Karta rodziny wielodzietnej - dlaczeg o ja mam te dzieci utrzymywać?!

Data: 2014-12-22 21:44:53
Autor: Lord Donald
Karta rodziny wielodzietnej - dlaczeg o ja mam te dzieci utrzymywać?!
Ta karta to tylko promocja niektórych sklepów, Aldii, itp..., po prostu ktoś posmarował platfusom za rządowe lobby, taka promocja i to w drogich sklepach, niczym nie różni się od gównianej karty Auchan, Tesco, itp...

Karta rodziny wielodzietnej - dlaczeg o ja mam te dzieci utrzymywać?!