Karta video do ogladania filmow z kompa na TV

Data: 2010-05-12 04:09:09
Autor: Mark
Karta video do ogladania filmow z kompa na TV
Użytkownik "hiphophurra" <hiphophurra@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hscq39$kb9$1inews.gazeta.pl...
Cześć,
Nie wiem czy właściwa grupa, ale mam nadzieję,
że tak.
Chciałbym oglądać filmy z komputera na ekranie
telewizora (LCD HD READY). Rozumiem, że
potrzebuję specjalnej karty graficznej czy raczej
karty video.
Podaj dokładnie jaki to jest model telewizora to będzie można powiedzieć coś więcej.
Bo tak ogólnie to obecnie telewizory przeważnie mają wejścia HDMI i/lub D-Sub.
--
Mark
keitaro@pnet.pl

Karta video do ogladania filmow z kompa na TV