Karta samochodowa?

Data: 2009-07-03 10:32:27
Autor:
Karta samochodowa?
Siema

Znajomy mi wczoraj mowil o jakiejs karcie kredytowej, dzieki której mozna
dostac znizki na ubezpieczenie auta, czy ktos moze wie, o jaki bank czy TU
chodzi? szukam i nie moge tego znalezc....dzieki z gory za odpowiedzi.

Data: 2009-07-03 10:36:52
Autor: Olgierd
Karta samochodowa?
Dnia Fri, 03 Jul 2009 10:32:27 +0000, vgrin napisał(a):

[...]

Chyba czas pomyśleć, by szukanie w Google było przedmiotem w szkole...

http://tinyurl.com/kopa3c

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wrocławiu? ==> http://zaklad.foto-krzyki.pl <==

Data: 2009-07-03 12:46:26
Autor: Magniana
Karta samochodowa?
Dnia 03-07-2009 o 12:36:52 Olgierd <no.email.no.spam@no.problem>  napisał(a):

Chyba czas pomyśleć, by szukanie w Google było przedmiotem w szkole...

Chyba czas pomyslec by wszystkie grupy dyskusyjne przekierowac na google...

--
Magniana

Data: 2009-07-03 10:53:55
Autor: Olgierd
Karta samochodowa?
Dnia Fri, 03 Jul 2009 12:46:26 +0200, Magniana napisał(a):

Chyba czas pomyśleć, by szukanie w Google było przedmiotem w szkole...

Chyba czas pomyslec by wszystkie grupy dyskusyjne przekierowac na
google...

Można też na binga, nawet lepiej Alior wypada ;-)

Data: 2009-07-03 17:38:14
Autor: Ra
Karta samochodowa?
Magniana pisze:
[...]

szukając ubezpieczenia opierasz się tylko na tym że masz jakąś zniżkę na kk czy przeglądasz strony i kalkulatory mniej lub bardziej wiodących ubezpieczycieli i szukasz najbardziej atrakcyjnej oferty ?
Jeśli to drugie to już przynajmniej rok temu znalazłabyś info że link4 daje zniżkę posiadaczom kart citi.

Data: 2009-07-03 12:47:14
Autor: Robert Kois
Karta samochodowa?
Dnia Fri, 3 Jul 2009 10:36:52 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

[...]

To już kolejny taki post, wygląda na nieudolną reklamę. Bez sensu, ale
skoro Alior/Link4 ma ochotę się w to bawić to ich sprawa.

--
Kojer

Karta samochodowa?