Karta pojazdu

Data: 2011-11-02 13:03:28
Autor: AZ
Karta pojazdu
On 2011-11-02, Yogi(n) <Yogi_n@tlen.pl> wrote:

Teraz przymierzam się do następnego i mam pytanie - pojazd z 2004, sprowadzony z USA parę lat temu - w Polsce pierwszy właściciel właśnie chce sprzedać - czy on powinien mieć kartę pojazdu (jak rozumiem, wyrobioną świeżo po sprowadzeniu) - czy też nie, bo auto spoza Polski? Oświećcie mnie, proszę.

Powinien miec karte pojazdu.

--
Artur
ZZR 1200

[...]