Karta płatnicza, "moneyback" - podatek?

Data: 2011-05-14 15:19:41
Autor: Rafał
Karta płatnicza, "moneyback" - podatek?
Witam,

Mam kartę płatniczą BZWBK. Za dokonywanie nią operacji bezgotówkowych bank
oddaje 1% wartości owych operacji. Miesięczne obroty są/będą pięciocyfrowe,
w ciągu roku suma zwrotów od banku wyniesie ok. 5000 złotych. Czy US się do
czegoś takiego doczepi i zażyczy sobie haraczu od tych pieniędzy? Jeśli tak
- jak toto rozliczyć?

Pozdrawiam, Raf

Data: 2011-05-14 15:53:09
Autor: SDD

Użytkownik "Rafał" <rafaello@vp.pl> napisał w wiadomości news:mpe98r314koj.18h0vz2unr0z4.dlg40tude.net...

[...]

To karta "osobista" czy "firmowa"?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-05-14 17:11:28
Autor: Rafał
Dnia Sat, 14 May 2011 15:53:09 +0200, SDD napisał(a):

[...]

Osobista. Dla utrudnienia :) dodam, że kartą nie są dokonywane zakupy
żadnych towarów, a najbezczelniej w świecie transferowane środki właśnie
dla uzyskania owego 1%.

Pozdrawiam, Raf

Data: 2011-05-14 17:24:58
Autor:
Karta płatnicza, "moneyback" - podatek?

Osobista. Dla utrudnienia :) dodam, że kartą nie są dokonywane zakupy
żadnych towarów, a najbezczelniej w świecie transferowane środki właśnie
dla uzyskania owego 1%.

Tak już trochę OT - w jaki sposób? Czy można jakoś przewrzucić kasę bez prowizji? Jedyne rozwiazanie, jakie mi przycodiz do głowy, to płatność przez terminal. A ta jest zazwyczaj obciążona znacznie większą prowizją niż1%. Wypłaty z własnych bankomatów bez prowizji wchodzą w rachubę?

Data: 2011-05-14 17:50:20
Autor: cef
Użytkownik wrote:

[...]

To teraz wystarczy, żeby tę prowizję zapłacił ktoś inny.
(np terminal u kolegi w firmie, w której nie boli go prowizja, bo nie jego...)

Data: 2011-05-14 20:48:27
Autor: tomek
Karta płatnicza, "moneyback" - podatek?
Dnia 2011-05-14, o godz. 17:50:20
"cef" <cezfar@interia.pl> napisał(a):

Użytkownik wrote:

> [...]

To teraz wystarczy, żeby tę prowizję zapłacił ktoś inny.
(np terminal u kolegi w firmie, w której nie boli go prowizja, bo nie jego...)

Madoff też tak zaczynał ;)

Tomek

Karta płatnicza, "moneyback" - podatek?