Karta samochodowa Alior Banku

Data: 2009-06-22 22:01:06
Autor: Thomas
Karta samochodowa Alior Banku
Nawet nie dali newsa na stronie głównej i nikt też nic nie pisze: http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/karty_kredytowe/karta_kredytowa_samochodowa

Teraz czekamy na Lotniczą z PayPass, Platinum oraz nowe karty debetowe.

Data: 2009-06-22 23:29:14
Autor: Anna
Karta samochodowa Alior Banku
strasznie duży obrót żeby była za darmo 30.000 zł

za 75 zł trzeba zrobić na 15.000

a tak to za 150 zł             zgłupieli

Data: 2009-06-22 14:37:35
Autor: BK

Użytkownik "Thomas" <n...@mail.com> napisał w wiadomościnews:h1onu2$1pkc$1opal.icpnet.pl...

> Nawet nie dali newsa na stronie głównej i nikt też nic nie pisze:
>http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/karty_kredytowe/karta...

> Teraz czekamy na Lotniczą z PayPass, Platinum oraz nowe karty debetowe.

Zapominasz o cashback ;-)

Jak zrobisz 15 000 zl obrotu to dostaniesz 150 zł cashback - 75 zł
oplaty to masz jeszcze 75 zł do przodu.

Data: 2009-06-22 14:39:12
Autor: BK
On 22 Cze, 23:37, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:
> [...]

> a tak to za 150 zł             zgłupieli

Zapominasz o cashback ;-)

Jak zrobisz 15 000 zl obrotu to dostaniesz 150 zł cashback - 75 zł

A wroc cashback jest 1,5% a nie 1% - jeszcze lepiej :)

Data: 2009-06-22 22:48:52
Autor: ls
On 22 Cze, 23:39, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:
A wroc cashback jest 1,5% a nie 1% - jeszcze lepiej :)

Nie ma sie czym podniecac: w GE Money autokarta daje 2.5% zwrotu.
--
pozdr.
ls

Data: 2009-06-23 00:09:56
Autor: corner

Użytkownik "BK" <bkapuscinski@gmail.com> napisał w wiadomości news:5a604b74-91b6-4298-bd05-2907511abc22j32g2000yqh.googlegroups.com...

A wroc cashback jest 1,5% a nie 1% - jeszcze lepiej :)

Ale chyba tylko na paliwo.

Data: 2009-06-22 22:10:11
Autor: BK
On 23 Cze, 00:09, "corner" <cornerTOJESTZBE...@interia.TOTEZpl> wrote:
Użytkownik "BK" <bkapuscin...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:5a604b74-91b6-4298-bd05-2907511abc22j32g2000yqh.googlegroups.com...

> A wroc cashback jest 1,5% a nie 1% - jeszcze lepiej :)

Ale chyba tylko na paliwo.

Wydatki na stacjach benzynowych. Rozumiem, ze jak ktos sie decyduje na
karte samochodowa to dlatego, ze duzo jezdzi, a nie dla lansu ;) Jak
ktos jezdzi malo to sa zwykle karty :)

Data: 2009-06-22 23:33:20
Autor: MarcinF
Thomas wrote:
Nawet nie dali newsa na stronie głównej i nikt też nic nie pisze: http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/karty_kredytowe/karta_kredytowa_samochodowa

ciekawe czy dziala ze stacjami neste i laczy sie z ich promocjami (-5gr za platnosc karta) ?

Data: 2009-06-23 14:44:49
Autor: Maverick
MarcinF wrote:
Thomas wrote:
[...]

Dziala i sie laczy - jak kazda inna karta.

Data: 2009-06-23 10:18:43
Autor: Mithos
Thomas pisze:
Nawet nie dali newsa na stronie głównej i nikt też nic nie pisze: http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/karty_kredytowe/karta_kredytowa_samochodowa

Słabo. Tutaj jest 3% za paliwo :

http://www.gemoneybank.pl/pl/klienci_indywidualni/karty_kredytowe/karta_Gold.html

--
Mithos

Data: 2009-06-23 11:44:34
Autor: Końrad\(o\)
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:h1q35m$dte$1news.onet.pl...

Słabo. Tutaj jest 3% za paliwo :
http://www.gemoneybank.pl/pl/klienci_indywidualni/karty_kredytowe/karta_Gold.html

czy dla nich auto-gaz (lpg) to też paliwo?

czy tylko płyny (95/98, diesel)?

Data: 2009-06-23 11:46:55
Autor: Końrad\(o\)
Użytkownik "Końrad(o)" <najswiezy@op.pl> napisał w wiadomości news:h1q85l$15td$1opal.icpnet.pl...

Słabo. Tutaj jest 3% za paliwo :
http://www.gemoneybank.pl/pl/klienci_indywidualni/karty_kredytowe/karta_Gold.html

oferta jest ciekawa, jeśli połaczyć opłaty z najtańszych stacji (neste), z ich promocjami i do tego jeszcze z 3% zwrotu z karty gemoney...

czy dla nich auto-gaz (lpg) to też paliwo? czy tylko płyny (95/98, diesel)?

Data: 2009-06-23 03:31:03
Autor: ls
On 23 Cze, 11:46, "Końrad\(o\)" <najswi...@op.pl> wrote:

czy dla nich auto-gaz (lpg) to też paliwo? czy tylko płyny (95/98, diesel)?

Mam autokarte z GE Money. Zwrot jest za wszystko, za co placisz na
stacji: paliwo, myjnia, gazety, kawa itd.
--
pozdr.
ls

Data: 2009-06-23 21:41:52
Autor: Końrad\(o\)
Użytkownik "ls" <lswp@wp.pl> napisał w wiadomości news:77eec5a5-a2f2-44cd-a1ac-eaee98d9a031i6g2000yqj.googlegroups.com...

Mam autokarte z GE Money. Zwrot jest za wszystko, za co placisz na
stacji: paliwo, myjnia, gazety, kawa itd.

gdy wyrabiałeś: promowali np. wydaniem za darmo? bo 190pln za kartę na rok zniechęca...

Data: 2009-06-23 22:34:30
Autor: ls
On 23 Cze, 21:41, "Końrad\(o\)" <najswi...@op.pl> wrote:

gdy wyrabiałeś: promowali np. wydaniem za darmo? bo 190pln za kartę na rok
zniechęca...

Mam srebrna autokarte (2.5% zwrotu) - tam nie ma oplat za wydanie.
Jest natomiast oplata roczna, ale licze na to, ze zdaze zrezygnowac,
zanim ja nalicza ;)
--
pozdr.
ls

Data: 2009-06-23 11:51:06
Autor: Mithos
Końrad(o) pisze:
czy dla nich auto-gaz (lpg) to też paliwo?

czy tylko płyny (95/98, diesel)?

Wydaje mi się, ze GE Mony zwraca 3% od zakupów na stacji czyli jak kupisz tam piwo albo hot doga to też masz 3% zwrotu.

"Bank zwróci na rachunek Twojej karty 3% wartości transakcji wykonanych kartą na stacjach paliw na całym świecie. "

--
Mithos

Data: 2009-06-23 21:40:55
Autor: Końrad\(o\)
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:h1q8iu$1cf$1news.onet.pl...

[...]

racja. nawet pokusiło: zaglądałem do toip... niestety droga karta, 190pln/rok.

albo równie trudne: wykręcić 5000pln/3mce.

Data: 2009-06-23 16:05:18
Autor: ruf10
Końrad(o) pisze:
[...]

Gaz też jest paliwem, w dodatku, zarówno ciecz jak i gaz to płyny :)

NMSP

Data: 2009-06-24 10:55:44
Autor: Mithos
Thomas pisze:
Nawet nie dali newsa na stronie głównej i nikt też nic nie pisze: http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/karty_kredytowe/karta_kredytowa_samochodowa

Widzieliście jak ona wygląda ? Tragedia, IMO.

--
Mithos

Data: 2009-06-24 13:22:36
Autor: MarekZ
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:h1spn6$men$1news.onet.pl...

Widzieliście jak ona wygląda ? Tragedia, IMO.

Prawdopodobnie w liceach może bić rekordy popularności.

Karta samochodowa Alior Banku