Karta pre-paid ksiegowania

Data: 2011-05-13 11:09:47
Autor: Piotr W
Karta pre-paid ksiegowania
Witam.

Mam kartę pre-paid walutową w funtach.
Zarejestrowana przez internet, mogę obserwować ruch na karcie.
Zasilenie ok - pokazuje się natychmiast.
Zakupy (w UK) - natychmiast jest blokada sumy zakupów i za dwa, trzy dni następuje zaksięgowanie.
Ale kilka transakcji zakupów zostało wykonanych - autoryzacja ok, towar wydany, kwota na karcie zablokowana
ale zaksięgowanie nie przyszło i po 10 dniach zdjęta została blokada.
Karta nadal czynna, status=aktywna, środki  w sumie przewyższającej wszystkie ewentualne zobowiązania są na karcie,
następne operacje (wypłata za bankomatu)   wykonują się prawidłowo.
Czy spotkaliście się z takimi opóźnieniami obciążenia karty ?
(powoli zbliża  się miesiąc od operacji, która nie została zaksięgowana)
Czekamy czy reklamujemy, i gdzie ? w miejscu zakupu czy w banku wydania karty ?

pozdrowienia  Piotr W.

Data: 2011-05-13 11:19:00
Autor: MarekZ
Karta pre-paid ksiegowania
Użytkownik "Piotr W" <nospam@nask.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iqisgp$h3d$1@pippin.nask.net.pl...
Witam.

Czekamy czy reklamujemy, i gdzie ? w miejscu zakupu czy w banku wydania karty ?

Czekamy.

Data: 2011-05-16 17:46:51
Autor: Piotr W
Karta pre-paid ksiegowania

Czekamy czy reklamujemy, i gdzie ? w miejscu zakupu czy w banku wydania
karty ?

Czekamy.

No i doczekałem się. Po miesiącu spłynęło obciążenie.
Ale przy okazji mam pytanie: co by było gdyby na karcie juz nie było środków ?
Ja zarezerwowałem środki, bo precyzyjnie obliczam i sprawdzam na www.
Gdybym nie zwracał uwagi, to karta będąca w rekach żony, byłaby wygolona do ZERA.
( ZIRO - bo to walutowa...:) Kobiety tak już maja i tego się nie zmieni.
Możne tylko zmienić żonę ale to wyjdzie w sumie drożej i gorzej...:)
Kartę też ma określona datę ważności bez możliwości przedłużenia, wiec jakby się
termin ważności  skończył, kasy by nie było, to kto jest w plecy ?
VISA czy sklep ?

pozdrowienia  Piotr W

Data: 2011-05-17 17:29:57
Autor: Arek
Karta pre-paid ksiegowania
Piotr W napisał(a) w wiadomości: ...

Kartę też ma określona datę ważności bez możliwości przedłużenia, wiec jakby się
termin ważności  skończył, kasy by nie było, to kto jest w plecy ?
VISA czy sklep ?

A co w regulaminie? Niewykluczone, że analogicznie jak dla innych kart
płatniczych jest czas po zamknięciu karty na spłyniecie rozliczeń, czasem
dość długi.
Potem to chyba xsleży, czy bank zaakceptuje obciążenie, jeżeli nie to
w plecy jest sklep. Jeżeli tak to bank (nie wiem, czy ma możliwość dalej
ścigać klienta).

Arek

Karta pre-paid ksiegowania