Karta pojazdu

Data: 2011-11-02 14:51:48
Autor: Tadeusz
Karta pojazdu

Użytkownik "Yogi(n)" <> napisał w wiadomości ...

Teraz przymierzam się do następnego i mam pytanie - pojazd z 2004, sprowadzony z USA parę lat temu - w Polsce pierwszy właściciel właśnie chce sprzedać - czy on powinien mieć kartę pojazdu (jak rozumiem, wyrobioną świeżo po sprowadzeniu) - czy też nie, bo auto spoza Polski? Oświećcie mnie, proszę.

Nie tylko powinien: musi :)
Jak sprowadzałem Lexusa z USA to mi wyrobili KP przy rejestracji
więc i ten musi mieć :)

Tadeusz

Karta pojazdu