Karta telewizyjna.

Data: 2009-04-18 07:35:24
Autor: adym
Karta telewizyjna.
Jaką karte telewizyjną polecacie? Potrzebuję ją nie tyle do oglądania co do zapisywania audycji na dysku? Mam dekoder polsatu obecnie tylko z wyjsciem analogowym ale byc moze zmienie go na w pełni cyfrowy, niestety dekoder z hdd odpada. Chodzi mi też o to, zeby do karty było też dołączone w miare uzyteczne oprogramowanie.

Data: 2009-04-18 09:07:52
Autor: lamer
Karta telewizyjna.
Najlepsze karty TV od lat produkuje AverMedia. Mam jedną nawet 8-mio letnią i działa bez problemu dając relewacyjny obraz w pełnej rozdzielczości.

lamer

Data: 2009-04-18 09:15:58
Autor: Andrzej Libiszewski
Karta telewizyjna.
Dnia Sat, 18 Apr 2009 09:07:52 +0200, lamer napisał(a):

Najlepsze karty TV od lat produkuje AverMedia. Mam jedną nawet 8-mio letnią i działa bez problemu dając relewacyjny obraz w pełnej rozdzielczości.

Miałem Avermedię i nie zgodzę się, że robią najlepsze karty. W każdym razie
moje wrażenia z działania tunerów Compro są dużo lepsze.

--
|Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
AMD Athlon 64X2 4400+,  Gigabyte Radeon HD4850,  Arctic Freezer 64 Pro
4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F,  Asus Xonar DX

Data: 2009-04-18 14:51:53
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Karta telewizyjna.
Powitanko,

moje wrażenia z działania tunerów Compro są dużo lepsze.

Z wielka nadzieja kupilem najbardziej wypasiona E900F. Obraz owszem,  ladny, ale:
1. Od czasu do czasu przestaje reagowac na pilota, dopiero jak sie  klawiatura kompa posteruje, to zaczyna widziec pilota, wtedy przestawia  np. o kilka kanalow, bo sobie przypomina ile razy nacisnalem przycisk na  pilocie.
2. Zmiana kanalu trwa wiecznosc
3. W analogowej TV nie da sie z palca wpisac czestotliwosci.
4. Brak teletextu w analogowej
5. Brak RDSu w radio
6. Jak uruchomic ten cholerny timeshift?!
7. Wylaczyc kompa pilotem da sie... czasami, ale najczesciej albo  przechodzi w stan wstrzymania, z ktorego wybudzic go nie sposob (tak,  wiem, to system), albo po wylaczeniu sie, zaraz sie wlacza znowu.
Za tyle kasy oczekiwalem czegos naprawde wypasionego, jeszcze nie  testowalem DVB-T.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
pavel(ten_smieszny_znaczek)aster.pl  <<<<*******

Data: 2009-04-18 16:09:03
Autor: Andrzej Libiszewski
Karta telewizyjna.
Dnia Sat, 18 Apr 2009 14:51:53 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

Powitanko,

[...]

U mnie brak takich problemów.

2. Zmiana kanalu trwa wiecznosc

U mnie działa normalnie

3. W analogowej TV nie da sie z palca wpisac czestotliwosci.

Wpisujesz numer kanału, a dokładnym dostrojeniem możesz ustawić dokładnie
częstotliwość.

4. Brak teletextu w analogowej

Kto używa jeszcze teletekstu?

5. Brak RDSu w radio

RDS fajny jest, ale akurat w tunerze TV jest mi zbędny.

6. Jak uruchomic ten cholerny timeshift?!

A co ci nie działa? Włączasz timeshift i możesz zapauzować normalnie
program.

7. Wylaczyc kompa pilotem da sie... czasami, ale najczesciej albo  przechodzi w stan wstrzymania, z ktorego wybudzic go nie sposob (tak,  wiem, to system), albo po wylaczeniu sie, zaraz sie wlacza znowu.

Poustawiaj to w systemie, tuner nie ma tu nic do rzeczy.

Za tyle kasy oczekiwalem czegos naprawde wypasionego, jeszcze nie  testowalem DVB-T.

Masz jeden z niewielu podwójnych tunerów na rynku, to źle?