'
ale jeczenie o tym po raz kolejny na grupie jest juz nudne,
zapchal sobie wbudowana pamiec to niech przeniesie co chce na karte
i po problemie

Data: 2012-06-08 22:38:14
Autor: Pszemol
Karta pamięci...
"m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote in message news:jqtjqn$edv$1dont-email.me...
[...]

Dla mnie ideałem są takie urządzenia codziennego użytku
które można wydajnie używać bez studiowania tomów instrukcji.

http://www.loleg.com/blog/wp-content/uploads/2008/04/mac-vs-pc.jpg

Tak pocieszają się infantylni właściciele pecetów którzy
zazdroszczą równiewydajnych i o wiele ładniejszych maków :-)

wiem ze preferujesz telefony 'dla debili' ktorych funkcjonalnosc
jest taka sobie, user jest prowadzony za raczke i 'chciec to se moze'

Niektórzy nie muszą się dowartościowywać przez używanie
niepotrzebnie przekombinowanych i przekomplikowanych
urządzeń.

ale jeczenie o tym po raz kolejny na grupie jest juz nudne,
zapchal sobie wbudowana pamiec to niech przeniesie co
chce na karte i po problemie

A czemu musi coś przenosić? Czemu telefon sam nie umie
sobie załączników z maila trzymać na karcie zamiast na
pamięci wewnętrznej telefonu?

Data: 2012-06-09 10:10:25
Autor: ALdroid
Karta pamięci...
Dnia Fri, 8 Jun 2012 22:38:14 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> naskrobał przy słoiku:
> [...]
> chce na karte i po problemie

A czemu musi coś przenosić? Czemu telefon sam nie umie
sobie załączników z maila trzymać na karcie zamiast na

bo to użytkownik decyduje gdzie mają być trzymane załączniki bądź dodatki - w pamięci telefonu lub na karcie.
Jeśli często zmienia kartę to wybierze pamięć wewnętrzna (i to jest bodajże w tym wypadku domyślnym ustawieniem).

--
AL

Data: 2012-06-09 13:17:27
Autor: m4rkiz
Karta pamięci...
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:jqtusm.bu8.0poczta.onet.pl...
Dla mnie ideałem są takie urządzenia codziennego użytku
które można wydajnie używać bez studiowania tomów instrukcji.
[...]
A czemu musi coś przenosić? Czemu telefon sam nie umie
sobie załączników z maila trzymać na karcie zamiast na
pamięci wewnętrznej telefonu?

skoro uzytkownik nie zadaje sobie trudu wybrania i skonfigurowania
urzadzenia to rzeczywiscie ktos powinien myslec za niego...

karta jest dla osob ktore jej potrzebuja - albo do przenoszenia
jej miedzy urzadzeniami albo do rozszerzenia dostepnej pamieci

w obu przypadkach trzeba sie zastanowic co na niej potrzebujemy
i skonfigurowac program\system tak zeby z niej korzystal

rozumiem ze iosowcy bywaja przytloczeni mozliwosciami wyboru,
ale teraz dyskutujemy o kims kto najwyrazniej wybral cos
co jest mu niepotrzebne, nie zadbal o ustawienie tego pod
siebie i w chwili obecnej musi poswiecic 10 minut na poprawienie
tego (po tygodniach\miesiacach uzywania bez zadnej refleksji)

wydumany problem

Data: 2012-06-09 07:30:49
Autor: Pszemol
Karta pamięci...
"m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote in message news:jqvet9$que$1dont-email.me...
skoro uzytkownik nie zadaje sobie trudu wybrania i skonfigurowania
urzadzenia to rzeczywiscie ktos powinien myslec za niego...

Czemu mam sobie zadawać trud skoro to samo może być łatwe? :-)
Generalnie maszyny buduje się po to, aby ograniczyć
"trud" jaki zadać musi sobie człowiek... :-)
Telefon na ten przykład wymyślono abyś nie musiał
kogoś odwiedzać osobiście aby sobie z nim porozmawiać.

karta jest dla osob ktore jej potrzebuja - albo do przenoszenia
jej miedzy urzadzeniami albo do rozszerzenia dostepnej pamieci

I tenże kolega z którym pracuję najwyraźniej używa jej do
rozszerzenia dostępnej dla telefonu pamięci...

w obu przypadkach trzeba sie zastanowic co na niej potrzebujemy
i skonfigurowac program\system tak zeby z niej korzystal

:-)

[...]

Nie jest to wydumany problem - to prawdziwy problem, prawdziwego
kolegi który naprawdę nie jest "iosowcem" bo nigdy nie miał iPhone.

Data: 2012-06-09 13:48:29
Autor: m4rkiz
Karta pamięci...
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:jquu39.dlk.0poczta.onet.pl...
Nie jest to wydumany problem - to prawdziwy problem, prawdziwego
kolegi który naprawdę nie jest "iosowcem" bo nigdy nie miał iPhone.

wiec popelnil blad juz w zalozeniach, skoro chce zeby byle jak,
ale jednak dzialalo bez nawet minimalnego wkladu wlasnego to
niech bierze iphona a nie telefon z androidem

Data: 2012-06-09 09:00:12
Autor: Pszemol
Karta pamięci...
"m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote in message news:jqvgnf$59a$1dont-email.me...
[...]

Gdzie to pole trzeba zaptaszkować? - pomogę mu :-)

Data: 2012-06-09 16:57:06
Autor: AL
Karta pamięci...
W dniu 2012-06-09 16:00, Pszemol pisze:
[...]

najczesciej w ustawieniach programu, ktory zapchal pamiec

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-06-09 10:06:50
Autor: Pszemol
Karta pamięci...
"AL" <adam@skads.tam> wrote in message news:jqvo7v$cac$2inews.gazeta.pl...
[...]

Każdego z osobna?? :-)
A jak w domyślnym programie do maila w Androidzie to ustawić?

Data: 2012-06-11 13:24:13
Autor: KiloSierra
Karta pamięci...
W dniu 12/06/09 14:30, Pszemol pisze:
[...]

Kombinowanie rozwija inteligencje!
jak by ludzie nie kombinowali to by dalej na drzewach siedzieli
Apple produkuje wlasnie wtornych analfabetĂłw funkcjonalnych.

Data: 2012-06-11 17:00:43
Autor: Pszemol
Karta pamięci...
"KiloSierra" <foru@10g.pl> wrote in message news:4fd5d55d$0$1300$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dla tych co chcą kombinować jest jailbrak i Cydia dla iOS.
A Ci co chcą mieć funkcjonalny smartfone w którym nic
nie trzeba grzebać aby działał i był intuicyjny mają fajny telefon
bez Ĺźadnego cudowania.

Data: 2012-06-08 22:06:44
Autor: J.F.
Karta pamięci...
Dnia Fri, 8 Jun 2012 06:55:16 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

No po przemysleniu udostepniali by tylko katalog photo :-P

Popros kolege zeby ci przeslal ten e-mail ze 20 razy, zobaczymy co sie
stanie :-P

Może nadejdą takie czasy że Apple pokaże im jak się karty SD w fonie używa :-)

Juz pokazalo. Teraz wszyscy udziwniaja. Moze Apple bedzie w awangardzie
tych co przestana :-)
Ale nie, gdzie tam, przeciez to by podwazalo podstawy ustroju.

J.

Data: 2012-06-08 22:39:56
Autor: Pszemol
Karta pamięci...
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1d8aen4uuucwd$.1685k2yksbv01$.dlg40tude.net...
[...]

Widzisz - właśnie w iPhone jest jedna ciągła pamięć - nie masz takiej
parodii że telefon przestaje być użyteczny mimo że ma 2 GB wolnej
pamięci tylko w innym folderze.

Ustroju?

Data: 2012-06-09 08:12:07
Autor: atm
Karta pamięci...

[...]

Gdyby bylo tak jak piszesz, to obawiam sie ze za chwile zamiescilbys nastepny post mowiacy o tym, ze po wymianie karty pamieci na inna
przestaje dzialac skrzynka lub jej funkcjonalnosc jest ograniczona.
Bo przeciez karty sa po to, zeby je wymieniac a nie wsadzac na stale jak rozszerzenie RAMu w komputerze stacjonarnym :P
Idac tym tropem i Twoim zamilowaniem do uslug chmurowych mozna stwierdzic, ze iOS jest kulawy poniewaz program pocztowy nie wykorzystuje do rozszerzenia pamieci przy zapchanych wbudowanych 16GB przestrzeni iChmury.

Data: 2012-06-09 11:02:14
Autor: J.F.
Karta pamięci...
Dnia Fri, 8 Jun 2012 22:39:56 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Moze najpierw zrobimy test, a potem bedziemy dyskutowac ? Moge ci podeslac pare dluzszych plikow, tylko podaj adres :-)

A na razie
http://www.youtube.com/watch?v=Su54MoeHUsg
http://voices.yahoo.com/what-iphone-memory-leak-8588907.html

I bardzo technicznie
http://akosma.com/2009/01/28/10-iphone-memory-management-tips/

[...]

No ustroju - nie po to przez 20 lat izolowalismy klientow od szczegolow
technicznych, zeby teraz im wszystko wykladac. Ja tam na innych wychowany, wiec mnie nie dziwi ze mam pamiec, system
plikow, partycje, i ze moge gdzies miejsce miec, a gdzie indziej zabraknie.

J.

Data: 2012-06-09 06:27:44
Autor: Pszemol
Karta pamięci...
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:156gxvq1jn3vy$.1rsugplydxpqt$.dlg40tude.net...
[...]

No ale ja wiem co się stanie, po co filozofować?

A na razie
http://www.youtube.com/watch?v=Su54MoeHUsg
http://voices.yahoo.com/what-iphone-memory-leak-8588907.html

No ale co Ty mi tu pokazujesz:
"Because a memory leak is a problem with an app, not the iPhone"
Pisz na temat.

I bardzo technicznie
http://akosma.com/2009/01/28/10-iphone-memory-management-tips/

No super, ale ja tu nie piszę o błędach w aplikacjach tylko
o zarządzaniu miejscem na pamięci systemu plików...

[...]

Ten kolega co to mu w Androidzie miejsca zabrakło, wyobraź sobie
jest inżynierem elektronikiem i programistą z Anglii... Więc mowa
o "ustroju" jest niepotrzebna. On karty nie wyciąga, on chce jej
użyć do rozszerzenia pamięci wewnętrznej telefonu, aby właśnie
zmieścić więcej filmów i załączników do maila i aby telefon mu
nie przestał działać jak ktoś mu wyśle kilka fotek antycznego auta :-)
Ma 50-parę lat i nie traktuje telefonu jak zabawki w której się
ubranka zmienia jak na lalce czy karty pamięci wymienia :-)))

Data: 2012-06-09 13:27:12
Autor: m4rkiz
Karta pamięci...
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:jquqd0.arg.0poczta.onet.pl...
[...]

najwyrazniej jednak sie mylisz gdyby traktowal go jak narzedzie pracy
czy kontaktu z ludzmi to zadbalby o konfiguracje, naprawde nie rozumiem
dlaczego usilujesz twierdzic ze programiscie sprawia trudnosc
odpowiednie zaptaszkowanie pola "trzymaj zdjecia/emaile/sciagniete
pliki itd. itp. na pamieci zewnetrznej"

gdyby kupil samochod, lal tylko paliwo i jezdzil to tez forsowalbys
teorie ze plyn chlodniczy, olej, plyn do spryskiwaczy, filtry,
sa dla mieczakow bo samochody elektryczne ich nie uzywaja?

Data: 2012-06-09 07:50:10
Autor: Pszemol
Karta pamięci...
"m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote in message news:jqvffj$u1d$1dont-email.me...
[...]

Tak twierdzę bo taka jest rzeczywistość! Stwarza mu to trudność!
Napisz mi gdzie to pole trzeba zaptaszkować to mu pomogę.

gdyby kupil samochod, lal tylko paliwo i jezdzil to tez forsowalbys
teorie ze plyn chlodniczy, olej, plyn do spryskiwaczy, filtry,
sa dla mieczakow bo samochody elektryczne ich nie uzywaja?

Nie udało Ci się chyba to porównanie...

Data: 2012-06-09 21:26:16
Autor: J.F.
Karta pamięci...
Dnia Sat, 9 Jun 2012 06:27:44 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

A jakie najdluzsze maile odbierales ? Moze jednak maly test ? :-P

[...]

Na temat: system jest do d*, skoro nie ma nad tym kontroli :-)

[...]

No i co - nie umie, zapomnial to zrobic ? Bo takiego systemu ze podlaczam dysk i nic wiecej robic nie trzeba, to ja
nie znam. Nie wykluczam ze nawet jest ... ale znac bym nie chcial :-)

J,.

Data: 2012-06-09 16:44:56
Autor: Pszemol
Karta pamięci...
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1mn5qol51whxh$.gnj6oie1fayw.dlg40tude.net...
No ale ja wiem co się stanie, po co filozofować?

A jakie najdluzsze maile odbierales ?

Moze jednak maly test ? :-P

Nie sprawdzałem.
A wysyłałem emaile z 5-6 fotkami w pełnej rozdzielczości po 3-4 mega każdy.

[...]

To jest system do peceta z "bells & whistles" czy do telefonu?

[...]

A ja bym chciał taki, co to zapyta użytkownika po wykryciu karty
"czy chcesz ją użyć jako rozszerzenie pamięci telefonu czy jako
pamięć wymienna?" i odpowiednio zamontuje kartę jako folder
w systemie plików aby karta była przeźroczystym przedłużeniem
pamięci telefonu.

Data: 2012-06-10 13:16:34
Autor: J.F.
Karta pamięci...
Dnia Sat, 9 Jun 2012 16:44:56 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

A jak dostaniesz 700MB filmu ? :-)

[...]

Do telefonu. Jedna zlosliwa aplikacja i zadzwonic nie mozesz - to chyba
dyskwalifikuje telefon ? :-)

[...]

Alez iphone to g*, ze tak nie pyta :-P

i odpowiednio zamontuje kartę jako folder
w systemie plików aby karta była przeźroczystym przedłużeniem
pamięci telefonu.

to dwie rozne sprawy. A nawet trzy. Telefon ma pamieci co najmniej dwie -
RAM operacyjny i "dysk", obie potrzebne w roznym stopniu.
A zamontowanie jako folder nie "przedluzy" pamieci telefonu, bo rozne dane
beda zapamietane przeciez w innym folderze.

Ale na swojej nokii mam opcje gdzie rozne rzeczy umieszczac - fotki z
telefonu, dyktafon ... ale juz np opcji dla folderow poczty nie widze :-)

J.

Data: 2012-06-10 06:43:37
Autor: Pszemol
Karta pamięci...
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:3wsktqjzgnb2.isf7ykroxvwr$.dlg40tude.net...
[...]

Obawiam się że serwer pocztowy z którego korzystam tego nie przełknie.
Niech sprawdzę:
interia.pl -100MB
hotmail.com - 200 załączników po 50MB każdy max
yahoo.com - załączniki 20MB max
gmail.com - załączniki 20MB max

Film 700MB musiałby być pocięty, jak sam widzisz.

[...]

Najwyraźniej nie dyskwalifikuje bo miliony użytkowników jest
z niego na codzień zadowolone. Ale może tłumaczyć dlaczego
AppStore nie jest puszczone na żywioł i jest jakaś kontrola tego
co tam się wpuszcza a co odrzuca.

[...]

Zaraz... czegoś tu nie rozumiesz :-) iPhone nie ma gniazda microSD card.

[...]

I pewnie tak samo jest na Androidzie - ale ktoś tu napisał że program
pocztowy może osobno użyć karty. Tak czy inaczej obsługa pamięci
na karcie jest zrobiona pokracznie - ciekaw jestem jeśli iPhone
kiedyś dostanie gniazdo karty to jak będzie wyglądać jej obsługa...

Data: 2012-06-10 16:12:40
Autor: J.F.
Karta pamięci...
Dnia Sun, 10 Jun 2012 06:43:37 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Dostaniesz na hotmail pociety, jeden email z 15 zalacznikami po 49 MB.
A potem sobie skleisz w telefonie w jeden  :-)

[...]

Wytlumaczy im sie - prosze zresetowac i zainstalowac od nowa :-)

Ale może tłumaczyć dlaczego
AppStore nie jest puszczone na żywioł i jest jakaś kontrola tego
co tam się wpuszcza a co odrzuca.

Mowisz ? pol miliona aplikacji - mogli temu poswiecic chocby po 5 minut ?
[...]

A to przpraszam za bezpodstawne zarzuty :-)

[...]

A jak ma wygladac ? Klient przeciez wymaga zeby karte wyciagnac, wsadzic w
komputer, wymienic na wieksza ...

J.

Data: 2012-06-10 23:39:14
Autor: z
Karta pamięci...
W dniu 2012-06-09 23:44, Pszemol pisze:
[...]

Daj sobie spokój. Jesteśmy inaczej wychowani. U mnie karta-dysk zewnętrzny w naturalny sposób służy do wkładania i wyjmowania ;-)
My tak mamy bo tak jest w pecetach i to dla nas jest naturalne i oczywiste (przenoszenie danych). Wyobraź sobie ile byłoby kłopotów po wyjęciu takiej karty. Tak jak wyjęcie dysku D: z kompa na którym zainstalowano programy. Albo jednego dysku z raid0.
Dlatego domyśle jest: "programy używają dysku C:" Można to zmienić jak komu pasuje. Jednym pasuje innym nie np. z powodu łatwiejszej archiwizacji. Nam nie sprawia trudności sprawdzenie jakie mamy "przegródki" i ile w nich wolnego miejsca, która może być natychmiast pożyczona koledze czy w innym dziwnym celu. :-) To jest oczywista oczywistość i z nią się nie dyskutuje :-)
Może to się zmieni. Trendy trendy trendy...

Pisałeś o bzdurnych problemach z wyciszonym budzikiem.
Wróć i przemyśl i więcej tak nie rób :-)

Data: 2012-06-09 09:05:06
Autor: akulowatosc
Karta pamięci...
Odnoszę wrażenie, że nie masz nic do powiedzenia poza "EJ PATRZCIE MAM
AJFONA JEST TAKI FAJNY A ANDROID TAKI DO DUPY ZE OMGOMGOMG BIEDAKI NIE
STAC WAS NA AJFONA LOL"

Data: 2012-06-09 12:25:23
Autor: Pszemol
Karta pamięci...
"akulowatosc" <aqaall@gmail.com> wrote in message news:764755a6-c5b4-4451-8506-dbd9e5c50266e20g2000vbm.googlegroups.com...
Odnoszę wrażenie, że nie masz nic do powiedzenia poza ""

A ja odnoszę wrażenie, że Ty nie masz nic do powiedzenia.

Data: 2012-06-10 21:53:59
Autor: DoQ
Karta pamięci...
W dniu 08-06-2012 13:55, Pszemol pisze:
[...]

Pszemol, jaki klej tym razem wąchałeś??

--
Pozdr.

Data: 2012-06-10 22:43:57
Autor: J.F.
Karta pamięci...
Dnia Sun, 10 Jun 2012 21:53:59 +0200, DoQ napisał(a):
[...]

To nie klej, to wiara :-)

J.

Data: 2012-06-11 17:55:35
Autor: DoQ
Karta pamięci...
W dniu 10-06-2012 22:43, J.F. pisze:
Pszemol, jaki klej tym razem wąchałeś??
To nie klej, to wiara :-)

....a wiara czyni cuda ;)

--
Pozdr.

Data: 2012-06-11 14:37:36
Autor: cpt. Nemo
Karta pamięci...

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:jqs7kk.c3c.0poczta.onet.pl...

Jestem pewny, że gdyby iPhone udostępniał kartę pamięci to system iOS
obsługiwałby ją w bardziej logiczny, przemyślany i wygodny sposób...

A ja jestem pewien ze system ios by wtedy wybuchl :)

Data: 2012-06-11 17:57:56
Autor: Andrzej Libiszewski
Karta pamięci...
[...]

Jakoś ci zupełnie nie wierzę, bo zupełnie magicznie gmail i aplikacja do zwykłej poczty zapisują z automatu w folderze na karcie...

PS O jak dużym załączniku myślałeś? 2GB? 4GB? Poza iPhone takich plików nie wysyła się mailem :)

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

Karta pamięci...