Karta podatkowa a pracownik na taksówce...

Data: 2012-10-06 09:09:01
Autor: Roman
Karta podatkowa a pracownik na taksówce...
Witam

Czy można uznać za zmiennika pracownika zatrudnionego na taksówce? Chodzi o sytuację gdy ja w ogóle nie będę jeździł ale prowadząc działalność na karcie podatkowej jeździ mój kolega np - ja mam licencję a on pracuje mając kurs taksówkarza w tym przypadku. Czy też US nie będzie miał podstaw do podwyższenia podstawy obliczania karty podatkowej?

Pzdr
Roman

Karta podatkowa a pracownik na taksówce...